MuscleMeat

[Centraal] Bodyenfitshop.nl testresultaten en labels topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al die flauwekulletjes over de B&F shop, misschien hebben ze wel ter goeder trouw gehandeld enne...

...eerst de balk uit je eigen oog verwijderen voordat je de splinter in andermans oog ziet ;)

Oh ja >>> klikkerdeklik

Zal niet het enige (sport)product zijn waarmee wordt gefraudeerd. B en f was veranderd van leverancier en had bij die gelegenheid een labtestje moeten doen....... Had een hoop bespaard.

yep, en ook een hoop klanten ;)

Dat zal wel meevallen, uiteindelijk is voor de meeste consumenten belangrijker welke leverancier het voordeligst een bepaald produkt kan aanbieden.

Als er maar weer in zit wat ze aangeven is het mij om het even waar ik koop. Moet zeggen dat ik de andere aanbieders net zo min vertrouw.

Als er maar weer in zit wat ze aangeven is het mij om het even waar ik koop. Moet zeggen dat ik de andere aanbieders net zo min vertrouw.
Waaruit blijkt je wantrouwen? Ik vind bijv. Myprotein wel heel erg goedkoop (te mooi om waar te zijn leert de ervaring) en mijn ervaring met hun verzending en levering is ook niet top.

Waaruit blijkt je wantrouwen? Ik vind bijv. Myprotein wel heel erg goedkoop (te mooi om waar te zijn leert de ervaring) en mijn ervaring met hun verzending en levering is ook niet top.

Jammer om te horen. Mijn wantrouwen blijkt uit het feit dat er nu 1 geexposed is. Als er 1 is zijn er veelal meer. Je rijdt bijv. vaker harder dan je geflitst wordt.

dat die rotstudenten nou net een testje moeten doen op het moment dat er een foute batch in het magazijn sttaat, maar, ze zijn niet de enige er zijn nog heel wat meer merken die bezig waren zoals het vroeger al op de markt ging al je niet oppaste, knollen voor citroenen, fout vetgemeste beesten, de half rotte appels net buiten het zicht van de klant bij de zak ingooien zodat je die ook kwijt bent. Dat is handel, dat is zakendoen en geld verdienen. Maar je voelt je wel genomen als je thuis aangekomen ziet dat 3 van je appels half rot zijn weet ik uit ervaring. Zeker gezien de bedragen die je er aan uit geeft in de hoop op een topproduct. Slordig!

Eindelijk heeft de VWA iets van zich laten horen. Helaas wordt niet duidelijk welke 'passende maatregel' ze hebben genomen.

2e1d14w.jpg

Er is een overtreding geconstateerd? Dus ze hadden hun zaken weer niet op orde?

WOB verzoek doen mogelijk om meer te weten te komen ?

Volac!

Wij staan niet achter deze brief!!!!!11

Misschien moeten we Rob Geus erop af sturen.

Wie gaat deze brief delen op facebook :)

er staat overigens nergens bij dat het over BF shop gaat

Beste mensen...

Ik ben altijd trouwe klant geweest bij BenF. Echter sinds het verhaal van die eiwitten heb ik er niets meer van eiwitten besteld.
Eerlijk gezegd heb ik het hele topic niet meer gevolgd maar bevatten hun eiwitten nu wel wat de verpakking beweerd?

Volgens B&F zelf en hun bijgevoegde labtest wel maar ja.. of dat voldoende zegt.

Komt er dus gewoon op neer, koop gewoon geen huismerk producten van B&F

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven