MuscleMeat

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, mijn beoordeling blijft erop en krijg steeds meer likes.
*feels good*

Ik heb in mijn bestelgeschiedenis gewoon order opgezocht met whey erin en die bestelnummer gebrukt.

Moest ook net van TrustPilot een factuur opsturen waar ze kunnen zien dat ik daadwerkelijk bij B&F whey heb besteld ofzo. Kijken wat ze zeggen

onfatsoenlijke jongeman.

We schrijven u omdat uw huidige beoordeling grotendeels over het product gaat. Trustpilot focuseert zich op klanten service derhalve dient het merendeel van de beoordeling over de service te gaan.

We vragen u dan ook om ons en de Trustpilot community te helpen door uw beoordeling uit te breiden met opmerkingen over de door bodyenfitshop.nl geleverde klanten service.

We schrijven u omdat uw huidige beoordeling grotendeels over het product gaat. Trustpilot focuseert zich op klanten service derhalve dient het merendeel van de beoordeling over de service te gaan.

We vragen u dan ook om ons en de Trustpilot community te helpen door uw beoordeling uit te breiden met opmerkingen over de door bodyenfitshop.nl geleverde klanten service.

Haha, daar gaat de beoordeling niet beter van worden :roflol:

Focuseert? Really?
Dit mongol

Ik bedoelde het ook naar hun toe met dit mongol :p

nog meer sites waar je reviews kan achterlaten:

ehd93l.png

Ook mail gehad, neem de factuur vanop de site zelf, is overzichtelijk en makkelijke screenshot van te nemen.

Ik ben toch nog steeds ervoor om zoveel mogelijk facebook likes te verwijderen. Laat al je vrienden weten het te unliken. Ze zitten nu op 142.000 likes. Dat moet veel minder!

ze posten hier helemaal niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven