Fitness Seller

[Centraal] Spiritualiteit, ufologie, telekinese, paranormale zaken etc topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
2012 gaat er niets gebeuren net als er in 2000 niets gebeurde

juist , stel het was 2020 geweest dan hadden ze gezegd er gaat in 2022 iets gebeuren.allemaal sprookjes.miljoenen jaren gebeurd er niks met de planeet en nu zal er wat gaan gebeuren? lachertje.

1 ding wat ik weet over de blauwe planeet is dat als hij er niet was,was iedereen beter af was geweest.het is een grote chaos , in het ene land minder dan in het andere maar dan nog.ik heb ook wel eens gehoord over een reis naar de maan.lijkt me ook wel cool.hoeveel het kost en of het echt mogelijk is weet ik dus ook niet.

lol , je hebt dit van iemand gehoord.oke hoe kan hij het weten?
mij is namelijk verteld dat in 2012 er een oorlog uit gaat breken tussen westerse landen en midden oosten en dat 2/3 van de mensen uitsterft onder de westerse landen en alles in het midden oosten.tussen nu en oorlog zit een groot verschil maar tussen vrede op aarde overal en zon grote oorlog zit een monstergroot verschil.je kunt eigenlijk wel nagaan dat het niet waar is als iemand het zegt.tenzei god het vertelt heeft.heb je em soms gesproken? :D

je kijkt te veel naar the terminator

de grote vraag is : wat is er buiten het heelal.er moet toch een eind zijn.overal zit toch een eind aan.

De oerknal is het gereedschap van God.
Buiten het heelal/universum is er NIKS, de afwezigheid van ALLES...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het gehele ruimte-tijdcontinuüm waarin wij bestaan, tezamen met alle materie en energie wordt omschreven als het heelal, universum of als kosmos in de kosmologie.
Volgens sommige wetenschappers ligt het antropisch principe ten grondslag aan het ontstaan van het heelal.
Over het algemeen wordt echter aangenomen dat het heelal is ontstaan volgens de big-bangtheorie.
Volgens de huidige stand van zaken van deze theorie is het heelal circa 13,7 miljard jaar geleden ontstaan.

Er valt voorts nog een onderscheid te maken tussen het zichtbare en theoretisch heelal.
Het zichtbare heelal omvat dat deel van het heelal waarvan sinds het begin der tijden licht ons heeft kunnen bereiken.
Omdat de snelheid van het licht eindig is, is ook het zichtbare heelal eindig. Over de (on)eindigheid van het theoretische heelal zijn verschillende meningen, over het algemeen wordt aangenomen dat het heelal als geheel oneindig is.
Er zijn theoretische overwegingen waarbij wordt aangenomen dat het zichtbare heelal niet meer is dan een speciaal grensgeval van een nog groter geheel: het multiversum.

2012 gaat er niets gebeuren net als er in 2000 niets gebeurde

2012 is een ander verhaal kerel. In 2000 dachten ze dat de computers op hol sloegen doordat het van 1999 naar 2000 ging. Maar in 2012 dan staat er een andere planeet heel dicht bij aarde. de king of terror word die genoemd en die verstoord het magneet in de aarde waardoor deze 3 to 7 dagen stil blijft staan. Dit is geen fabel, het is wetenschappelijk bewezen. Die planeet is nu alleen met een telescoop te waarnemen, in 2009 kan men deze met het blote oog zien. Nog nooit in het jornaal van gehoord? ze willen deze planeet van koers gaan veranderen met waterstof bommen. ;)

we sturen bruce willis wel :thumbup:

Chuck Norris will do the trick :thumbup:

2012 is een ander verhaal kerel. In 2000 dachten ze dat de computers op hol sloegen doordat het van 1999 naar 2000 ging. Maar in 2012 dan staat er een andere planeet heel dicht bij aarde. de king of terror word die genoemd en die verstoord het magneet in de aarde waardoor deze 3 to 7 dagen stil blijft staan. Dit is geen fabel, het is wetenschappelijk bewezen. Die planeet is nu alleen met een telescoop te waarnemen, in 2009 kan men deze met het blote oog zien. Nog nooit in het jornaal van gehoord? ze willen deze planeet van koers gaan veranderen met waterstof bommen. ;)

Einde der tijden is nabij
Het zal niet lang duren voor de dag der opstanding

Ik denk dat er in 2012 wel wat gaat gebeuren de mod's zien eindelijk in dat MB geen toegevoegde waarde heeft op dit forum en bannen hem :D
MB is net stront wat maar aan de pot blijft kleven je krijgt het met geen mogelijkheid weg totdat je de borstel er langs haalt ;)

Ik denk dat er in 2012 wel wat gaat gebeuren de mod's zien eindelijk in dat MB geen toegevoegde waarde heeft op dit forum en bannen hem :D
MB is net stront wat maar aan de pot blijft kleven je krijgt het met geen mogelijkheid weg totdat je de borstel er langs haalt ;)

Hahaha, probeer jij die strontvlekken ook eerst te verwijderen door erop te mikken met je urinestraal? Ik wel iig.

De oerknal is het gereedschap van God.
Buiten het heelal/universum is er NIKS, de afwezigheid van ALLES...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het gehele ruimte-tijdcontinuüm waarin wij bestaan, tezamen met alle materie en energie wordt omschreven als het heelal, universum of als kosmos in de kosmologie.
Volgens sommige wetenschappers ligt het antropisch principe ten grondslag aan het ontstaan van het heelal.
Over het algemeen wordt echter aangenomen dat het heelal is ontstaan volgens de big-bangtheorie.
Volgens de huidige stand van zaken van deze theorie is het heelal circa 13,7 miljard jaar geleden ontstaan.

Er valt voorts nog een onderscheid te maken tussen het zichtbare en theoretisch heelal.
Het zichtbare heelal omvat dat deel van het heelal waarvan sinds het begin der tijden licht ons heeft kunnen bereiken.
Omdat de snelheid van het licht eindig is, is ook het zichtbare heelal eindig.
Dat mag je niet zomaar stellen. Eindigheid van lichtsnelheid staat los van eindigheid/oneindigheid van heelal
Over de (on)eindigheid van het theoretische heelal zijn verschillende meningen, over het algemeen wordt aangenomen dat het heelal als geheel oneindig is.
Er zijn theoretische overwegingen waarbij wordt aangenomen dat het zichtbare heelal niet meer is dan een speciaal grensgeval van een nog groter geheel: het multiversum.

Big Bang-theorie vind ik een te simpele verklaring. De werkelijke achtergrond is veel complexer naar mijn idee. Multiversum zoals jij dat noemt daar zijn zelfs bewijzen voor gevonden. Dat kan ook niet anders. Er zijn meerdere sterrestelstels. Wat ik zelf interessanter vind is: wat gebeurt er als de energievoorraad van de zon opraakt?

• Topic Starter Topic Starter
Big Bang te simpel :roflol: Leg jij even uit dan hoe uit een singulariteit de Big Bang ontstond en hoe vanuit de Big Bang de bij ons bekende materie ontstond? Tevens ontstond de aangetoonde achtergrondstraling, 1 van de beste bewijzen dat er inderdaad een Big Bang moet hebben plaatsgevonden.

De theorie is zeker niet waterdicht, maar dat is wel vaker (of eigenlijk altijd) het geval met wetenschappelijke theorieen.

je kijkt te veel naar the terminator

indd heb ik die film vaak gezien maar zoals je al leest heb ik het van iemand gehoord en niet zelf verzonnen dus lul nie :D trouwens geloof ik eerder oorlog dan vrede want als je op tv wel elke dag ziet wat voorn gekken er rond lopen.geloof ik niet zo in vrede eerlijk gezegd.

interesant waar kan ik hier meer over vinden?;)

Big Bang-theorie vind ik een te simpele verklaring. De werkelijke achtergrond is veel complexer naar mijn idee. Multiversum zoals jij dat noemt daar zijn zelfs bewijzen voor gevonden. Dat kan ook niet anders. Er zijn meerdere sterrestelstels. Wat ik zelf interessanter vind is: wat gebeurt er als de energievoorraad van de zon opraakt?

simpel , dan is er geen leven meer op aarde , maar de kans is groter dat de aarde al weg is voordat de zon opraakt.want heb er laatst op discovery wat over gezien en dat ging nog miljarden jaren duren.er zal dus nergens meer leven zijn terwijl er een nieuwe zon ontstaat.alleen of dat kan weet ik niet.:o

indd heb ik die film vaak gezien maar zoals je al leest heb ik het van iemand gehoord en niet zelf verzonnen dus lul nie :D trouwens geloof ik eerder oorlog dan vrede want als je op tv wel elke dag ziet wat voorn gekken er rond lopen.geloof ik niet zo in vrede eerlijk gezegd.

lol , je hebt dit van iemand gehoord.oke hoe kan hij het weten?

• Topic Starter Topic Starter
Er ontstaat geen nieuwe zon. Onze zon zal langzaam maar zeker uitdoven. Eerst nog opzwellen tot een rode reus om daarna weer terug te vallen tot een witte dwergster. Dan is het ook echt eind verhaal voor de zon, het leven op aarde zal al veel eerder vernietigd zijn. Tegen de tijd dat de zon instabiel wordt zullen de condities voor het leven op aarde ook snel afnemen. Dat is een fase voordat de zon opzwelt tot een rode reus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven