MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

xTrooperx

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
15 aug 2010
Waardering
21
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Ik heb vandaag 3x aan hem gedacht.. still mad!!:mad:

Rijstwafel

Huge Freak
Lid geworden
24 feb 2011
Waardering
1.477
Ik baal er van dat hij zo jong gestorven is. Ik had 'm stiekem wel willen zien vechten voor een plek op de mr. olympia contest(waarvoor hij zich de komende jaren kapot zou gaan trainen). Zijn verhoudingen waren echt bijna perfect, afgezien van de ietwat hoge traps(mijn mening). Maar zijn persoonlijkheid is natuurlijk het grootste gemis nu.

nice stats

Ezravdb

Ripped Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 aug 2008
Waardering
160
Lengte
1m78
Ik baal er van dat hij zo jong gestorven is. Ik had 'm stiekem wel willen zien vechten voor een plek op de mr. olympia contest(waarvoor hij zich de komende jaren kapot zou gaan trainen). Zijn verhoudingen waren echt bijna perfect, afgezien van de ietwat hoge traps(mijn mening). Maar zijn persoonlijkheid is natuurlijk het grootste gemis nu.

whut??

el smurfo

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
14 sep 2006
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
In het begin ging hij voor de aesthetics maar toen hij meer aan de verboden middelen begon te zitten werd zijn doel Arnold Schwarzenegger.

Anoniem36295

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
21 mei 2007
Waardering
3.530
Benieuwd hoe hij eruit gezien had met 10 jaar meer training, en wat meer dedication ipv party'en

pokerladron

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
26 aug 2010
Waardering
469
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Lol @ speculatie zyzz @ olympia er spelen nog wel wat meer zaken mee als aesthetics hebben voor olympia.

Dicear

Cool Novice
Lid geworden
16 aug 2010
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
79kg
Vetpercentage
13%
Natuurlijk, maar hij was nog jong en nog niet eens zo heel lang bezig.. En ik bedoelde niet eens dat hij ook daadwerkelijk mee zou kunnen doen aan mr Olympia,, maar hij zou wel eens heel ver kunnen komen na vele jaren training, gezien zijn enorme vooruitgang in deze jaren. En misschien is dit inderdaad wel allemaal nep en keert hij over een paar jaar terug en slaat hij in als een bom. Ik ben eigenlijk nog steeds niet overtuigd als ik het allemaal zo lees.

Little Daddy

Monstrous Giant
Lid geworden
8 apr 2010
Waardering
710
Natuurlijk, maar hij was nog jong en nog niet eens zo heel lang bezig.. En ik bedoelde niet eens dat hij ook daadwerkelijk mee zou kunnen doen aan mr Olympia,, maar hij zou wel eens heel ver kunnen komen na vele jaren training, gezien zijn enorme vooruitgang in deze jaren. En misschien is dit inderdaad wel allemaal nep en keert hij over een paar jaar terug en slaat hij in als een bom. Ik ben eigenlijk nog steeds niet overtuigd als ik het allemaal zo lees.
kan iemand deze troll bannen?

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
25 jul 2009
Waardering
5.864
Lengte
1m70
Massa
96kg
Je raakt kant noch wal.

Angelus

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2008
Waardering
3.488
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Na intern overleg weer open.

1 regel, dit is het topic over Zyzz en postings over Zyzz zijn verder ongewenst in andere topics. Wie post over Zyzz in topics buiten dit topic loopt het risico een gele of rode kaart te krijgen wegens flooding.

over wat voor risico hebben we het hier precies? à la mexicaanse griep of sars in china?

Daster

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
24 aug 2004
Waardering
852
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
over wat voor risico hebben we het hier precies? à la mexicaanse griep of sars in china?
Ik denk eerder het zelfde risico dat je loopt als nat worden wanneer je in een zwembad springt

tremendes

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
16 nov 2006
Waardering
2.923
Lengte
1m86
Massa
102kg
Goh wat fijn dat dit weer open is he jongens?

Bovenaan