- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wordt er flink op los leven de komende vijf jaar!
K*tpolitiek en media!
![]()

Ah, dacht altijd dat spiritualiteit juist niet gebonden was aan materie. Maar hoe weet jij nu dat er in dat centrum ook een grote spirituele kracht aanwezig is? Een aanname?
Echt die algemeniseringen van astrologie trekken op niks. Als je maar genoeg crap uitkraamt kan je er altijd wel iets uithalen dat aansluit bij je eigen persoonlijkheid.Ja, er is nu ook Astro-TV op televisie. Waar je soms ook "channel-sessies" kan aanvragen. Om met doden te praten. Zal wel weer te nuchter daarvoor zijn, maar ik kan er wel op lachen. Ze geven in ieder geval de mensen die het aanvragen een goed gevoel. Daar is niks mis mee.

De fik er in met die Sonia Pereira!Al sinds ik een klein kind ben zie en voel ik van alles. Al toen ik een klein kind was zochten de overledenen contact met mij. Deze komen vaak een boodschap brengen voor de levenden of zoeken de rust bij mij op. Als kind heeft mij dit erg beangstigd later kon ik mij daar voor afsluiten. Toch kruipt het bloed waar het niet gaan kan en sinds een aantal jaar gebruik ik deze gave om de levenden te helpen met de verwerking en met het loslaten van hun dierbaren. Door iedere dag te doen aan "chineng" blijf ik in contact met het universum en de universele liefdesbron. Ik werk met liefdeslicht omdat ik van mening ben dat liefde alles is
Als ik die geldklopperij zie heb ik de neiging om naar die studio te rijden en 1 van die Astro-sl*tten zwaar anaal te vernederen. Mensen mogen in de uitzending 1 vraag stellen en eigenlijk worden ze altijd met een kluitje in het riet gestuurd.
'Ik ben een medium en licht mensen op voor de lol'. Of zoiets.
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
De fik er in met die Sonia Pereira!
Zwijn.Echt die algemeniseringen van astrologie trekken op niks. Als je maar genoeg crap uitkraamt kan je er altijd wel iets uithalen dat aansluit bij je eigen persoonlijkheid.
Astrologie is voer voor personen die niet kunnen inzien hoe ons heelal daadwerkelijk in elkaar steekt. Meer dan achterhaalde onzin, want zelfs toen het in zwang kwam was het al niet relevant. Door onkunde zagen mensen constellaties terwijl deze in werkelijkheid dus niet eens bestaan.

Ze lijkt een beetje op Michael Jackson de child-molester. Ik zou haar voor geen haar vertrouwen.

Kan me herinnere dat er ooit een keer een experiment is gehouden waarbij een klasje vol mensen een horescoop onder de neus kreeg gedrukt. Vreemd genoeg bijna iedereen zich in het verhaal vinden. En dat te bedenken dat het willekeurige mensen betrof![]()

Net als met Char het medium. Het hele alfabet opnoemen om een naam te raden.
Do you know someone , were the first letter begins with a A? hmm no... Does it have a H.. no wait.. does it begin with a J. Yes I know someone.....wait is it Jane, Jenna, Juliana, Jessica. ..WOW yes its jessica. She is youre girlfriend right? No, its my mom who passed away recently. Ohhh! I'm so sorry to hear that.
Geweldig toch?![]()
Ze weet gewoon vaak in een keer een naam te raden met doodsoorzaak of iets in die zin op basis van in de richting raden van een paar letters, dat kan niet keer op keer toevallig lekker uitkomen voor d'r.Als ik die geldklopperij zie heb ik de neiging om naar die studio te rijden en 1 van die Astro-sl*tten zwaar anaal te vernederen. Mensen mogen in de uitzending 1 vraag stellen en eigenlijk worden ze altijd met een kluitje in het riet gestuurd.
'Ik ben een medium en licht mensen op voor de lol'. Of zoiets.
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
De fik er in met die Sonia Pereira!

Een huis-tuin en keuken horoscoop kan je niet vergelijken met een persoonlijk-horoscoop,... natuurlijk zijn er overeenkomsten maar er zijn nog meer verschillen. !!!
We zijn allemaal 1, met allemaal een eigen persoonlijkheid, en dat maakt dat wij GODEN zijn, en GOD moeten/mogen worden.![]()
Net als met Char het medium. Het hele alfabet opnoemen om een naam te raden.
Do you know someone , were the first letter begins with a A? hmm no... Does it have a H.. no wait.. does it begin with a J. Yes I know someone.....wait is it Jane, Jenna, Juliana, Jessica. ..WOW yes its jessica. She is youre girlfriend right? No, its my mom who passed away recently. Ohhh! I'm so sorry to hear that.
Geweldig toch?![]()

Spiertje hoe jij denkt dat die einde der tijden eruit gaat zien? !
daar heeft een vriend van mij gemiddeld voor zo'n 400 euro per maand 'verbeld' te triest voor woorden. ik kan me soms wel opvreten als ik die domme snollen zie lullen, je ziet gewoon dat ze maar wat raak lullen. Het ergste is dat mensen het serieus opvatten en er iets mee doen![]()