Fitness Seller

[Centraal] Spiritualiteit, ufologie, telekinese, paranormale zaken etc topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk, dit zegt eigenlijk een hele hoop.
Je draagt er zelf hard aan bij om ieder topic uit te laten draaien op dezelfde discussie op dezelfde lelijke toon. Toon is verantwoordelijkheid en karakter zoals dat een vroom moslim betaamd. Op deze manier blijf je altijd dezelfde rebel en blijven je posts en daaropvolgende reacties even zinloos en irritant
Ja omdat ik niet als een schaap de rest van dbb nabler :rolleyes:

En wederom hulde voor deze sterke onderbouwing. Anyway het was weer boeiend, ik ga trainen.

eric en/of big T , is het niet tijd voor een reltopic.dit topic word verdoet door 30+ers die zich als kindjes gedragen.ik stel het alleen maar voor hoor.

Nogmaals, ik verdom dat
Ik ga me niet zo aanpassen dat het in het straatje van iedereen past

Probeer ik je positief te benaderen, krijg je dit soort reacties.
Waar is je zelfkritiek. Probeer nou eens te reflecteren op je eigen gedrag man.
Edit: je leest mijn post dus niet eens en gaat gewoon verder met rellen.

Wil je op een constructieve manier argumenteren? Zoja doe dat dan, zo neen donder alsjebleft op. Op de manier waarop je nu post jaag je alleen maar mensen tegen je in het harnas en breng je mensen echt niet op andere gedachten. Dat is toch niet je doel, of wel soms. Iig: Dat noemen we dus trollen. En dat is iets anders dan argumenteren. Ik wordt hier een beetje moedeloos van.

Ik heb me in het verleden genoeg argumenten afgegeven
Maar dat is voor jouw tijd, toen ik nog een meelopertje was
Nu heb ik het licht gevonden
En bepaalde kwesties zijn het gewoon niet waard te beargumenteren

Sorry@Musclebear:o

En bepaalde kwesties zijn het gewoon niet waard te beargumenteren

Reageer dan ook niet op betreffende zaken en stel ze dan ook niet aan de orde.
Het lijkt hier verdomme iedere keer op oorlog uit te draaien. Heb je dat niet door of doe je dat bewust?
-----------------------------------------
Met andere woorden: STOP MET TROLLEN.

En ik ga niet opnieuw de definite van trollen uitleggen. Dat heb je zelf net gedaan in je post.

Idd, wayy offtopic tristan je weet waar ik sta met mn standpunt
Als je dat niet kunt verkroppen is dat je eigen probleem
Ik ga er niet meer over verder

Gandhi won de strijd zonder geweld toe te passen, daar kunnen veel 'vrijheidsstrijders' nog wat van leren. Maar ja geweldloosheid vind je amper terug in christendom en islam. In het Hindoeisme is daar veel meer sprake van.

Uit de Mahabharata :

Men moet zich niet tegenover anderen gedragen op een manier die men onaangenaam zou vinden voor zichzelf. Dit is de essentie van moraliteit. Alle andere activiteit komt voort uit zelfzucht."

Kan het er alleen maar mee eens zijn.

:thumbup:

ik ben een trol met een enorm bord voor me kop en verdom het om mijn houding te veranderen

:banme:

je bent echt hopeloos weet je dat. Mensen als jij zorgen dus voor oorlogen in deze wereld. Het is niet je geloof, maar gebrek aan zelfreflectie wat er aan mankeert:sad: hopeloos

:banme:

je bent echt hopeloos weet je dat. Mensen als jij zorgen dus voor oorlogen in deze wereld. Het is niet je geloof, maar gebrek aan zelfreflectie wat er aan mankeert:sad: hopeloos

heb je soms niet gezien wat voorn topic ik voor je aangemaakt heb.;):D

Prachtpost van EricR @Shutter.

Ghandi is my man. Hij heeft het blijkbaar wel begrepen en jij ook.
Respect voor deze spirituele grootheid:bow:

Ontopic! :D

Wie heeft die film gezien over Ghandi?
Hij moet erg indrukwekkend zijn. Een vriend van me zou hem nog voor me branden:)
Wat vinden jullie ervan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven