XXL Nutrition

[Centraal] Spiritualiteit, ufologie, telekinese, paranormale zaken etc topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je er over nadenkt is het ook zo logisch. ons heelal is oneindig groot.

Als je erover nadenkt is het ook logisch dat de mensen die ervoor geleerd hebben de kans op nihil schatten dat wij ooit in contact gaan komen met buitenaardsen door afstand en tijd ook al ga je uit van een oneindig heelal.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je erover nadenkt is het ook logisch dat de mensen die ervoor geleerd hebben de kans op nihil schatten dat wij ooit in contact gaan komen met buitenaardsen door afstand en tijd ook al ga je uit van een oneindig heelal.

Welke "categorie" mensen zijn dat dan?

Hoe leren ze dat dan?

Ik zal je het nog sterker vertellen,..wij hebben al kontakt !
Ik heb een ufo gezien !!!, en vele mensen.
Er zijn er zelfs die beweren te zijn ontvoerd, en zoals je hebt kunnen lezen in deze topic, dat die mensen allemaal dezelfde vergelijkbare trauma's hebben!

Laatst bewerkt:
Welke "categorie" mensen zijn dat dan?

Hoe leren ze dat dan?

Ik zal je het nog sterker vertellen,..wij hebben al kontakt !
Ik heb een ufo gezien !!!, en vele mensen.
Er zijn er zelfs die beweren te zijn ontvoerd, en zoals je hebt kunnen lezen in deze topic dan hebben die mensen allemaal dezlefde zichbare trauma's

er valt weinig te leren over iets wat zo ver weg is dat je het nooit kan zien.die gasten leren ervoor maar weten ook lang niet alles.dus ik ben het met musclebear eens en aliens bestaan.

De Hemel !!

Het Niveau van Licht

Binnen de meeste religies is de Vijfde Dimensie het hoogste gebied welke een Ziel kan bereiken, startend vanaf het begin is dit de laatste stop neerwaarts op de ladder voor dat we de gebieden van beperking betreden.

We incarneren hier als stellaire androgyne wezens.
Aangezien we op Sterren leven hebben we heldere Lichtlichamen.
Deze oneindige vormen hebben geen pijn nodig, de waarschuwingssignalen welke fysieke lichamen van zijn voorzien.
Daarom is er daar geen fysiek lijden.
Ook lijden we hier niet aan welke vorm van gescheidenheid omdat we constant de Eenheid van de Moeder/Vader Schepper ervaren.
We baseren onze acties op liefde en nooit op angst.
Dat komt doordat angst niet bestaat op dit niveau.
We zijn niet te stoppen en leven wonderlijke levens.
Onsterfelijkheid is een gegeven dat hier ervaren wordt.
Vaak ervaart een persoon tijdens een Bijna Dood Ervaring een reis door een lange tunnel.
De tunnel doorkruist het donker (De Vierde Dimensie) en eindigt in een heldere opening van Goud of Wit Licht (De Vijfde Dimensie).
Dit is het geboorte kanaal van de ziel en een doorgang naar de Hemel.
Wij reizen met de aanwending van Goddelijke Wil.
We hoeven niet te sterven om deze ervaring rijker te worden.
De kortste afstand tussen twee punten is niet een rechte of een gebogen lijn.
Binnen De Vijfde Dimensie dupliceer je jezelf simpelweg naar je bestemming(en).
We reizen door het portaal in het centrum van de ster.
We vliegen niet omdat deze beweging gelijk staat aan teleportatie.
Vliegen is slechts een gangbare manier van transport binnen De Derde en Vierde Dimensie.

In veel Ascensie verhalen transformeert de Aarde samen met haar bewoners naar Haar Vijf Dimensionale Lichtlichaam.
Dit is wanneer Gaia van een lichaam met een grote densiteit verschuift naar een lichaam met de densiteit van een Lichtster.
De huidige veranderingen op Aarde en de Oude profetieën zijn mogelijk gidsen voor deze mogelijke toekomst.
Hoe dan ook is de Vijf Dimensionale manifestatie van een ster noch heet of vol vuur het is zacht.

Heerlijk uitgelegd

Nee dank je, ik wacht wel todat ik er weer één "toevallig" zie ! :D

dus ik ben het met musclebear eens en aliens bestaan.

Ik ben er ook van overtuigd dat er elders leven bestaat, was ook niet echt het punt.

Het zal vast geen toeval zijn dat de mensen die in allerlei ongefundeerde onzin 'theorieen' geloven vaak al moeite hebben met begrijpend lezen..

Ik ben er ook van overtuigd dat er elders leven bestaat, was ook niet echt het punt.

Het zal vast geen toeval zijn dat de mensen die in allerlei ongefundeerde onzin 'theorieen' geloven vaak al moeite hebben met begrijpend lezen..

ik bedoelde dus met bestaan dat ze de aarde ook bezoeken.maar jij bent zo slim dat je dat niet begrijpt.

De kracht van geloof is weten zonder geloven.
Ik kan mij als kind een bijbel tekst herinneren..
Dat met de eindtijd God naar de aarde komt, en alle ongelovige zal straffen en de gelovige gaan met hem mee naar het paradijs... ik zal het eens opzoeken in openbaringen van het nieuwe testament...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven