AndroidHealthClinic

(Centraal) Mr. Olympia 2014 updates topic

wat een beest die big Ramy

• Topic Starter Topic Starter
Meal 1 down the hatch. 20 min walk to the bus stop, 30 min bus ride and another 15-20 min walk to the gym and the first training session of the day begins. #Olympia @musclemeds @flex_magazine - Kai

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom doet hij alsof hij arm is en de bus moet nemen? :'(

heeft die zo veel doekoe dan?

Waarom blijven mensen het toch leuk vinden om te benadrukken wat voor filmpje Kai ooit heeft gemaakt met die grapefruit of dat hij posing routines doet in gayclubs of weet ik veel wat.

Waarom blijven mensen het toch leuk vinden om te benadrukken wat voor filmpje Kai ooit heeft gemaakt met die grapefruit of dat hij posing routines doet in gayclubs of weet ik veel wat.

omdat mensen graag haten op iemand die beter is in iets waar zij ook voor gaan op basis van iets wat totaal irrelevant is :)

bodybuilders die niet sterk zijn
dikke powerlifters/strongmen
etc etc

heeft die zo veel doekoe dan?

Misschien leeft Kai graag op straat of hoort het bij zen attitude, gast moet toch geld hebben heeft toch ook een aantal grote sponsors en eindigt toch al paar jaar in de top 3, als je Wolf, Branch of Phill ziet lijkt het alsof de jongens in het geld zwemmen ???

edit: en haat kai niet ofzo vroeg het me ook maar af gewoon

Dat grapefruit filmpje is niet het enige, dit terzijde.

Branch Warren ? weeks out

Flew Lewis 9 weeks out, 228 LBS

Jose Raymond chest training 8 weeks out

https://www.youtube.com/watch?v=i_6umA4WhhM

Dat grapefruit filmpje is niet het enige, dit terzijde.

Who cares wat ie heeft gedaan om te komen waar die nu is? Zijn keuze en heb er totaal geen last van.
We worden allemaal niet verplicht om de dingen die hij in het verleden heeft gedaan te googlen.
Ik vind kai nog steeds een uitstekende bodybuilder en op basis van interviews en trainingsvideo's (bv train with kai series) zou ik hem een uitstekende mr o (ambassadeur van onze sport) vinden.

Flex staat er nu al bij als 2 weeks out. Geweldige scherpte altijd

Terug
Naar boven