bear
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hmm levitatie geloof ik niet echt in. ik denk wel dat het een mogelijkheid is dat aliens ons hebben geholpen met het bouwen. met de technologie en kennis dan, de mensen zelf hebben het zware werk gedaan
waren er niet muurtekeningen van buitenaardse wezens gevonden in de egypte in die tijd? dat zou de mogelijkheid wel versterken.
kan ook ja. maar dat ga ik niet over doordenken omdat het maar een theorie is dat aliens hebben geholpen.
het vervelende is dat de egyptenaren in veel goden geloofden dus dat is nogal verwarrend met aliens.
wel geinig filmpje maar zie niet echt de link naar aliens.

damn
ik zou wel is een potje willen schaken tegen zo'n grey. gasten zien er superslim uit
maar ff serieus vind het allemaal super interessant. als je er over nadenkt is het ook zo logisch. ons heelal is oneindig groot. er zullen waarschijnlijk ook meerdere planeten bestaan waar de omstandigheden zo perfect zijn dat er leven kan ontstaan. hoeveel andere beschavingen zullen er wel niet zijn? hoever zijn sommige wel niet ontwikkeld? zijn sommige uit op macht? wat kunnen we van elkaar leren en met elkaar bereiken? damnnnn word gek hier.