MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

lightner1

Cool Novice
Lid geworden
6 jul 2011
Waardering
24
Alsof zijn fysiek zo geweldig was, no legs en dan zo een upper body, something went wrong, nuff said.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

/end discussion

zijn benen waren gewoon goed, niet overdreven
zou ze ook niet groter willen hebben dan zo.

lightner1

Cool Novice
Lid geworden
6 jul 2011
Waardering
24
De gemiddelde voetballer en wielrenner hebben betere poten...
en wat wil je daar mee zeggen?

je hoort niemand zeuren over zijn benen, alleen die jaloerse mensen die altijd iets te zeiken willen hebben.

/discussie

vsral

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
3 jun 2011
Waardering
806
Lengte
1m90
Massa
93kg
De gemiddelde voetballer en wielrenner hebben betere poten...
+1

Op de leg extensions aangespannen lijkt het al snel of je dikke poten hebt hoor... :p
Waarschijnlijk squatte hij minder (heel waarschijnlijk gewoon niet:rolleyes:) dan dat hij benchte

jortem

Cool Novice
Lid geworden
24 mrt 2011
Waardering
10
Lengte
1m84
Massa
89kg
Vetpercentage
11%
aan de fotos hierboven had hij toch wel redelijk benen..

Jinsu

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 nov 2004
Waardering
133
en wat wil je daar mee zeggen?

je hoort niemand zeuren over zijn benen, alleen die jaloerse mensen die altijd iets te zeiken willen hebben.

/discussie
Haters gonna hate, maar zijn fysiek was verre van goddelijk ;) .

Krakatoa

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 mei 2010
Waardering
1.343
Lengte
1m92
Massa
92kg
Haters gonna hate, maar zijn fysiek was verre van goddelijk ;) .
Je laat zien dat je zelf nogal bekrompen denkt. Wij vinden dat, dus is het zo voor ons.

Ik vind ook dat het lichaam er zo moet uit zien. Jij vind miss een jay cutler fysiek beter maar daar walg ik van.

Jinsu

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 nov 2004
Waardering
133
Je laat zien dat je zelf nogal bekrompen denkt. Wij vinden dat, dus is het zo voor ons.

Ik vind ook dat het lichaam er zo moet uit zien. Jij vind miss een jay cutler fysiek beter maar daar walg ik van.
Ik denk bekrompen omdat ik zijn fysiek niet goddelijk vind :scratch: . Er zitten een paar man op dit forum die er veel beter uitzien, bovendien zonder die achterlijke trekjes van zuzz...

Krakatoa

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 mei 2010
Waardering
1.343
Lengte
1m92
Massa
92kg
Ik denk bekrompen omdat ik zijn fysiek niet goddelijk vind :scratch: . Er zitten een paar man op dit forum die er veel beter uitzien, bovendien zonder die achterlijke trekjes van zuzz...
Het gaat om het geheel. En nogmaals, wij vinden hem het best. Niemand van dit forum komt ook maar enigszins in de buurt van hem. Helemaal wat persoonlijkheid betreft.

Maargoed ik ben benieuwd met wie je op de proppen komt.

Lorenzzzz

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
7 feb 2010
Waardering
200
Lengte
1m90
Massa
90kg
Daar denken wij dus anders over. ;)

Machete

Huge Freak
Lid geworden
14 dec 2010
Waardering
1.140
je laat zien dat je zelf nogal bekrompen denkt. Wij vinden dat, dus is het zo voor ons.

+1

EricR

Superior Athlete
+15 jaar member
Lid geworden
15 nov 2002
Waardering
2.578
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Het gaat om het geheel. En nogmaals, wij vinden hem het best. Niemand van dit forum komt ook maar enigszins in de buurt van hem. Helemaal wat persoonlijkheid betreft.
WTF? Jullie kennen die gast niet eens. Gaat ook niet meer lukken natuurlijk maar wat weten iemand hier nou over de persoonlijkheid van iemand die wat troll-filmpjes heeft gemaakt en op fora en Facebook ook meestal een rol speelde?

Vind het bijna eng worden, volgens mij zijn hier nogal al wat Kool-aid liefhebbers die net zo goed achter Jim Jones hadden aangelopen in de jungle van Guyana.

lightner1

Cool Novice
Lid geworden
6 jul 2011
Waardering
24
show us plz

met 'achterlijke trekjes' bedoel je dus lol maken en overal schijt aan hebben?
snap dat sommige mensen dat achterlijk vinden maar ik vind het een inspiratie.

Krakatoa

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 mei 2010
Waardering
1.343
Lengte
1m92
Massa
92kg
WTF? Jullie kennen die gast niet eens. Gaat ook niet meer lukken natuurlijk maar wat weten iemand hier nou over de persoonlijkheid van iemand die wat troll-filmpjes heeft gemaakt en op fora en Facebook ook meestal een rol speelde?

Vind het bijna eng worden, volgens mij zijn hier nogal al wat Kool-aid liefhebbers die net zo goed achter Jim Jones hadden aangelopen in de jungle van Guyana.
Wij kennen hem wel, hij ons alleen niet.

Hij heeft bijv een formspring waar mensen hem vragen konden stellen over vanalles en nog wat. Vaak serieuze vragen met serieuze antwoorden en daar kon je goed uit afleiden wat voor een persoon het was. In ieder geval iemand waar ik veel gemeen mee heb qua mindset en ik denk dat dat voor iedereen geldt die veel in dit topic post.

Bovenaan