Fitness Seller

[Centraal] Spiritualiteit, ufologie, telekinese, paranormale zaken etc topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Engelen hierarchie

Serafijnen:
Zij staan bovenaan in de hierarchie en zijn de engelen die het dichtste bij de troon van God staan.
Van hen wordt gezegd dat ze licht geven dat zo intens is dat niemand naar hen kan kijken.
Zij worden omschreven in "de openbaring" als de vier heilige beesten.
Men beschrijft hen als engelen met vier gezichten en zes vleugels.

Cherubijnen:
Een cherubijn draagt de kennis van God. Van hen wordt gezegd dat ze naar de aarde worden gezonden met grote doelen.
Een cherubijn wordt omschreven als een sphinx-achtige creatuur.
Het zijn de engelen van de Ark des Verbonds en van Salomon's tempel.

Tronen:
Zij worden beschreven met een bizar uiterlijk, namelijk als een groot lichtend wiel met een heleboel ogen.
Zij dienen God door hem bij te staan wanneer hij moet oordelen.
Zij zijn de engelen van de zuivere aanschouwing en misschien dat ze daarom ook zoveel ogen hebben.

"De Engelen van het heelal" Zij die regeren over de kosmos:

Heerschappijen:
Zij zijn als het waren de middel-managers en hebben dus een bufferfunktie met de engelen die boven hen en die beneden hen staan.
Zij krijgen hun orders van een serafijn of cherubijn en dragen zorg voor de orde in de kosmos.
Slechts in een heel enkel geval zal een Heerschappij zichzelf fysiek manifesteren aan een overledene.

Machten:
Deze engelen hebben twee taken:
- zich bezigen met de aspekten van de natuurlijke wereld:
Zoals de beweging van de planeten en de weersomstandigheden.
- zegens geven aan de materiele wereld:
Zij zijn degene die de orders krijgen van God om wonderen te laten geschieden.

Krachten:
Dit zijn de engelen die de gevaarlijkste taak hebben.
De krachten zijn degene die verantwoordelijk zijn om de grens tussen hemel en aarde te bewaken.
Zij beschermen de hemel tegen aanvallen van demonen en zorgen dat overledenen de hemel veilig kunnen bereiken.
Vanuit deze positie zijn de meeste "gevallen engelen" afkomstig.

"De engelen van de wereld" Zij die regeren over de hele wereld.

Voornaamsten:
Zij beheren het dodenrijk en beschermen de aarde, niet alleen de steden maar ook de afdeling religie en politiek.
Zij hebben meer vrijheden dan de engelen die onder hen staan.
De voornaamsten zijn de managers van de aartsengelen en engelen.

Aartsengelen:
De titel aartengel wordt gegeven aan deze bijzonder belangrijke engelen om aan te geven dat zij boven de "gewone" engelen staan in de hierarchie.
Deze groep aartsengelen is belast met een aantal belangrijke taken.
Lees hierover meer in het hoofdstuk "aartsengelen".

Engelen:
De laagste in de hierarchie zijn de engelen.
Deze engelen staan dichterbij de overledenen dan de voornaamsten
Deze engelen houden zich niet bezig met de wereld op macro-nivo maar waken over huishoudens en individuele zielen en beschermen hen tegen aanvallen van demonen.
Zij zijn de boodschappers van God en vervullen een soort koeriersfunktie.

De Engelen hierarchie

Serafijnen:
Zij staan bovenaan in de hierarchie en zijn de engelen die het dichtste bij de troon van God staan.
Van hen wordt gezegd dat ze licht geven dat zo intens is dat niemand naar hen kan kijken.
Zij worden omschreven in "de openbaring" als de vier heilige beesten.
Men beschrijft hen als engelen met vier gezichten en zes vleugels.

Cherubijnen:
Een cherubijn draagt de kennis van God. Van hen wordt gezegd dat ze naar de aarde worden gezonden met grote doelen.
Een cherubijn wordt omschreven als een sphinx-achtige creatuur.
Het zijn de engelen van de Ark des Verbonds en van Salomon's tempel.

Tronen:
Zij worden beschreven met een bizar uiterlijk, namelijk als een groot lichtend wiel met een heleboel ogen.
Zij dienen God door hem bij te staan wanneer hij moet oordelen.
Zij zijn de engelen van de zuivere aanschouwing en misschien dat ze daarom ook zoveel ogen hebben.

"De Engelen van het heelal" Zij die regeren over de kosmos:

Heerschappijen:
Zij zijn als het waren de middel-managers en hebben dus een bufferfunktie met de engelen die boven hen en die beneden hen staan.
Zij krijgen hun orders van een serafijn of cherubijn en dragen zorg voor de orde in de kosmos.
Slechts in een heel enkel geval zal een Heerschappij zichzelf fysiek manifesteren aan een overledene.

Machten:
Deze engelen hebben twee taken:
- zich bezigen met de aspekten van de natuurlijke wereld:
Zoals de beweging van de planeten en de weersomstandigheden.
- zegens geven aan de materiele wereld:
Zij zijn degene die de orders krijgen van God om wonderen te laten geschieden.

Krachten:
Dit zijn de engelen die de gevaarlijkste taak hebben.
De krachten zijn degene die verantwoordelijk zijn om de grens tussen hemel en aarde te bewaken.
Zij beschermen de hemel tegen aanvallen van demonen en zorgen dat overledenen de hemel veilig kunnen bereiken.
Vanuit deze positie zijn de meeste "gevallen engelen" afkomstig.

"De engelen van de wereld" Zij die regeren over de hele wereld.

Voornaamsten:
Zij beheren het dodenrijk en beschermen de aarde, niet alleen de steden maar ook de afdeling religie en politiek.
Zij hebben meer vrijheden dan de engelen die onder hen staan.
De voornaamsten zijn de managers van de aartsengelen en engelen.

Aartsengelen:
De titel aartengel wordt gegeven aan deze bijzonder belangrijke engelen om aan te geven dat zij boven de "gewone" engelen staan in de hierarchie.
Deze groep aartsengelen is belast met een aantal belangrijke taken.
Lees hierover meer in het hoofdstuk "aartsengelen".

Engelen:
De laagste in de hierarchie zijn de engelen.
Deze engelen staan dichterbij de overledenen dan de voornaamsten
Deze engelen houden zich niet bezig met de wereld op macro-nivo maar waken over huishoudens en individuele zielen en beschermen hen tegen aanvallen van demonen.
Zij zijn de boodschappers van God en vervullen een soort koeriersfunktie.

agree

Wat een gezeur hierzo toch weer. Als je een probleem hebt waarmee iemand zijn/haar mening verkondigt dan lees je zijn/haar post gewoon niet. Hiervoor is immers de negeerlijst uitgevonden [Link niet meer beschikbaar]

Zou de engel in de foto boven deze post trouwens naturel zijn? :p

bron: volkskrantblog.nl

Dit is wel naturel hoor,..dus Houston nog ff harder trainen jongen....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

goedzo

MuslceBear

Houston we have a problem !!!!

Ericr !!!!, spammer alert !!!!

Het Aquariustijdperk

Het Vissentijdperk (van 0-2000): de weg van bewustwording door lijden

In het Vissentijdperk werd de mens bewust gemaakt door middel van lijden.
Zijn bewustwordingsweg was namelijk gebaseerd op de wetten van oorzaak en gevolg, die via het karma de mens opvoedde tot iemand die meer in harmonie leefde met de bedoeling van het leven.
Een Vissentijdperk lang was de bewustwordingsweg van de mens volledig gebaseerd op deze wetten, die hem via zijn karma steeds maar weer lijden op zijn weg brachten.
Dit geschiedde net zo lang tot hij dit karma leerde overstijgen.

Het leven op aarde was in het Vissentijdperk gefundeerd op een zevenvoudig bewustzijn.
Met dit zevenvoudig bewustzijn kan de mens de lagere aard van het leven doorleven, wat toen zijn evolutiebestemming was.
De Vissentijdperkmens wordt ook wel de aardemens genoemd.
Het zevenvoudig bewustzijn houdt in: het grondstoffelijk lichaam, het energetisch lichaam, het emotioneel lichaam, de ziel, het christusbeginsel, de Goddelijke vonk en de hogere geest.

Het Aquariustijdperk (van 2000-4000): De weg van bewustwording door transformatie.

In het Aquariustijdperk zal de mens de universele waarheid ontdekken die gelegen is in de Bron van Leven (De Bron van Leven is het centrum in de Schepping waar vanuit al het leven is gegenereerd.
Het is het levensgevende punt in de Schepping waaruit alle creatie is ontstaan.
De mens staat met de bron van het leven in contact via een innerlijke mystieke verbinding, die hij aantreft in zijnhogere wezen.) in hem, leren ontdekken.
In de Bron van
Leven gelden de wetten van Eenheid en Liefde, die de wetten van oorzaak en gevolg volledig overstijgen.
Op het niveau van de Bron heeft het karma zijn werkzaamheid verloren.
Deze wetten van Eenheid en liefde zijn geïnitieerd door de bekrachtiging van de aquariusblauwdruk.
De werkzaamheid van de wetten van oorzaak en gevolg wordt nu heel langzaam maar zeker uit het leven teruggeroepen en de werkzaamheid van karma zal daardoor uitgediend raken.
In principe is dit voor de mensheid een enorm blijde zaak, ware het niet dat het directe gevolg van dit scheppingsbesluit is dat het leven in het vroege Aquariustijdperk al zijn karma af zal moeten lossen en dat de mens en het leven gedwongen worden hun karma uit te werken, enkel en alleen omdat de schepping het uit haar wezen duwt.

Bij een ogenblikkelijk genadeloos besluit wordt de mens direct een bijpassende genade geschonken.
Hij mag namelijk de diep in zijn wezen gelegen bron van Leven ontsluiten om met behulp van de Eenheid en de Liefde van de Bron de restschuld van zijn karma te neutraliseren.
In de aquariusmystiek wordt de mens de weg gewezen hoe hij door transformatie met behulp van de scheppingskracht die in hem is zijn restschuld van karma kan neutraliseren zonder dat hij deze in lijden hoeft om te zetten.

De mens mag op weg naar een hoger levensdoel dat hem een betere, liefdevolle toekomst biedt :zijn bewustzijn wordt volledig ontsloten. Daardoor raakt hij verbonden met alle niweaus van Liefde, alle niveaus van

Eenheid, alle niveaus van schepping en scheppingskracht.

- Hij mag dit alles benutten en werkzaam maken binnen het leven

- Hij mag de diepere spirituele taken van de kosmische mens in hem leren onderscheiden. Vanbinnen uit geleid zal hij dan zijn hogere universele taken op verschillende niveaus aan leren gaan en hij zal dan een universeel instrument voor het leven zijn.

Vandaag de dag :
Er heerst momenteel een koortsachtige activiteit in de sferen.
Deze staat bekend met de bekrachtiging van de
aquariusblauwdruk van het leven, die zich van januari 1994 tot en met het voorjaar van 2000 voltrekt.
Daarmee is de mens op weg gegaan naar het Aquariustijdperk, dat ongeveer vanaf mei 2000 een feit is.
Met de intede van dit tijdperk komt er een nieuwe stroom van evolutie en een nieuwe vorm van bewustwording op gang.

Deze roept de mens met extra grote kracht op om de universele waarheid van het leven te zoeken en deze in zichzelf te ontsluiten.
De mens zal zich mogen ontwikkelen tot de kosmische mens, de mens die de universele waarheid in zich gevonden heeft en deze leert te gebruiken om er de diepere zin van het leven mee vorm te geven.
Vanuit deze waarheid zal de kosmische mens zijn leven anders benaderen en zijn levensvisie volledig bijstellen.
Maar bovenal mag hij zijn lijdensweg,waaronder hij een Vissentijdperk lang heeft gezucht, doorbreken!

goedzo

Ik heb je even op raport gezet, want dit kinderachtige gedoe moet maar even stoppen.
Opzich niet erg, maar het past niet echt bij het onderwerp van deze topic....

Post dan pillen die er bij horen !!! :D

Het Aquariustijdperk

Het Vissentijdperk (van 0-2000): de weg van bewustwording door lijden

In het Vissentijdperk werd de mens bewust gemaakt door middel van lijden.
Zijn bewustwordingsweg was namelijk gebaseerd op de wetten van oorzaak en gevolg, die via het karma de mens opvoedde tot iemand die meer in harmonie leefde met de bedoeling van het leven.
Een Vissentijdperk lang was de bewustwordingsweg van de mens volledig gebaseerd op deze wetten, die hem via zijn karma steeds maar weer lijden op zijn weg brachten.
Dit geschiedde net zo lang tot hij dit karma leerde overstijgen.

Het leven op aarde was in het Vissentijdperk gefundeerd op een zevenvoudig bewustzijn.
Met dit zevenvoudig bewustzijn kan de mens de lagere aard van het leven doorleven, wat toen zijn evolutiebestemming was.
De Vissentijdperkmens wordt ook wel de aardemens genoemd.
Het zevenvoudig bewustzijn houdt in: het grondstoffelijk lichaam, het energetisch lichaam, het emotioneel lichaam, de ziel, het christusbeginsel, de Goddelijke vonk en de hogere geest.

Het Aquariustijdperk (van 2000-4000): De weg van bewustwording door transformatie.

In het Aquariustijdperk zal de mens de universele waarheid ontdekken die gelegen is in de Bron van Leven (De Bron van Leven is het centrum in de Schepping waar vanuit al het leven is gegenereerd.
Het is het levensgevende punt in de Schepping waaruit alle creatie is ontstaan.
De mens staat met de bron van het leven in contact via een innerlijke mystieke verbinding, die hij aantreft in zijnhogere wezen.) in hem, leren ontdekken.
In de Bron van
Leven gelden de wetten van Eenheid en Liefde, die de wetten van oorzaak en gevolg volledig overstijgen.
Op het niveau van de Bron heeft het karma zijn werkzaamheid verloren.
Deze wetten van Eenheid en liefde zijn geïnitieerd door de bekrachtiging van de aquariusblauwdruk.
De werkzaamheid van de wetten van oorzaak en gevolg wordt nu heel langzaam maar zeker uit het leven teruggeroepen en de werkzaamheid van karma zal daardoor uitgediend raken.
In principe is dit voor de mensheid een enorm blijde zaak, ware het niet dat het directe gevolg van dit scheppingsbesluit is dat het leven in het vroege Aquariustijdperk al zijn karma af zal moeten lossen en dat de mens en het leven gedwongen worden hun karma uit te werken, enkel en alleen omdat de schepping het uit haar wezen duwt.

Bij een ogenblikkelijk genadeloos besluit wordt de mens direct een bijpassende genade geschonken.
Hij mag namelijk de diep in zijn wezen gelegen bron van Leven ontsluiten om met behulp van de Eenheid en de Liefde van de Bron de restschuld van zijn karma te neutraliseren.
In de aquariusmystiek wordt de mens de weg gewezen hoe hij door transformatie met behulp van de scheppingskracht die in hem is zijn restschuld van karma kan neutraliseren zonder dat hij deze in lijden hoeft om te zetten.

De mens mag op weg naar een hoger levensdoel dat hem een betere, liefdevolle toekomst biedt :zijn bewustzijn wordt volledig ontsloten. Daardoor raakt hij verbonden met alle niweaus van Liefde, alle niveaus van

Eenheid, alle niveaus van schepping en scheppingskracht.

- Hij mag dit alles benutten en werkzaam maken binnen het leven

- Hij mag de diepere spirituele taken van de kosmische mens in hem leren onderscheiden. Vanbinnen uit geleid zal hij dan zijn hogere universele taken op verschillende niveaus aan leren gaan en hij zal dan een universeel instrument voor het leven zijn.

Vandaag de dag :
Er heerst momenteel een koortsachtige activiteit in de sferen.
Deze staat bekend met de bekrachtiging van de
aquariusblauwdruk van het leven, die zich van januari 1994 tot en met het voorjaar van 2000 voltrekt.
Daarmee is de mens op weg gegaan naar het Aquariustijdperk, dat ongeveer vanaf mei 2000 een feit is.
Met de intede van dit tijdperk komt er een nieuwe stroom van evolutie en een nieuwe vorm van bewustwording op gang.

Deze roept de mens met extra grote kracht op om de universele waarheid van het leven te zoeken en deze in zichzelf te ontsluiten.
De mens zal zich mogen ontwikkelen tot de kosmische mens, de mens die de universele waarheid in zich gevonden heeft en deze leert te gebruiken om er de diepere zin van het leven mee vorm te geven.
Vanuit deze waarheid zal de kosmische mens zijn leven anders benaderen en zijn levensvisie volledig bijstellen.
Maar bovenal mag hij zijn lijdensweg,waaronder hij een Vissentijdperk lang heeft gezucht, doorbreken!

waar haal je al die coole pics vandaan.

Vroeger bijtelde ik alles wat ik dacht in steen,..nu gebruik ik internet !
Google rules !!

P500~Einstein-E-XTc-Posters.jpg

Recent !, Honderden objecten reageren op meditatie.

UFO's melden zich vaak bij dezelfde personen!

Melding Woerden 13-08-07

Beste ,

Maandag 13 augustus 2007 13:09
Onderwerp: Oranje lichtbollen?
Op zaterdag avond rond 22:00 kwamen er vanuit het oosten van Woerden 7 oranjekleurige licht bollen over onze tuin vliegen .
Ze kwamen in paren eerst 2 toen 3 en later nog eens 2 .
Op dat moment waren er meerdere getuigen en allen waren verbaasd.
Ik heb deze oranje lichtbollen gefilmd en zal ze spoedig opsturen voor onderzoek.
Want ik wil weten of dit Thaise ballonen zijn of daadwerkelijk ufo's.

YouTube - Orange spheres

Maandag 13 augustus 2007 17:17 uit Helmond

Mysterieuze objecten verschijnen massaal op afroep!

Er is echt iets bizars aan de gang!

Ik had via mijn website een korte mail-uitwisseling met iemand in Schijndel ( vlakbij Helmond), die honderden objecten op de foto had vastgelegd na dat te hebben "gevraagd".
Er stonden er zoveel op, dat wanneer je de foto op 'negatief' zet, je welhaast kunt spreken van een sterrenkaart!

Ik dacht vandaag:” Zou het waar zijn dat die objecten contact met ons bewustzijn hebben en aldus onze 'gedachten' kunnen beantwoorden?” Wel ik durf nu rustig te zeggen; JA dat is zo.

Ik nam deze namiddag de proef op de som en vertrok naar een vennetje op de Strabrechtse Heide, waar ik heel vaak zit.
Ik ben daar mijn plekje gaan opzoeken en heb er een korte meditatie gehouden. Meteen daarna heb ik een vraag in mijn hoofd genomen."Wil de vloot op mijn foto verschijnen?"
Toen heb ik een aantal foto's gemaakt met mijn digitale camera. Zoals altijd check ik de lucht op aanwezigheid van vogels of vliegtuigen.
NIETS was er op dat moment te zien.

Maar dan de foto's...Op de eerste stond er precies één, precies in het midden.
De tweede foto... VOL met objecten. Het zijn echt geen watervogels want die heb ik niet gezien/gehoord.
Opvallend is dat er wederom zo'n waasje rond sommige van die objecten heen zit, alsof het warme lucht is.
Ik moet constateren dat hier iets heel bijzonders loos is.
Je concentreert je op iets, en het verschijnt op je foto!
Ik vraag me zelfs af of we te maken hebben met een levensvorm, in plaats van met bestuurde (hoogtechnologische) objecten.
Of gebeurt er iets met mijn eigen bewustzijn?

Ik kijk liever naar national geographic and discovery. :aai:

Niets mis mee hoor verder met die twee zenders maar je beseft niet dat je nogal je beperkingen blootlegt door hiermee te schermen gezien de dingen die op een pretentieloze pop-wetenschappelijke (versimpelde) manier worden belicht?

Buiten dat geloof ik dan nog niet dat je ooit goed op let bij welke uitzending dan ook van deze twee zenders gezien je gebrekkige kennis over ieder bestaand onderwerp die je hier op dbb aansnijdt.

Ik heb mezelf beloofd om in dit topic in ieder geval niet meer te posten, het is intens vermoeiend :o

Ok klaas, bedankt.
Toedeloeoeoeoeoe, tot laterzzz. :hello:

Niets mis mee hoor verder met die twee zenders maar je beseft niet dat je nogal je beperkingen blootlegt door hiermee te schermen gezien de dingen die op een pretentieloze pop-wetenschappelijke (versimpelde) manier worden belicht?

Buiten dat geloof ik dan nog niet dat je ooit goed op let bij welke uitzending dan ook van deze twee zenders gezien je gebrekkige kennis over ieder bestaand onderwerp die je hier op dbb aansnijdt.

Ik heb mezelf beloofd om in dit topic in ieder geval niet meer te posten, het is intens vermoeiend :o

:thumbs:

UFO's melden zich vaak bij dezelfde personen!

Of gebeurt er iets met mijn eigen bewustzijn?

Er melden geen UFO's bij personen, die personen die UFO's waarnemen zijn knettergek en moeten aan een soort medicatie.

Ik denk ook dat er niet iets gebeurt met je bewustzijn, ik denk dat dat al een poosje geleden gebeurt is.

John Kuhles ondervroeg een UFO-Skepticus van Skepsis met verrassende resultaten !

Telefoongesprek !

[Link niet meer beschikbaar] van 37 minuten UFO-Skepticus Drs. Molewijk schreef regelmatig voor Skepter lijfblad van Skepsis Drs. Molewijk -had- een chronsche sceptische houding maar nu gaan we deze zelfde talenten gebruiken om 34 UFO-vooroordelen bij o.a. Hulspas & Skepsis fanste "demystificeren" en wartaal van o.a. Hulspas te ontzenuwen! eerlijke reactie van Drs. Molewijk van [Link niet meer beschikbaar] op de Top 34 -hardnekkige- UFO-vooroordelen !

verbodennieuws.nl Web Radio & TV about UFO's, Real-X-Files & Untold Mysteries by John Kuhles UFO researcher watunietmagweten.nl need2know.tv

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven