Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is allemaal mooi uitgeschreven maar ik denk dat er maar weinig beginners zijn die de moeite zullen doen om zo'n stuk tekst te lezen?![]()
http://www.exrx.net als iemand je ooit een schema geeft met oefeningen die je nog niet kent kan je hier makkelijk opzoeken hoe je ze moet doen.goeienmiddag ik een beginner [emoji14] heb het gelezen en doe me best alles te begrijpen ben alleen nie zo slim k weet bijvoorbeeld nie wat alle oefeningen zijn en wil dat wel graag weten kan ik dat nog ergens anders opzoeken en als ik dat dan heb gevonden hoe moet ik dat dan trainen 3x set van 10 steeds zwaarder en moet ik ook gelijk beginnen met een voeding waardoor ik aan de 4000 calorieen kom k heb nu al wel voeding suplementen omdat ik dacht als ik die neem naast mijn normale voeding dat ik wel voldoende binnen zou krijgen heb verder ook niet echt informatie ingewonnen over hoe en wat maar merk wel sinds ik ben begonnen met trainen dat ik lekkerder in men vel zit en wil er dan ook mee doorgaan en het zou dan wel leuk zijn om resultaten te kunnen behalen ik verwacht niet dat ik gelijk breed groot word maar zou wel graag willen merken dat ik zwaarder kan trainen hoe moet ik dit doen heeft iemand hier een antwoord op voor me hoop dat k niemand tot last ben met men zee aan vragen
greetz bryan
Het is allemaal mooi uitgeschreven maar ik denk dat er maar weinig beginners zijn die de moeite zullen doen om zo'n stuk tekst te lezen?![]()