AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 877K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

Enige meerwaarde dat dit topic heeft is dat al die Zyzz fans die nutteloze shit posten in dit topic kaarten krijgen. :thumbs:
 
idd, sommige mods zijn nu eenmaal leuker dan andere;)
 
hey het topic is weer open...

ach beter dat hier gepost word IPV in heel DBB
zyzz is als een gezwel wat zich uitzaait, als je het weg haalt
 
1st foto uit me sig heeft nu 264 votes, hoop vanavond de 300 te halen.
 
over wat voor risico hebben we het hier precies? à la mexicaanse griep of sars in china?

Het topic is ook zo weer dicht natuurlijk, mijn E-status kan me verder aan mijn reet roesten. Boodschap lijkt me duidelijk.
 
Ik snap nogsteeds niet waarom ik geen Mod ben
 
Het topic is ook zo weer dicht natuurlijk, mijn E-status kan me verder aan mijn reet roesten. Boodschap lijkt me duidelijk.

Erg duidelijk, toch ongelovelijk dat hij dood gegaan is door AAS, hij pakte vrijwel niks.

---------- Post toegevoegd Mon 22 Aug 2011 om 21:02 ----------

Ik snap nogsteeds niet waarom ik geen Mod ben

heeft u al zoveel reports gemaakt in zyzz trolling??!!
 
Gestemd .

Die ene foto heeft al 366 votes , gaat goed .
 
Erg duidelijk, toch ongelovelijk dat hij dood gegaan is door AAS, hij pakte vrijwel niks.

---------- Post toegevoegd Mon 22 Aug 2011 om 21:02 ----------



heeft u al zoveel reports gemaakt in zyzz trolling??!!

Als hij echt al voor zijn AAS gebruik een hartafwijking had dan is er niet veel voor nodig, dan nog die thaise sauna. Denk dat hij eerst bewustloos raakte en daardoor veels te lang in de sauna heeft gelegen wat hem uiteindelijk fataal is geworden. (als hij echt dood is was ik niet geloof tot 5 december)
 
Als hij echt al voor zijn AAS gebruik een hartafwijking had dan is er niet veel voor nodig, dan nog die thaise sauna. Denk dat hij eerst bewustloos raakte en daardoor veels te lang in de sauna heeft gelegen wat hem uiteindelijk fataal is geworden. (als hij echt dood is was ik niet geloof tot 5 december)

Ben nog nooit in Thailand geweest, maar het schijnt dat ze in die sauna's ook metaal smelten.
 
Toch snap ik dit nog steeds niet

v9HE6.jpg
 
Nee, die moet ruud zelf promoten.... in 3 dagen heb ik zijn votes toch ingehaald

:roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 22 Aug 2011 om 21:18 ----------

Het heeft helemaal geen zin om die van mij voorbij te gaan, want een vakjury kiest de top 3 van de top 25, dus top 25 is genoeg waarschijnlijk worden we er toch uitgegooid
 
wat dan 5 decemeber?
 
Back
Naar boven