spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Je bent anti-westers zolang het je uitkomt dat is het punt. Maar dat je al wel begrepen.
Ik heb meerdere malen aangegeven dat ik niet anti westers ben
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent anti-westers zolang het je uitkomt dat is het punt. Maar dat je al wel begrepen.
Ja omdat ik niet als een schaap de rest van dbb nablerKijk, dit zegt eigenlijk een hele hoop.
Je draagt er zelf hard aan bij om ieder topic uit te laten draaien op dezelfde discussie op dezelfde lelijke toon. Toon is verantwoordelijkheid en karakter zoals dat een vroom moslim betaamd. Op deze manier blijf je altijd dezelfde rebel en blijven je posts en daaropvolgende reacties even zinloos en irritant

Jaja, je nieuwe held haalt zijn inspiratie uit Walt Disney tekenfilms.
Hollywood en foute websites, de inspiratiebronnen voor hersenloze volgers.
volwassen jongen hahahaJa omdat ik niet als een schaap de rest van dbb nabler![]()
Nogmaals, ik verdom dat
Ik ga me niet zo aanpassen dat het in het straatje van iedereen past

En bepaalde kwesties zijn het gewoon niet waard te beargumenteren
Reageer dan ook niet. Met andere woorden: STOP MET TROLLEN.
En ik ga niet opnieuw de definite van trollen uitleggen. Dat heb je zelf net gedaan in je post.
Gandhi won de strijd zonder geweld toe te passen, daar kunnen veel 'vrijheidsstrijders' nog wat van leren. Maar ja geweldloosheid vind je amper terug in christendom en islam. In het Hindoeisme is daar veel meer sprake van.
Uit de Mahabharata :
Men moet zich niet tegenover anderen gedragen op een manier die men onaangenaam zou vinden voor zichzelf. Dit is de essentie van moraliteit. Alle andere activiteit komt voort uit zelfzucht."
Kan het er alleen maar mee eens zijn.
ik ben een trol met een enorm bord voor me kop en verdom het om mijn houding te veranderen

hopeloos
je bent echt hopeloos weet je dat. Mensen als jij zorgen dus voor oorlogen in deze wereld. Het is niet je geloof, maar gebrek aan zelfreflectie wat er aan mankeerthopeloos

Toont maar eens weer hoe weinig respect westerlingen hebben