thomas19
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
naar het schijnt is dit het recentste ufo filmpje dat rondvliegt op het internet
![]()

Normaal een week, vanwege continu klonen is het een perm. ban geworden.
Eigen schuld kerel, je had beter moeten weten. Zeker aangezien we jouw nieuwe account na je vroegere perm ban al tijden gedoogd hadden.

Haha deze is oh zo waar
"Het geheim van creativiteit is het verbergen van je bronnen"

ik denk dat juist 0.1% er blij mee is omdat die nou weer paranormale shit ergens anders mogen dumpen! 99.9% is blij dat het nu in dit topic blijft
ontopic!: Zelf ben ik nogal rationeel ingesteld en geloof ik niet in dit soort verhalen. Ik vraag me juist liever af waarom mensen deze verhalen vertellen en foto's maken en claimen aliens etc hebben te gezien. Vaak is het een schreeuw om aandacht of iets wat niet te verklaren is wat mensen dan een ruimteschip noemen.
Als er aliens waren die continue rond de aardbol slingeren in hun mooie hypermoderne ruimtescheepjes, waarom zoeken ze dan geen duidelijk contact? Zijn ze bang voor ons? Na eeuwenlange observatie moeten ze toch wel door hebben dat wij, mensen, alleen maar ruzie zoeken met onszelf en niet over mogelijkheden beschikken om hun te verslaan?![]()
Nou MB misschien kan je weer een account openen om me voor de 3e of 4e keer neg karma te geven. Vergeet alleen niet dat je power 0 is. Prutser!
oei!
Nou MB misschien kan je weer een account openen om me voor de 3e of 4e keer neg karma te geven. Vergeet alleen niet dat je power 0 is. Prutser!