timothy91
Cool Novice
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 8%
Who ****ing cares? Voor mij:
Zyzz > iedereen die traint.
Die gozer is echt inspirerend en motiverend. Arnold ook eigenlijk, maar zyzz veel meer. Ik bedoel zyzz gaf zich open. Hij deed zoals ie was en had schijt aan iedereen.
Bewijst maar weer eens dat als je jezelf bent, het leven ook heel mooi kan zijn. Niet twijfelen, maar doen! Voor je het weet is het voorbij.
Tsja dat spreekt mij aan.
Ik heb het ook niet daarover meneer de intelligent.. Lees eens een keer goed voordat je ergens op reageert ik heb het over de Zyzz haters hier die eens een keer niet zo moeilijk moeten gaan lopen doen dat hij Roids heeft gebruikt want over arnold word er ook niet gezeurd en gebruikt ook..
Dus ieder kiest zijn eigen pad

Maar ik bedoelde, wie boeit het wat de haters zeggen?
**** man hier huilde hij omdat zijn kat dood gegaan was die je in dat ene filmpje van em zag
Jah,hij deed echt wel zoals hij zelf was hoor in die filmpjes van hem^^ En het is jammer dat ie dood is (of ie dan ook al dood is) maar komaan seg,nu word hij echt wel geprezen naar het abnormale toe. Doet me denken aan Justin Bieber en zijn gillende vrouwelijke fans! Als je Zyzz nodig hebt als inspiratie is het erg gesteld met je. Just my 2 cents^^
.