Fitness Seller

Sticky [Centraal] Veelgestelde Vragen Topic Voor Beginners

Bezoekers in dit topic

erg handig om it te lezen, bedankt
 
Zeer informatief en zeker de moeite om te lezen! Thanks Big-T.
 
Het is allemaal mooi uitgeschreven maar ik denk dat er maar weinig beginners zijn die de moeite zullen doen om zo'n stuk tekst te lezen? :)

Ik ben hier als beginner juist erg blij mee! :) Lees alle sticky's door, maak veel aantekeningen en heb er dus erg veel aan!

Fijn, al die sticky's, informatie en ervaringen! Thanks voor het maken (Y) :D
 
Erg bedankt, ik ben juist begonnen met bodybuilding en dit was erg hulpzaam!
 
Informatief stukje om effe te lezen!
Ben al bijna 15 jaar bezig met sporten en fitness (wedstrijden gebokst en actief militair geweest), maar heb me nooit echt verdiept in de basis van het fitnessen.
Daar gaat nu verandering in komen! Lekker bewust bezig zijn!
Na het lezen van deze FAQ is me duidelijk geworden dat ik op het juiste adres ben!
 
Top informatie

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Leuk leerzaam
 
goeienmiddag ik een beginner [emoji14] heb het gelezen en doe me best alles te begrijpen ben alleen nie zo slim k weet bijvoorbeeld nie wat alle oefeningen zijn en wil dat wel graag weten kan ik dat nog ergens anders opzoeken en als ik dat dan heb gevonden hoe moet ik dat dan trainen 3x set van 10 steeds zwaarder en moet ik ook gelijk beginnen met een voeding waardoor ik aan de 4000 calorieen kom k heb nu al wel voeding suplementen omdat ik dacht als ik die neem naast mijn normale voeding dat ik wel voldoende binnen zou krijgen heb verder ook niet echt informatie ingewonnen over hoe en wat maar merk wel sinds ik ben begonnen met trainen dat ik lekkerder in men vel zit en wil er dan ook mee doorgaan en het zou dan wel leuk zijn om resultaten te kunnen behalen ik verwacht niet dat ik gelijk breed groot word maar zou wel graag willen merken dat ik zwaarder kan trainen hoe moet ik dit doen heeft iemand hier een antwoord op voor me hoop dat k niemand tot last ben met men zee aan vragen

greetz bryan
http://www.exrx.net als iemand je ooit een schema geeft met oefeningen die je nog niet kent kan je hier makkelijk opzoeken hoe je ze moet doen.
 
Eindelijk iets waar ik wat aan heb tnx :D
 
Ik sport nu ongeveer 1 maand. Natuurlijk weet ik nog niet alles en heb vele vragen. Ik wil eerst een paar kilo afvallen zodat mijn buik wat strakker is (beginnend bier buikje). Ik sport nu 5x per week en begin met kracht(1.5uur) en vervolgens cardio (+-30min). De vraag is wat moet ik eten na het sporten? Van sommige hoor ik een banaan en een bord brinta, van de ander hoor een een bak magere kwark met een stuk fruit. Na het sporten neem ik standaard een shake met water. Wat kan ik dus het beste eten na het sporten, en overdag als tussen doortjes. Savonds wil ik gewoon normaal eten wat er gemaakt word. (Vaak aardappels met groentes en vlees )

Gr
 
hej gasten!

Ik zit ( huidplooi meter ) rond de 8% vet percentage. Ik train 5 keer per week ( interval voor badminton ). en ik train 3 keer per week kracht in de sportschool. Dit is voornamelijk gericht op hypertrofie ( 3 sets van 8 herhalingen en 2 oefeningen per spiergroep waaronder de buikspieren ). Ik train nu al jaren mijn buikspieren.. Ik heb ze op kracht uhv getraind, ik heb ze getraind op zo veel mogelijk herhalingen en ik train ze nu op 3 x 8 hh.. een echte sixpack is het nog steeds niet.. Ik train me suf en begrijp gewoon niet wat ik verkeerd doe.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen?
 
ff @ iedereen die hier reageert: als je een eigen vraag hebt, kan je beter een nieuw topic openen in één van de specifieke subfora van het forum, voor meer reactie(s).
 
Goed geschreven !
 
De link van "10 gouden bodybuild regels" in puntje 1 is dood. Kun je die fixen?
 
Als ik dit allemaal lees voel ik me net een brug pisser haha ben pas paar maanden bezig
 
Ik heb als beginner super veel aan deze tekst, vooral over dat melk en acne. Dat was een reden voor mij om te stoppen met trainen. Ik zat steeds onder de acne. Nu ik 2 jaar gestopt ben is me gezicht weer helemaal gaaf. Ik wist dus niet dat het door de melk kwam ik dacht dat het met het zweten te maken had.
 
Back
Naar boven