MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 875K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

:roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 22 Aug 2011 om 21:18 ----------

Het heeft helemaal geen zin om die van mij voorbij te gaan, want een vakjury kiest de top 3 van de top 25, dus top 25 is genoeg waarschijnlijk worden we er toch uitgegooid

90% kans :roflol:
Werk er nu aan om de originele foto te krijgen. Nu nog een paar honderd stemmen uit amerika verklaren
 
90% kans :roflol:
Werk er nu aan om de originele foto te krijgen. Nu nog een paar honderd stemmen uit amerika verklaren

zit je met een proxy te stemmen dan?

dat kan je beter als laatste redmiddel doen..
 
zyzz stinkt naar piezzz.
 
Hoor die FUUUARK in de achtergrond @ 0:48 precies wanneer hij Aziz zegt.

OMFG.... hij leeft ik weet het zeker. Je hoort gewoon duidelijk: FUUAARKK en het is Zyzz's stem
 
OMFG.... hij leeft ik weet het zeker. Je hoort gewoon duidelijk: FUUAARKK en het is Zyzz's stem

The trolling has started, nu komen filmpjes met dingen van Zyzz erin op een subtiele manier.

Ben benieuwd naar die Legacy video. Ze vrienden en op z''n minst zijn broer (chestbrah toch?) hadden wel al geweten welke videos er nog waren. Dus ga in die nieuwe video goed op Zyzz letten, oa. of de nieuwe chest tattoo te zien is of dat hij niet shirtless gaat.
 
wie van alle kloontjes is thomastog eigenlijk?
 
Begrafenis is al geweest dusjaa...

end of story

- 0 foto's van de begrafenis of iets daaromheen
- 0 foto's van de memorial die pas is geweest terwijl er zogenaamd 100den mensen waren
- 0 foto's van zyzz in thailand (terwijl hij constant pics maakte en postte)

HET KLOPT NIET
 
- 0 foto's van de begrafenis of iets daaromheen
- 0 foto's van de memorial die pas is geweest terwijl er zogenaamd 100den mensen waren
- 0 foto's van zyzz in thailand (terwijl hij constant pics maakte en postte)

HET KLOPT NIET

punt 1 en 2 slaan op niks, heb nog nooit iemand met een camera gezien op een begrafenis of memorial:roflol:
bovendien heeft een respectabel lid van bb.com verslag uitgebracht over die memorial.

na dit te typen realiseer ik me dat je uiteraard gewoon aan het trollen bent, maar nu ben ik te vastberaden om toch op antwoord verwerken te klikken:)
 
Nog nooit gezien?? Kijk naar begrafenissen van BN'ers, loopt een fortuin rond aan camera's.

Waarschijnlijk staat er ergens al een tape van die sauna online waar ze hem wegdragen, het is gewoon een kwestie van tijd tot het gevonden wordt.

Check anders ff het deepweb.
 
Heeft iemand een link naar het zyzz topic op bb.com? Hoe is het met de geruchten dat ie in Miami gezien is?
 
Back
Naar boven