Fitness Seller

[Centraal] Spiritualiteit, ufologie, telekinese, paranormale zaken etc topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ah, dacht altijd dat spiritualiteit juist niet gebonden was aan materie. Maar hoe weet jij nu dat er in dat centrum ook een grote spirituele kracht aanwezig is? Een aanname?

Dat wordt er flink op los leven de komende vijf jaar!
K*tpolitiek en media!

:roflol:

Ja de politiek en media spelen smerige spelletjes,.. maar waarom er op los leven de komende vijf jaar? ???

Ah, dacht altijd dat spiritualiteit juist niet gebonden was aan materie. Maar hoe weet jij nu dat er in dat centrum ook een grote spirituele kracht aanwezig is? Een aanname?

Nee het is niet gebonden aan materie maar het heeft er wel mee te maken.
Ja het is een veronderstelling die voortkomt uit mijn gevoel,..en wordt versterkt door erover te discusseren en na te denken...

Wat ben jij voor sterrenbeeld?

Zwijn. :D Echt die algemeniseringen van astrologie trekken op niks. Als je maar genoeg crap uitkraamt kan je er altijd wel iets uithalen dat aansluit bij je eigen persoonlijkheid.

Astrologie is voer voor personen die niet kunnen inzien hoe ons heelal daadwerkelijk in elkaar steekt. Meer dan achterhaalde onzin, want zelfs toen het in zwang kwam was het al niet relevant. Door onkunde zagen mensen constellaties terwijl deze in werkelijkheid dus niet eens bestaan.

Hoe kan een levenspad of een persoonlijkheid nou beinvloed worden door iets wat niet eens bestaat?

Ja, er is nu ook Astro-TV op televisie. Waar je soms ook "channel-sessies" kan aanvragen. Om met doden te praten. Zal wel weer te nuchter daarvoor zijn, maar ik kan er wel op lachen. Ze geven in ieder geval de mensen die het aanvragen een goed gevoel. Daar is niks mis mee.

ach ik erger(de) me eerst ook altijd kapot aan van die mensen die denken dat de stand van de sterren bepaald hoe ze zich voelen of de maand bepaalt wat ze in de toekomst gaan tegenkomen etc.

Zo lang je maar abstract genoeg bljift en zo breed mogelijke interpretatiemogelijkheden creert krijg je vanzelf raakvlakken bij goedgelovige mensen die denken dat het ook echt een teogevoegde waarde heeft.

Ik ken iemand van ****ing 24 jaar die problemen had met z'n vriendin en die dacht ook dat die paragnosten etc. hem konden helpen. Dus hij belde constant met die mensen in de hoop antwoorden te vinden en gerust gesteld te worden want hij was overtuigd dat ze hem zouden helpen.

Wat is er nu veranderd? Hij is 1100 euro lichter en zit nog steeds in de emotionele put alleen nu met financiele problemen.

Ik moet wel zeggen dat het een goed idee is om heel die paranormale rimram in 1 topic te gooien. Nu nog een groot slot erop.

Ja, er is nu ook Astro-TV op televisie. Waar je soms ook "channel-sessies" kan aanvragen. Om met doden te praten. Zal wel weer te nuchter daarvoor zijn, maar ik kan er wel op lachen. Ze geven in ieder geval de mensen die het aanvragen een goed gevoel. Daar is niks mis mee.

Als ik die geldklopperij zie heb ik de neiging om naar die studio te rijden en 1 van die Astro-sl*tten zwaar anaal te vernederen. Mensen mogen in de uitzending 1 vraag stellen en eigenlijk worden ze altijd met een kluitje in het riet gestuurd.

'Ik ben een medium en licht mensen op voor de lol'. Of zoiets.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]:kots:

Al sinds ik een klein kind ben zie en voel ik van alles. Al toen ik een klein kind was zochten de overledenen contact met mij. Deze komen vaak een boodschap brengen voor de levenden of zoeken de rust bij mij op. Als kind heeft mij dit erg beangstigd later kon ik mij daar voor afsluiten. Toch kruipt het bloed waar het niet gaan kan en sinds een aantal jaar gebruik ik deze gave om de levenden te helpen met de verwerking en met het loslaten van hun dierbaren. Door iedere dag te doen aan "chineng" blijf ik in contact met het universum en de universele liefdesbron. Ik werk met liefdeslicht omdat ik van mening ben dat liefde alles is
De fik er in met die Sonia Pereira!

Kan me herinnere dat er ooit een keer een experiment is gehouden waarbij een klasje vol mensen een horescoop onder de neus kreeg gedrukt. Vreemd genoeg bijna iedereen zich in het verhaal vinden. En dat te bedenken dat het willekeurige mensen betrof:roflol:

Als ik die geldklopperij zie heb ik de neiging om naar die studio te rijden en 1 van die Astro-sl*tten zwaar anaal te vernederen. Mensen mogen in de uitzending 1 vraag stellen en eigenlijk worden ze altijd met een kluitje in het riet gestuurd.

Ze lijkt een beetje op Michael Jackson de child-molester. Ik zou haar voor geen haar vertrouwen.

6thsense.jpg

Zwijn. :D Echt die algemeniseringen van astrologie trekken op niks. Als je maar genoeg crap uitkraamt kan je er altijd wel iets uithalen dat aansluit bij je eigen persoonlijkheid.

Astrologie is voer voor personen die niet kunnen inzien hoe ons heelal daadwerkelijk in elkaar steekt. Meer dan achterhaalde onzin, want zelfs toen het in zwang kwam was het al niet relevant. Door onkunde zagen mensen constellaties terwijl deze in werkelijkheid dus niet eens bestaan.

Even onze sterrenbeelden als vergelijking... :D
Oordeel zelf...

De belangrijkste eigenschappen van het astrologische teken leeuw zijn:

Zelfvertrouwend trots vertrouwenwekkend
Royaal, edel, stralend
Bazig, arrogant, warm
Leidend, organiserend, ijdel

De leeuw is een eerlijk en open mens en houdt van mensen die, net als hij/zij, recht door zee zijn.
Die eerlijkheid komt voort uit het feit dat de leeuw graag door andere mensen gerespecteerd wordt, maar vindt dat je dat respect wel moet verdienen. Daarom zal een leeuw niet snel liegen tegen andere mensen en houdt hij/zij er ook niet van dat andere mensen oneerlijk tegen hem/haar zijn.
Als mensen eerlijk zijn, is de leeuw bereid heel veel moeite voor ze te doen.
Mensen die echter oneerlijk zijn, zullen het respect van de leeuw snel verliezen.
Voor deze mensen zal een leeuw zich niet langer inzetten.
Overigens heeft een leeuw snel in de gaten welke mensen hij/zij kan vertrouwen.
De leeuw is een gevoelig mens en beschikt over een sterke intuïtie.
Als mensen proberen een leeuw te bedriegen, heeft hij/zij dat vaak snel in de gaten.
Zijn/haar trots zal er dan ook niet voor terug deinzen, deze mensen eens flink de waarheid te zeggen.

De leeuw is een bijzonder harde werker.
Heeft hij/zij zich eenmaal iets in zijn/haar hoofd gehaald, dan zal hij/zij er alles aan doen het doel te bereiken.
Als het nodig is, is de leeuw in staat andere mensen te motiveren, hetgeen de leeuw een soort natuurlijk leiderschapsvermogen geeft.
Met zijn/haar enorme wilskracht en het vermogen andere mensen voor zijn/haar doelen te motiveren, zal de leeuw een goede leider kunnen zijn.

Compromissen sluiten is niet de sterkste kant van de leeuw.
Als de leeuw eenmaal een bepaalde weg is ingeslagen, kunnen andere mensen hem/haar over het algemeen moeilijk van een ander alternatief overtuigen. Omdat de leeuw over een behoorlijke dosis overredingskracht beschikt, zal hij/zij andere mensen er meestal wel van overtuigen, dat ze hem/haar beter kunnen volgen.
Ondanks het feit dat dit meestal wel zal lukken, is het toch goed dat de leeuw zichzelf probeert aan te leren, ook eens naar de ideeën van andere te luisteren.
Het zou het respect bij andere mensen kunnen vergroten.
Tevens kan de leeuw op die manier zijn/haar respect voor anderen tonen.

De belangrijkste eigenschappen van het astrologische teken kreeft zijn:

Gevoelig, verzorgend, wisselvallig
humeurig, gastvrij, huiselijk
Sentimenteel, afhankelijk, schuchter
Kwetsbaar, zelfmedelijdend, overgevoelig

De kreeft is een bijzonder emotioneel mens.
Zijn/haar omgeving is gevuld met allerlei gevoelens die hij/zij over het algemeen vrij gemakkelijk in zich opneemt, vooral als die gevoelens sterk zijn. In een omgeving met tevreden en blije mensen is dat natuurlijk heel prettig, het beïnvloedt de gevoelens van de kreeft op een positieve manier.
In een onplezierige omgeving is dat veel minder prettig, omdat ook die onprettige gevoelens gemakkelijk worden overgenomen.

Kreeften worden ook wel maan kinderen genoemd.
Dat komt omdat de maan astrologisch gezien de heerser van het teken kreeft is.
Zoals je waarschijnlijk wel weet, doet de maan er 30 dagen over om 1 keer om de aarde te draaien.
Dat betekent dat de maan in verhouding met andere planeten bijzonder bewegelijk is.
De emoties van de kreeft worden sterk beïnvloed door die bewegelijke maan.
Het gevolg is dat zijn/haar emoties ook erg veranderlijk zijn.
Dit is te vergelijken met eb en vloed, ook een gevolg van onze bewegelijke maan.
De kreeft kan het ene moment heel open en vriendelijk zijn, terwijl hij/zij het volgende moment in zijn/haar schulp kruipt en onbereikbaar voor andere mensen wordt.
Dat is niet altijd even gemakkelijk voor de mensen in zijn/haar omgeving!

De kreeft heeft de neiging zich nogal aan zaken te hechten.
Andere mensen zouden de kreeft materialistisch kunnen noemen, maar in feite is de kreeft emotioneel aan zaken gehecht en gaat het hem/haar niet zo zeer om de waarde van iets, maar veel meer om de emotionele binding die hij/zij er mee heeft.
Ook geld is heel belangrijk voor de kreeft.
Niet zo zeer omdat hij/zij rijk wil zijn, maar omdat het een vorm van zekerheid biedt.
Die zekerheid biedt een vorm van emotionele rust, iets dat erg belangrijk is voor een kreeft.
Voor de kreeft geldt ook dat hij/zij de zekerheid wil dat de mensen om wie hij/zij geeft ook om hem/haar geven.
Als de behoeften aan zekerheid zijn bevredigd, is de kreeft een bijzonder prettig mens in de omgang.

Net als met Char het medium. Het hele alfabet opnoemen om een naam te raden.

Do you know someone , were the first letter begins with a A? hmm no... Does it have a H.. no wait.. does it begin with a J. Yes I know someone.....wait is it Jane, Jenna, Juliana, Jessica. ..WOW yes its jessica. She is youre girlfriend right? No, its my mom who passed away recently. Ohhh! I'm so sorry to hear that.

Geweldig toch? :D

Kan me herinnere dat er ooit een keer een experiment is gehouden waarbij een klasje vol mensen een horescoop onder de neus kreeg gedrukt. Vreemd genoeg bijna iedereen zich in het verhaal vinden. En dat te bedenken dat het willekeurige mensen betrof:roflol:

Een huis-tuin en keuken horoscoop kan je niet vergelijken met een persoonlijk-horoscoop,... natuurlijk zijn er overeenkomsten maar er zijn nog meer verschillen. !!! :D

We zijn allemaal 1, met allemaal een eigen persoonlijkheid, en dat maakt dat wij GODEN zijn, en GOD moeten/mogen worden. :D

Do you know someone , were the first letter begins with a A? hmm no... Does it have a H.. no wait.. does it begin with a J. Yes I know someone.....wait is it Jane, Jenna, Juliana, Jessica. ..WOW yes its jessica. She is youre girlfriend right? No, its my mom who passed away recently. Ohhh! I'm so sorry to hear that.

M'n vriendin kijkt graag naar Char en ik ben er zelf altijd heel sceptisch over, net als jij maar als je vooral kijkt naar de momenten dat ze willekeurige vreemden op straat aanspreekt en gewoon dingen weet van die mensen die ze niet zomaar kan weten, is toch wel bizar. Ik heb er verder geen mening over, mischien is ze wel buitenaards ofzo :p Ze weet gewoon vaak in een keer een naam te raden met doodsoorzaak of iets in die zin op basis van in de richting raden van een paar letters, dat kan niet keer op keer toevallig lekker uitkomen voor d'r.

Of het is in scene gezet of Char kan iets dat wij niet kunnen, je kan een paar keer goed gokken op basis van geluk, mensenkennis en psychologische kennis maar ze lijkt toch verdomd vaak dingen te weten de ze simpelweg niet kan weten waardoor ik vermoed dat het of in z'n geheel in scene is gezet of dat zij ontzettend veel moeite doet om van te voren achtergrond informatie te krijgen en dat de spontane ontmoetingen op straat niet zo heel spontaan zijn geweest.

Geen idee maar ik vermoed dat Musclebear er wel een of andere vergezochte spirituele alien uitleg over heeft.

daar heeft een vriend van mij gemiddeld voor zo'n 400 euro per maand 'verbeld' te triest voor woorden. ik kan me soms wel opvreten als ik die domme snollen zie lullen, je ziet gewoon dat ze maar wat raak lullen. Het ergste is dat mensen het serieus opvatten en er iets mee doen :mad:

Een huis-tuin en keuken horoscoop kan je niet vergelijken met een persoonlijk-horoscoop,... natuurlijk zijn er overeenkomsten maar er zijn nog meer verschillen. !!! :D

We zijn allemaal 1, met allemaal een eigen persoonlijkheid, en dat maakt dat wij GODEN zijn, en GOD moeten/mogen worden. :D

Je bent continue bezig een soort van arbiter uit te hangen wat wel en niet waarheid en kul is met een air van 'ik ben een soort guru want ik ben al meerdere malen anaal onderzocht door buitenaardsen' maar geen enkele keer ben je in staat om uitleg te geven over het onderscheid dat jij maakt en als jouw waarheid ziet, behalve dat het 'je gevoel' is. Soms voel je de behoefte om iets nader uit te leggen wat dan betekend dat je een lap tekst copieert van een of andere vage site die naar jouw gevoel de waarheid verkondigen, omdat jouw gevoel zegt dat het de waarheid is.

Nu heb ik nieuws voor je. We hebben allemaal 'een gevoel', en mijn gevoel zegt dat je een labiel persoon bent die leidt aan waanideeen en ik weet zeker dat het de waarheid is want dat weet je gewoon zeker als je dat gevoel eenmaal hebt gehad. Monster argumentatie, nietwaar.

Prachtig !!!
Als die huilende mensen...,
Jomanda dan !!, dat is helemaal een knaller !!!
Die maakt van kraanwater godelijk geneeskrachtige elixer..
Jomanda is voor mij echt een charlatan, grote oplichtster.
Die is zo doorzichtig.
Char is niet zo gemeen, en kan best heldervoelend zijn, ze gebruikt in iedergeval een trucje wat werkt.. maar geilt ook op haar boek verkoop.
Die hele show van haar, en ook hoe ze haar aankondigen is overtrokken en commercieel....
Maar ze wordt goed bekeken. :D

Spiertje hoe jij denkt dat die einde der tijden eruit gaat zien? !

Op de Laatste Dag, zal een engel op de Bazuin blazen. De eerste keer, zal het volledige universum en alles daarin vernietigd worden. Alles zal sterven behalve Allah, en degenen die Hij uitzondert. Als de engel nogmaals op de bazuin blaast, zullen alle wezens, waaronder de mensen en de geesten (jinns), uit de dood opstaan om de Dag des Oordeels te ondergaan. Degenen die goede daden hebben verricht en gehoorzaam waren aan Allah tijdens hun aardse leven, zullen naar de Hemel worden gestuurd, terwijl diegene die arrogant en ongelovigen waren, veroordeeld zullen worden tot de Hel.

Allah belooft de huichelaars - mannen en vrouwen - en de ongelovigen het Vuur der hel, waarin zij zullen vertoeven. Het zal hun genoeg zijn. Allah heeft hen vervloekt, en zij zullen een blijvende straf ontvangen. (Koran 9:68)

daar heeft een vriend van mij gemiddeld voor zo'n 400 euro per maand 'verbeld' te triest voor woorden. ik kan me soms wel opvreten als ik die domme snollen zie lullen, je ziet gewoon dat ze maar wat raak lullen. Het ergste is dat mensen het serieus opvatten en er iets mee doen :mad:

Dat is wel lullig voor je vriend.
Hoop dat hij er nu mee is gestopt, hoop dat jij hem dat even duidelijk maakt als vriend ! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven