XXL Nutrition

[Centraal] Spiritualiteit, ufologie, telekinese, paranormale zaken etc topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha deze is oh zo waar :D:D

"Het geheim van creativiteit is het verbergen van je bronnen"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuk die pasfoto van je :D

Normaal een week, vanwege continu klonen is het een perm. ban geworden.

Eigen schuld kerel, je had beter moeten weten. Zeker aangezien we jouw nieuwe account na je vroegere perm ban al tijden gedoogd hadden.

Ja als ik ontrecht geband wordt dan ga je dat krijgen.
En zo schuldig voel ik mij eigen niet, het is dat ik na een half jaar heb laten merken wie ik was anders hadden jullie het nu nog niet geweten dus praat niet over gedoogen.
De reden van mijn ban is mij nog niet duidelijk... het gaat namelijk totaal niet over Jos wat mij is verteld.
Maargoed maakt mij niet meer uit...:rolleyes:

Ow yeah!!!! :bierbang::klink::banana::rocknana::woot:

Wie was hij voor MB dan eigenlijk?

Zoek en gij zult vinden....

(Maar met jouw weet ik het nog niet..)

Ja en jij bent plastic !!! :D

The Orb Phenomena - Is this the proof that spirits DO exist?

At first, it seemed no more than a curious coincidence. Professor Klaus Heinemann, a researcher for NASA, the U.S. space agency, was studying a collection of photographs his wife had taken at a gathering of spiritual healers when he noticed that many of them featured the same pale but clearly defined circle of light, like a miniature moon, hovering above some of the subjects.

Like most rational people, he assumed that the pictures were faulty. 'I presumed the circles were due to dust particles, flash anomalies, water particles and so on,' says Prof Heinemann.

Read more: Daily Mail

Slotje maar. Omdat 99,99% van de leden er blij mee gemaakt wordt. :o

Topic gecrashed dus.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Na overleg weer open.

ik denk dat juist 0.1% er blij mee is omdat die nou weer paranormale shit ergens anders mogen dumpen! 99.9% is blij dat het nu in dit topic blijft :D

ontopic!: Zelf ben ik nogal rationeel ingesteld en geloof ik niet in dit soort verhalen. Ik vraag me juist liever af waarom mensen deze verhalen vertellen en foto's maken en claimen aliens etc hebben te gezien. Vaak is het een schreeuw om aandacht of iets wat niet te verklaren is wat mensen dan een ruimteschip noemen.

Als er aliens waren die continue rond de aardbol slingeren in hun mooie hypermoderne ruimtescheepjes, waarom zoeken ze dan geen duidelijk contact? Zijn ze bang voor ons? Na eeuwenlange observatie moeten ze toch wel door hebben dat wij, mensen, alleen maar ruzie zoeken met onszelf en niet over mogelijkheden beschikken om hun te verslaan? :D

Misschien is de aarde wel onderdeel van een reservaat voor bedreigde levensvormen :D Vanaf een afstandje observeren ze ons, maar laten ons verder met rust.

ik denk dat juist 0.1% er blij mee is omdat die nou weer paranormale shit ergens anders mogen dumpen! 99.9% is blij dat het nu in dit topic blijft :D

ontopic!: Zelf ben ik nogal rationeel ingesteld en geloof ik niet in dit soort verhalen. Ik vraag me juist liever af waarom mensen deze verhalen vertellen en foto's maken en claimen aliens etc hebben te gezien. Vaak is het een schreeuw om aandacht of iets wat niet te verklaren is wat mensen dan een ruimteschip noemen.

Als er aliens waren die continue rond de aardbol slingeren in hun mooie hypermoderne ruimtescheepjes, waarom zoeken ze dan geen duidelijk contact? Zijn ze bang voor ons? Na eeuwenlange observatie moeten ze toch wel door hebben dat wij, mensen, alleen maar ruzie zoeken met onszelf en niet over mogelijkheden beschikken om hun te verslaan? :D

inderdaad. als er een lichtbol in de lucht wordt waargenomen gaan ze gelijk denken aan ufo's. en het grotendeel van de filmpjes wordt toch gefaked.

misschien zijn wij wel de eerste die de ruimte aan het zijn ontdekken.

Nou MB misschien kan je weer een account openen om me voor de 3e of 4e keer neg karma te geven. Vergeet alleen niet dat je power 0 is. Prutser!

:roflol:!!!ik ben een week weg met vakantie en bij terugkomst zie ik dat Musclebear zijn eigen topic heeft gekregen!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven