- Waardering
- 6.323
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vraag me af waarom altijd veel bodybuilders de stairmaster gebruiken en wat voor voordelen daar aanzitten tov crosstrainer/fietsen/loopband
Vraag me af waarom altijd veel bodybuilders de stairmaster gebruiken en wat voor voordelen daar aanzitten tov crosstrainer/fietsen/loopband

Persoonlijke ervaring is dat je met de stairmaster meer glutes spieren aanspreekt.
Ja plaatselijke cardio vasculaire trainingen voor epic gains tijdens zware cut en voor maximale lokale vet verbranding
#brofist
Persoonlijke ervaring is dat je met de stairmaster meer glutes spieren aanspreekt.
Sta je zelf nog wel eens op een cardio apparaat? Lange tijd niks meer van je gehoord in bodybuilding land?
Sta je zelf nog wel eens op een cardio apparaat? Lange tijd niks meer van je gehoord in bodybuilding land?

Big Ramy 10 weeks out at 147kg 323.4lbs. The goal is to get Ramy shredded and for that we are doing what needs to be done. Cardio, Diet, Training, Cardio! He feels great and he promises to all his fans that he is giving everything he has and wants to make you all proud come Olympia time. - DJ
The goal is to get Ramy shredded and for that we are doing what needs to be done. Cardio, Diet, Training, Cardio!

Too often we look into the past, instead of looking into the #Heart. Sometimes people with the worst pasts end up creating the best futures. #Trust the timing of your #Life
Big Ramy update 8 weeks out of the Olympia and a short message to all moslems ending Ramadan today.