Fitness Seller

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begin Ralf te missen :(

ze posten hier helemaal niet meer.

Heel triest dat we op dit soort dingen weer moeten reageren en dat dit hier wordt geaccepteerd. Dit kan dus niet. We hebben uitglijder gemaakt door de afgelopen maanden niet goed te controleren. We hebben de batch direct teruggestuurd naar de leverancier en verkopen nu de whey zoals ie hoort te zijn. De nieuwe whey is getest door een onafhankelijk lab, waar wij 100% achter staan.

Wij zullen er alles aan doen om het vertrouwen terug te winnen.

Carmen Ralfsen-Barten

Voor iedereen die geen reactie krijgt op z'n mail adviseer ik om een recensie te schrijven voor trustpilot.nl want daar reageren ze wel.

Beetje jammer dat ik de reactie nog niet kan lezen omdat die body en fitgekkies eerst het bonnetje willen zien. Denken ze nou echt dat ik al die moeite voor niks heb gedaan en nu te lam ben om het bonnetje te sturen ofzo?

Ze zijn een verkeerde weg in geslagen, en ipv te kijken wat nou het handigst is blijven ze snoeihard de verkeerde kant op rijden.....

Heel triest dat we op dit soort dingen weer moeten reageren en dat dit hier wordt geaccepteerd. Dit kan dus niet. We hebben uitglijder gemaakt door de afgelopen maanden niet goed te controleren. We hebben de batch direct teruggestuurd naar de leverancier en verkopen nu de whey zoals ie hoort te zijn. De nieuwe whey is getest door een onafhankelijk lab, waar wij 100% achter staan. Wij zullen er alles aan doen om het vertrouwen terug te winnen. Carmen Ralfsen-Barten

Dit is dus raar, want eerder hadden ze hier toch een post gemaakt met de kennisgeving dat ze nog NOOIT eerder hun huismerk eiwit producten hadden laten testen?

Dit is dus raar, want eerder hadden ze hier toch een post gemaakt met de kennisgeving dat ze nog NOOIT eerder hun huismerk eiwit producten hadden laten testen?
Dat zegt niks, ik heb ene Yuri aan de telefoon gehad en toen bevestigde hij dat de whey niet klopte. Maar 2 dagen later mailde Yuri een mail dat er niks aan de hand was en moest ik vooral hun onafhankelijke test geloven.

Waarschijnlijk werkt de afzuiging niet zo best in dat gebouw en beginnen zijn hersentjes te verdampen.

je had al kunnen raden dat er iets niet pluis was toen ze insuline-jesse2010 sponsorden.

Dat zegt niks, ik heb ene Yuri aan de telefoon gehad en toen bevestigde hij dat de whey niet klopte. Maar 2 dagen later mailde Yuri een mail dat er niks aan de hand was en moest ik vooral hun onafhankelijke test geloven. Waarschijnlijk werkt de afzuiging niet zo best in dat gebouw en beginnen zijn hersentjes te verdampen.

Hoho, dat zegt een hele hoop. Als hier ergens nog die post staat dan is dat simpelweg een kennisgeving die je kan gebruiken als 'bewijs' mocht dat nodig zijn. Dat ze zichzelf vervolgens tegen gaan spreken of proberen zich er door heen te bluffen is natuurlijk te verwachten, maar doet geen afbreuk aan dat eerder een gemachtigde vertegenwoordiger van B&F (was geloof ik Ralf zelf) dat had gezegd. Dan kun je daar gerust van uit gaan, en zal dat ook heus niet met een nieuwe leugen ineens 'onbruikbaar' worden.

En ja, ze zullen toch een behoorlijke crisis bij B&F hebben op het moment. Ben benieuwd wat ze gaan doen, ik kan me niet voorstellen dat ze echt denken dat dit overwaait. Hoe langer er niks gebeurt, hoe drukker de gedupeerden zich gaan maken om te zorgen dat het bericht zich verspreid. Dit gaan ze echt wel voelen in de verkopen.

wat done, heb je weer 3 zakken chips opgegeten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven