XXL Nutrition

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat betreft de testresultaten van Isolaat en Micellar Casein; Wij betreuren het ten zeerste dat deze verhalen over isolaat perfection en micellar casein de ronde doen, en wij staan absoluut niet achter de waardes die nu rondgaan op het internet

Wat betekent dit nu eigenlijk? Beweren ze dat er geknoeid is met die resultaten? Of verwerpen ze de wetenschappelijke methode in z'n geheel?

Ik sta er absoluut niet achter dat water kookt op 100 graden celsius!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.422
Ze zijn het niet eens met de testen die niet in hun opdracht gedaan zijn. Volgens hen was er alleen bij de whey perfection een probleem, en alleen in de maanden okt nov 2014. Verder ligt de schuld bij de leverancier en wisten zij zelf van niets.

Ze zijn het niet eens met de testen die niet in hun opdracht gedaan zijn. Volgens hen was er alleen bij de whey perfection een probleem, en alleen in de maanden okt nov 2014. Verder ligt de schuld bij de leverancier en wisten zij zelf van niets.

you-smell-that-its-bullshit.png

(tegen B&F uiteraard, niks tegen BigT)

Sorry hoor! Maar hun whey al JAREN zo poederig geweest, dus niet lullen aub dat het over 1 batch gaat.
En hun casein is ook laatste paar jaar zeer poederig geworden, heb ik van meerdere mensen vernomen.
En dan nog zogenaamd niet achter andere testen staan, zou ik ook zeggen als ik mensen oplichtte.

Poederig? ???

Ja, als je ooit Elite XT hebt gehad, dan is hun whey perfection jaren zo poederig geweest net als Elite XT.
Het vliegt overal als je pot openmaakt en plakt overal, net als losse aminos.
Als je goeie whey neemt is wat "nattiger" bij wijze van spreken.

Sorry hoor! Maar hun whey al JAREN zo poederig geweest, dus niet lullen aub dat het over 1 batch gaat.
En hun casein is ook laatste paar jaar zeer poederig geworden, heb ik van meerdere mensen vernomen.
En dan nog zogenaamd niet achter andere testen staan, zou ik ook zeggen als ik mensen oplichtte.

:roflol:

Poederig is misschien niet de meest toepasselijke term, maar ik begrijp wat je bedoelt.
Het poeder is veel fijner, meer fijn-zanderig.
Naturel whey is wat meer klonterig, vaster, stugger.
Andere textuur van het poeder in ieder geval.

Volgens mij zegt dat helemaal niks over de zuiverheid.

Ik gebruik al enkele jaren smaakloze (neutrale) whey en wat me opvalt is dat die een stuk fijner, poederiger van structuur is, dan degene waar smaakstoffen aan zijn toegevoegd.
Mijns inziens juist een positief teken dus

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.430
Ik weet dat de smaak cookies & cream een andere structuur van poeder had dan de andere smaken van afslank eiwit (nu smart protein). Dus het ligt meer aan de smaak dan wat anders. Je gaat spiking ed nooit herkennen aan de structuur van het poeder.

Ik weet dat de smaak cookies & cream een andere structuur van poeder had dan de andere smaken van afslank eiwit (nu smart protein). Dus het ligt meer aan de smaak dan wat anders. Je gaat spiking ed nooit herkennen aan de structuur van het poeder.

Over cookies en cream smaken gesproken (welk merk dan ook) die is verdomd goed te mixen met een fruit smoothie! (Terwijl je dit niet zou verwachten)

Had hem gemixt met yoghurt, mango, banaan, sinaasappel. Fuuuuuuuuuuu lekker! :D

Over cookies en cream smaken gesproken (welk merk dan ook) die is verdomd goed te mixen met een fruit smoothie! (Terwijl je dit niet zou verwachten) Had hem gemixt met yoghurt, mango, banaan, sinaasappel. Fuuuuuuuuuuu lekker! :D

ga je nu serieus leuk lopen doen over b&f producten in het topic waaruit blijkt dat ze de boel voor de gek hielden?

ga je schamen man :roflol:

ga je nu serieus leuk lopen doen over b&f producten in het topic waaruit blijkt dat ze de boel voor de gek hielden?

ga je schamen man :roflol:

Kan jij wel lezen pannenkoek? Enige die zich moet schamen ben jij met je lees skills en gedrag van een kind van 3

Ik haak in op de smaak cookies en cream en zet er nog duidelijk bij; WELK MERK DAN OOK

Wat een maf :roflol:

hng pannenkoeken

Ik bekijk net nog even de B&F website, zie ik bij 80% goedkoper dan elders de Chromium van 6.99 voor 2.50 staan, vreemd want een maand geleden had ik die al gekocht voor 2.50, oplichters!

Ik bekijk net nog even de B&F website, zie ik bij 80% goedkoper dan elders de Chromium van 6.99 voor 2.50 staan, vreemd want een maand geleden had ik die al gekocht voor 2.50, oplichters!

Dat doen ze wel vaker,ze veranderen alleen de naam van de aanbieding of verhogen de prijs om je daarna zogenaamd
80% korting te geven.

Beide keren heb je het voor een goede prijs toch? Tenzij je liever toch 7 euro voor een potje wilt betalen. Dan willen ze vast wel een uitzondering maken, bij Body & Fit is de klant altijd koning haha :D :D

Al die flauwekulletjes over de B&F shop, misschien hebben ze wel ter goeder trouw gehandeld enne...

...eerst de balk uit je eigen oog verwijderen voordat je de splinter in andermans oog ziet ;)

Oh ja >>> klikkerdeklik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven