XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

doseringen toen waren miniscuul tov doseringen nu.

Ergens was er een quote van hem dat hij 3 dbols per dag nam. 5mg ws...

"yes I did take steroids. it was legal back then. if someone asked me back then if i took them, I would say yes, I took 3 d-bol a day."

Laatst bewerkt:
Ik denk dat hij later wel wat meer snoepte.

Zie Sig...

Ik heb geen zin om 128 pagina's met flauwekul door te spitten, maar was dit al genoemd:

http://ifile.it/wk8ay0/ebooksclub.org__Zyzz___s_Bodybuilding_Bible.l_5tx32433jx7tx9z.pdf

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The bodybuilding bible is a compilation of knowledge and bro-science Zyzz has acquired over the years. Bodybuilding Bible covers everything you need to know to get solid gains and the body of your dreams in no time:

Perfect Diet – whether you’re bulking, maintaining or cutting, diet is king
Training – Leave the ego at the door, and double your gains
Supplements – What works, and what’s costing you a fortune to give you minimal results

Zelf geschreven door Zyzz?

Rip zyzz

Is zyzz dood? :eek:

Denk dat Zyzz wel ff een stuk minder groot was als hij niet had gesnoept.

Wel kan je zien dat hij die Aesthetics altijd al had.

Laatst bewerkt:

---------- Post toegevoegd Tue 30 Aug 2011 om 20:54 ----------

Hij was niks als die niet aan de riods zat, gast moet ****ing veel inlevern om zo droog te staan

Nog 44 pagina's te gaan.

zyzz is king

i'll be missing
zyzz
<3
<3

Mensen kunnen haten hier..

Als een Guido roids gebruikt word er gelijk allemaal gejankt dat die een fagg is enzo
Maar zodra er een onbekende normal bodybuilder aan roids begint is er niks mis mee?

Keep that shit in ur mouth en laat mensen lekker hun eigen weg gaan van trainen?

Uhating?

R.I.P. Zyzz

Mensen kunnen haten hier..

Als een Guido roids gebruikt word er gelijk allemaal gejankt dat die een fagg is enzo
Maar zodra er een onbekende normal bodybuilder aan roids begint is er niks mis mee?

Keep that shit in ur mouth en laat mensen lekker hun eigen weg gaan van trainen?

Uhating?

R.I.P. Zyzz

Who ****ing cares? Voor mij:
Zyzz > iedereen die traint.

Die gozer is echt inspirerend en motiverend. Arnold ook eigenlijk, maar zyzz veel meer. Ik bedoel zyzz gaf zich open. Hij deed zoals ie was en had schijt aan iedereen.
Bewijst maar weer eens dat als je jezelf bent, het leven ook heel mooi kan zijn. Niet twijfelen, maar doen! Voor je het weet is het voorbij.

Tsja dat spreekt mij aan.

Terug
Naar boven