MuscleMeat

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net met B&F gesproken met Rene, met de vraag wat moet ik met mijn potten Micellar Casein Perfection vanille,

Hij zegt dat de lab resultaten hier op de forum niet waar zijn en dat er de beloofde percentages in de potten zitten.

Ik weet niet meer wat ik moet geloven maar ik weet wel dat ik daar niet meer ga bestellen, ze hebben het over hun eigen lab testen, maar ze moeten het boetekleed aantrekken en de klanten een compensatie geven, en niet in de vorm van een korting, nee uit hun zak.

Ik heb een kast vol spullen van eigen merk B&F, maar ik betwijfel nu ook die producten. Ik geef wel dan iets meer uit en haal het wel bij een ander.

Wat mij betreft mag hier een slot op. :slotje:

2wdboyo.png

Jullie zijn gewoon groot geworden door jaren lang de massa te besodemieteren. Moet je trots op zijn man, fl**kers.

Denk dat een topic voor bodyenfitshop hier niet meer mogelijk is. ( en maar goed ook! )

Ik denk niet dat we hen hier nog gaan terugzien, daarom ook hun directe "aanval" op DBB.com in hun communicatie naar klanten ivm hun fameuze "tests".

Net met B&F gesproken met Rene, met de vraag wat moet ik met mijn potten Micellar Casein Perfection vanille, Hij zegt dat de lab resultaten hier op de forum niet waar zijn en dat er de beloofde percentages in de potten zitten. Ik weet niet meer wat ik moet geloven maar ik weet wel dat ik daar niet meer ga bestellen, ze hebben het over hun eigen lab testen, maar ze moeten het boetekleed aantrekken en de klanten een compensatie geven, en niet in de vorm van een korting, nee uit hun zak. Ik heb een kast vol spullen van eigen merk B&F, maar ik betwijfel nu ook die producten. Ik geef wel dan iets meer uit en haal het wel bij een ander.

Ik vind de nieuwe isolaat & caseine test wel heel erg fishy

Ik denk niet dat we hen hier nog gaan terugzien, daarom ook hun directe "aanval" op DBB.com in hun communicatie naar klanten ivm hun fameuze "tests".
We zijn er nog gewoon hoor :) We zijn hier om klanten te helpen en voorzien van een antwoord. Op de bovenstaande post is natuurlijk niet te reageren, aangezien wij het moeilijk goed kunnen doen. Wat we begrijpen naar de Whey Perfection-resultaten. Vandaar je hier af en toe een antwoord van ons ziet.:cool:

Carazy valt niet meer te redden, het B&F syndroom heeft 'm al te pakken.

ook is ie tan2 skeer volgens mij :roflol:

We zijn er nog gewoon hoor :) We zijn hier om klanten te helpen en voorzien van een antwoord. Op de bovenstaande post is natuurlijk niet te reageren, aangezien wij het moeilijk goed kunnen doen. Wat we begrijpen naar de Whey Perfection-resultaten. Vandaar je hier af en toe een antwoord van ons ziet.:cool:

We zijn hier om klanten te helpen en voorzien van een antwoord.

Mag ik vragen waarom jullie voor de Natural Isolaat perfection hebben gekozen voor jullie labtest? Jullie weten goed dat er geen amino spiking in natural smaken zit..

Ik heb gelukkig mijn whey perfection en casseine terug kunnen sturen. Heb alleen nog 2 potten groene thee, 1 pot glucosamine, multivitamine, vitamine d, crazy en insane liggen van het body en fit huismerk. Vind het zonde om deze allemaal weg te gooien. Kutte is alleen dat elke keer als ik deze supplementen gebruik ik geen flauw idee heb wat ik binnenkrijg. Ik :vomit: op jullie oplichters.

Laatst bewerkt:
Jullie zijn mij kwijt als klant, geldt daarnaast ook voor mijn broertje en twee andere broers bij wie ik jullie jaren geleden had geadviseerd. Mijn sportende vriend die ook bij jullie besteld tevens ingelicht om niks meer te bestellen bij jullie.

Valt me tegen dat jullie nog boardsponsor zijn.

Adios.

Volgens de labtest van BenF bevat de nieuwe Isolaat Perfection Naturel 5,5% koolhydraten (lactose)
Op 100 gram is dit dus 5,5 gram en per dosering van 28 gram 1,54 gram en geen 0,6 gram.
Dit is een afwijking van 256% alleen al op de smaak naturel

Bij een smaak is het aantal koolhydraten een stuk hoger.

Smaak banaan 9,65%

Wat claimt BenF:

Voedingswaarde per 28 gram:
Energie 427 kJ / 100 kcal
Vet 0.4 gram
Waarvan verzadigd 0.3 gram
Koolhydraten 0.6 gram
Waarvan suikers 0.6 gram
Vezels –
Eiwit 25 gram
Zout 0.1 gram

Ik denk dat de echte trigger een goed bekeken uitzending op TV is, VWA zijn ambtenaren, die liften pas hun reet als er druk komt vanuit de media.

zoals bij TROS opgelicht!?
lopen ze die ilco achterna met camera en dan confronterende vragen stellen:)

wie neemt het voortouw?
even alles op een rijtje stellen, data, uitspraken B&F etc.

Laatst bewerkt:
Heeft iemand enig idee of de Smart Protein en Smart bars al getest zijn? Ik kan hier op het fora namelijk niks over terugvinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven