- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, al twee kloontjes van MB geband vandaag, ze waren er snel bij.
![]()

Laatst Ontvangen Karma
Onderwerp Datum Gepost Door Opmerking
Nederlandse homoband... 18 August 2007 23:15 theonlythelonly GROETJES VAN MB,..TOT ZIENS IN DE EINDTIJD !!!
Hij blijft komen!
![]()
Nederlandse homoband... 18 August 2007 23:17 theonlythelonly MOET JE EIGENLIJK NEGATIEF GEVEN, GROETJES VAN MB,..TOT ZIENS IN DE EINDTIJD !!!

Vind je? Op de meeste fora waar ik kom zijn ze er sneller bij hoor, hier zijn ze vrij tolerant naar mijn idee. Er zijn wel fora waar nog veel meer kan maar daar is het dan ook een chaotisch klerezooitje vol met spammende kleuters.
Ik hoop wel dat het tijdelijk is, MB is wel een verwarde onbenul, het is geen kwaaie.

Het is misschien geen kwaaie, maar wel rete-irritant, met zijn kloontjes. Kinderachtig ventje, bah.![]()

Ach ja zo zie je maar weer dat MuscleBear deels wel gelijk met reïncarnatie alleen jammer voor dat EricR MB uit zijn droom hielp.
En tegen dit statement kan geen CTRL+V, CTRL+C tegen op.
![]()

Het is misschien geen kwaaie, maar wel rete-irritant, met zijn kloontjes. Kinderachtig ventje, bah.![]()

Ach ja zo zie je maar weer dat MuscleBear deels wel gelijk met reïncarnatie alleen jammer voor dat EricR MB uit zijn droom hielp.
En tegen dit statement kan geen CTRL+V, CTRL+C tegen op.
![]()

Ja dat krijg je als je ontrecht wordt gebanded.
Waar ging het ook alweer over ..de jos brink topic?
En waar bemoei jij je eigenlijk mee, ,.,,je komt hier en in de wereld net om de hoek kijken.
T hoelang duurt deze onterechte ban eigenlijk?![]()