Fitness Seller

Centraal gitaar topic

Mijn bescheiden collectie.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Fender Stratocaster
Epiphone Les Paul
Yamaha Piano

VOX VT50 amp ontbreekt op het plaatje.

Een keer een aantal weken laten rusten kan wonderen doen, maar een aantal jaar is natuurlijk wel anders, hehe

Een foto van m'n gear:
k01phf.jpg

Die Ibanez staat in B gestemd, ik heb ook nog een Gibson SG Standard van '04.

Ja ik baal er ook van dat ik zolang niks gedaan heb:( Als ik door had gegaan, had ik nu veel verder geweest:o

Op die versterker is een Boss metal-zone mt2 pedaaltje? Volgens mij heb ik dezelfde:p

---------- Post toegevoegd Fri 11 Jan 2013 om 10:56 ----------

Ahh das lang geleden, het gitaar topic.

Dan ben ik uiteraard verplicht ook weer wat te posten.

ps. let niet op mijn fysiek, train al ruim 2 jaar niet meer door chronische blessures ;))

http://www.youtube.com/watch?v=Z5QHV23U91A

Klinkt goed man!

Ja ik baal er ook van dat ik zolang niks gedaan heb:( Als ik door had gegaan, had ik nu veel verder geweest:o

Op die versterker is een Boss metal-zone mt2 pedaaltje? Volgens mij heb ik dezelfde:p

---------- Post toegevoegd Fri 11 Jan 2013 om 10:56 ----------

Klinkt goed man!

Thanks, hebben flink wat uurtjes in dat nummer gezeten :P. Nog steeds niet echt in de buurt van het origineel, maar ach..

Ah zo kom je nog eens leuke topics tegen!

Speel nu zelf zo'n 6/7 jaar. Heb vooropleiding conservatorium gedaan, maar dat is 'm uiteindelijk niet geworden. Maar de passie en liefde voor gitaar (en muziek in het algemeen) is dus zeker aanwezig.

Niet zo'n lekkere timing en de snelle stukken zijn een beetje rommelig. Maar niet slecht hoor. Met wat oefening kan het nog heel goed worden. :) Goed geluid ook. Gear?

Ik heb zelf alles offline gehaald laatst, van toen ik jonger was en dacht dat ik aardig speelde, maar wat eigenlijk gewoon nergens op leek haha. Ik heb alleen dit nog (en nog een hallelujah cover, maar dat is wat afgezaagd natuurlijk.. maar mocht je geïnteresseerd zijn, dan kun je dat ook wel vinden via dat account).

http://www.youtube.com/watch?v=uAfz8_TP0Xs

Ah zo kom je nog eens leuke topics tegen!
Niet zo'n lekkere timing en de snelle stukken zijn een beetje rommelig. Maar niet slecht hoor. Met wat oefening kan het nog heel goed worden. :) Goed geluid ook. Gear?

Dat zijn precies de dingen waar ik aan het werken ben inderdaad. Ik mis de controle over de muziek, omdat ik moeite heb met de snelle passages. Probleem ligt hem er ook in dat ik nooit les heb gehad, en echt zo a-muzikaal, ritmeloos en toondoof ben als wat :D. Maar heb er wel lol in, dus we gaan rustig verder.

De gear die ik daar gebruikte was niet erg spectaculair hoor, een merkloos stratje (ergens van een rommelmarkt geplukt, waarschijnlijk uit een beginnerspakket) en een behringer v-amp 3 die direct in de computer is opgenomen.

Kleine kick!

68ampw.jpg

Mijn werkpaard, een fender jazz bass deluxe V

Daarnaast heb ik ook nog een Gemodificeerde Fender uit japan met een J-retro pre-amp en een humbucker. Verder bestaat mijn gear uit wat pedalen, een Markbass little tube 500 en ampeg 2x10. Het moet klein blijven wat dat betreft, aangezien ik zelf geen vervoer heb.

Ik vroeg me eigenlijk af of er hier nog meer muzikanten zitten die aan het conservatorium studeren. Zelf zit ik nu in mijn 3e jaar.

Afgelopen weekend een nieuw versterkertje voor thuis gekocht:
TGR222.THR2-640-80.jpg

Echt een fantastisch ding!

Terug
Naar boven