XXL Nutrition

Sticky [Centraal] Veelgestelde Vragen Topic Voor Beginners (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Op bijna alle linkjes in de OP krijg ik de volgende melding:

Account Suspended
This Account has been suspended.
Contact your hosting provider for more information.

ik word naar deze pagina geleid:
Account Suspended
 
Laatst bewerkt:
Gaan we zo laten maken
 
Zou nu terug moeten werken
 
Valt me op dat als je wat oudere topics leest er nauwelijks meer foto's instaan die het doen.
Als je in een oud topic op een link naar dbb klikt krijg je ook vrijwel alleen maar foutmeldingen. Heeft dat een oorzaak?
 
Valt me op dat als je wat oudere topics leest er nauwelijks meer foto's instaan die het doen.
Als je in een oud topic op een link naar dbb klikt krijg je ook vrijwel alleen maar foutmeldingen. Heeft dat een oorzaak?

Dat hadden we ook gezien en hebben daarom meeste bestaande foto's naar de server geupload (240.000) tot juli 2015. Dit heeft een paar weken geduurd en foto's in een hoop oude topics waren al een tijdje verwijderd dus konden we niet meer herstellen.

Alle nieuwe en meeste na juli 2015 hotlinked/gekopieerde foto's worden nu ook permanent bewaart via een image proxy (aparte map), dus er gaat niets meer verloren. Na juli 2015 zijn er ook wat verloren gegaan omdat de proxy pas een paar maanden aanstaat.

Voor oude linken worden er redirects gebruikt naar het nieuwe forum/domein maar ze werken niet allemaal omdat er soms te grote verschillen zijn tussen de url's. Je mag altijd wat van die oude linken posten in de Aankondigingen en Feedback sectie en dan proberen we het te maken.
 
Het zijn meer die oude topics van 2008 ofzo. Ik heb ook geen flauw idee hoe ik daar terecht kom kan ze ook nooit terug vinden.
 
Het zijn meer die oude topics van 2008 ofzo. Ik heb ook geen flauw idee hoe ik daar terecht kom kan ze ook nooit terug vinden.

We zullen posts rond die tijd eens bekijken, ik denk dat er toen een update geweest is in url's. We hebben toen ook 8000 youtube links hersteld uit die periode.
 
Hallo guys

Een vraagje kan k animal stak combineren met problan50
Zonder schade te hebben
 
Ik heb zojuist een account aangemaakt op het forum. Bedankt voor deze info!
 
Back
Naar boven