Fitness Seller

[Centraal] Spiritualiteit, ufologie, telekinese, paranormale zaken etc topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet wel zeggen dat het een goed idee is om heel die paranormale rimram in 1 topic te gooien. Nu nog een groot slot erop.

Met het eerste ben ik ook wel met je eens.
Maar vertel eens waarom er een groot slot op moet, en geen kleintje?
En waarom uberhaupt een slot?
Waarom een slot als je zelf post, leest en reageert erin?
Waarom zo egoistisch, waarom denk je niet aan andere mensen die er wel in willen posten? :rolleyes:

Op de Laatste Dag, zal een engel op de Bazuin blazen. De eerste keer, zal het volledige universum en alles daarin vernietigd worden. Alles zal sterven behalve Allah, en degenen die Hij uitzondert. Als de engel nogmaals op de bazuin blaast, zullen alle wezens, waaronder de mensen en de geesten (jinns), uit de dood opstaan om de Dag des Oordeels te ondergaan. Degenen die goede daden hebben verricht en gehoorzaam waren aan Allah tijdens hun aardse leven, zullen naar de Hemel worden gestuurd, terwijl diegene die arrogant en ongelovigen waren, veroordeeld zullen worden tot de Hel.

Allah belooft de huichelaars - mannen en vrouwen - en de ongelovigen het Vuur der hel, waarin zij zullen vertoeven. Het zal hun genoeg zijn. Allah heeft hen vervloekt, en zij zullen een blijvende straf ontvangen. (Koran 9:68)

Nou nou als ik dat zo lees zou ik die allah niet graag op de koffie uitnodigen hoor.

Op de Laatste Dag, zal een engel op de Bazuin blazen. De eerste keer, zal het volledige universum en alles daarin vernietigd worden. Alles zal sterven behalve Allah, en degenen die Hij uitzondert. Als de engel nogmaals op de bazuin blaast, zullen alle wezens, waaronder de mensen en de geesten (jinns), uit de dood opstaan om de Dag des Oordeels te ondergaan. Degenen die goede daden hebben verricht en gehoorzaam waren aan Allah tijdens hun aardse leven, zullen naar de Hemel worden gestuurd, terwijl diegene die arrogant en ongelovigen waren, veroordeeld zullen worden tot de Hel.

Allah belooft de huichelaars - mannen en vrouwen - en de ongelovigen het Vuur der hel, waarin zij zullen vertoeven. Het zal hun genoeg zijn. Allah heeft hen vervloekt, en zij zullen een blijvende straf ontvangen. (Koran 9:68)

Lijkt een beetje op de bijbel.
En op niburu en het einde der tijden, en op aliens, goden, de aarde,het heelal.
We kunnen allemaal ons eigen geloof najagen, maar als straks in 2012 buitenaards leven voor iedereen bekend is en de nieuwe tijd begint,
dan zullen de meesten hun rechtlijnig, standvastig en vastgeroeste geloof of ongeloof laten varen,..en zich gaan openen voor het meerdere.
Die dat niet doen hebben een probleem....

We kunnen allemaal ons eigen geloof najagen, maar als straks in 2012 buitenaards leven voor iedereen bekend is en de nieuwe tijd begint,
dan zullen de meesten hun rechtlijnig, standvastig en vastgeroeste geloof of ongeloof laten varen,..en zich gaan openen voor het meerdere.

Die dat niet doen hebben een probleem....

2012 en aliens? :scratch: hoe kom je aan die info??

wat voor probleem?

2012 en aliens? :scratch: hoe kom je aan die info??

wat voor probleem?

De Maya's hebben ooit een voorspelling gedaan dat een of andere kanteling in het heelal ervoor zal zorgen dat de Maya uit zal sterven in 2012. Om de een of andere reden (waarschijnlijk vanwege wandtekeningen van poppetjes die gelijkenissen hebben met buitenaardse wezentjes uit hollywood films) hebben een handvol idioten bedacht dat dit zou betekenen dat de wereld kennis gaat maken met buitenaardsen of in ieder geval een nieuw tijdperk in gaat in 2012.

Dit is zo ongeveer de verkorte simpele versie. De lange versie is nog belachelijker :D

• Topic Starter Topic Starter

Het zal wel erg druk worden in de hel dan en die verdwaalde ziel in de hemel zal zich stierlijk vervelen.

Maar wel jammer dat Allah zijn eigen schepping zomaar vernietigd. Beetje futiel bezig geweest dus of was het grotere doel om eerst miljarden mensen en dieren te laten lijden om daarna tot een soort van eeuwig paradijs te komen? Was het volgens mij makkelijker om de mens gelijk het paradijs terug te geven, had weer een hoop slachtpartijen gescheeld. Wreed figuur die Allah.

De Maya's hebben ooit een voorspelling gedaan dat een of andere kanteling in het heelal ervoor zal zorgen dat de Maya uit zal sterven in 2012. Om de een of andere reden (waarschijnlijk vanwege wandtekeningen van poppetjes die gelijkenissen hebben met buitenaardse wezentjes uit hollywood films) hebben een handvol idioten bedacht dat dit zou betekenen dat de wereld kennis gaat maken met buitenaardsen of in ieder geval een nieuw tijdperk in gaat in 2012.

Dit is zo ongeveer de verkorte simpele versie. De lange versie is nog belachelijker :D

:roflol:

Pffft, mijn favoriete god Thor heeft toch een dikkere lul dan Allah.

Het zal wel erg druk worden in de hel dan en die verdwaalde ziel in de hemel zal zich stierlijk vervelen.

Maar wel jammer dat Allah zijn eigen schepping zomaar vernietigd. Beetje futiel bezig geweest dus of was het grotere doel om eerst miljarden mensen en dieren te laten lijden om daarna tot een soort van eeuwig paradijs te komen? Was het volgens mij makkelijker om de mens gelijk het paradijs terug te geven, had weer een hoop slachtpartijen gescheeld. Wreed figuur die Allah.

Hahahahaha idd,... gekke Allah.
Nou Allah is niet gek maar de mensen die in hem geloven en van alles erbij verzinnen,..geldt trouwens ook voor het Christen geloof, maar die waren vroeger al GEK. :D

Het gaat over spiritueel uitsterven....

Het is de waarheid EricR! :eek: Het is de enige echte waarheid:yawn:

Degenen die goede daden hebben verricht en gehoorzaam waren aan Allah tijdens hun aardse leven, zullen naar de Hemel worden gestuurd, terwijl diegene die arrogant en ongelovigen waren, veroordeeld zullen worden tot de Hel.

Ik ben ongelovig, maar heb wel nog nooit een fiets gestolen, jij wel, dus zal ik in de hel komen met jou?:o

Jullie begaan allemaal zo een grote fout....

• Topic Starter Topic Starter
Ik bega iedere dag fouten maar ach aan het eind wacht de eeuwige rust. Of je nou gelooft of niet, hetzelfde lot wacht een ieder. Het eeuwige niets waaruit je ook bent gekomen. Geen afrekening, niks.

Ashes to ashes, dust to dust.

Jullie begaan allemaal zo een grote fout....

Doe die oogkleppen af spiertje.
Je komt net om de hoek kijken, je weet nog niks van de wereld laat staan van het leven.
Jij hebt nog niet echt iets gepost waarvan het facineerend en intressant overkomt,.. het enige wat je een beetje doet is dreigen met de hel ! :D

Laatst bewerkt:
ik geloof niet in god en ik vindt allah een eikel, kom ik nu in de binnenste circel van de hel:p

De meesten op dit forum en op de wereld zijn niet kwaadwillend, die gaan dus ook niet naar de hel.
De meessten zijn wel ongelovig, en dat maakt ze geestelijk arm.. en daar is het waar het om draait.
Niemand is gedoemt tot eeuwig branden in de hel..wat voor een nut heeft dat?...Gods wraak?
Je zal je bewust worden en spijt krijgen... klinkt voor mij beter dan je zal branden in de hel.
De hel zuigt net zo als een gevangenis op aarde.
En voor de echt afvallige, dus mensen die weten dat ze in zonde leven maar daar bewust voor kiezen,.. die worden weer een mens, ezel of koe, insect of plant....
Veel mensen moeten hier zijn, maar er zijn er ook bij die er voor hebben gekozen weer een leven op aarde..
Voor iedereen is er weer een herkansing,...

Laatst bewerkt:
A_Different_View.jpg

www.dustylens.com/digital_photos.htm

Madman-heavens-small.jpg

Stairs-final-improved-small.jpg

Mudmen-halo-1small.jpg

Devil2-small.jpg

Gillian_and_wolf-duotone.jpg

Aspens_gillian_flight-small.jpg

Fire_face_distort.jpg

Old_Man-best-small.jpg

Jen-on-stairs-small.jpg