AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik vraag me af hoe Naso in al die jaren zo droog is gebleven, zijn het gewoon de standaard bulk/cut cycles denken jullie?
 
Sowieso gunstig lichaamstype net als Zyzz, die deed ook nooit cardio
al eten en drinken ze allemaal wel erg strict
 
Ik vraag me af hoe Naso in al die jaren zo droog is gebleven, zijn het gewoon de standaard bulk/cut cycles denken jullie?

denk dat die mannen heel het jaar juist op onderhoud eten, bijv zyzz dronk nooit frisdrank ze letten heel het jaar op hun voeding
 
Sowieso gunstig lichaamstype net als Zyzz, die deed ook nooit cardio
al eten en drinken ze allemaal wel erg strict

denk dat die mannen heel het jaar juist op onderhoud eten, bijv zyzz dronk nooit frisdrank ze letten heel het jaar op hun voeding

Goed punt inderdaad, alhoewel ik het zelf moeilijk vind om de grens van aankomen in vet en spier te vinden. Eet wel heel strikt altijd.
 
Goed punt inderdaad, alhoewel ik het zelf moeilijk vind om de grens van aankomen in vet en spier te vinden. Eet wel heel strikt altijd.

denk dat laag in kh en hoog in eiwitten nog altijd de beste manier is ,wel met de nodige gezonde vetten erbij. met die methode heb je de meeste speelruimte allee dat is mijn gedacht he heren.
 
denk dat laag in kh en hoog in eiwitten nog altijd de beste manier is ,wel met de nodige gezonde vetten erbij. met die methode heb je de meeste speelruimte allee dat is mijn gedacht he heren.

Klopt, maar je hebt ook carbs nodig voor groei en herstel. Dat is ook het tricky point het afstellen van de juiste hoeveelheden carbs. Maar dat is ook een kwestie van trial and error.
 
Klopt, maar je hebt ook carbs nodig voor groei en herstel. Dat is ook het tricky point het afstellen van de juiste hoeveelheden carbs. Maar dat is ook een kwestie van trial and error.

ja klopt, maar laat ons zeggen dat hij rond de 180 gr carbs zit en op niet trainings dagen bijv 120. denk dat da al genoeg is om hard genoeg te kunnen trainen en cardio deed hij ook al ni kon de carbs gebruiken voor het ijzer
 
lettuce be reality


[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]



Not even close....

/next
 
lettuce be reality


[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]



Not even close....

/next

zyzz staat droger

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 00:15 ----------

mistery is dat jij op je avatar?
 
zou zyzz thread ni dichtmoeten, beste hebben we toch gehad he
 
zou zyzz thread ni dichtmoeten, beste hebben we toch gehad he

One does not simpy close the zyzz thread.

Als dat gebeurt krijg je al het zyzz gespam in andere topics. De mods hebben daar al de schurft aan. Tis goed zoals het is. Laat de fanboys (ik) hier!
 
zou zyzz thread ni dichtmoeten, beste hebben we toch gehad he

hoezo, hier kunnen toch gewoon dingen gepost blijven worden? zoals naso en supa, als je dat ergens anders doet krijg je meteen een kaart
best gezellig hier hoor, op wat haters na
 
Ja open laten, ik hou niet van die dikke bodybuilders. Dus kan ik hier mooi miren (no homo).
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Over die natty discussie, op zijn 17e was hij zo te zien al geen natty meer, daarna heeft hij misschien niet meer gejuiced, want ik zie maar weinig progressie over die jaren..
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Over die natty discussie, op zijn 17e was hij zo te zien al geen natty meer, daarna heeft hij misschien niet meer gejuiced, want ik zie maar weinig progressie over die jaren..

Zo groot is ie toch ook niet? als dat al niet meer natty haalbaar is weet ik niet meer waar ik het voor doe :o
 
Zo groot is ie toch ook niet? als dat al niet meer natty haalbaar is weet ik niet meer waar ik het voor doe :o

Nee hij is niet groot nee, maar dat fysiek waarmee hij 'begonnen' is op z'n 17e, zo is ie niet geboren he? ;)

Wat die die jaren erna gedaan heeft weet ik niet, zie niet bijster veel verschil.. Niet voor die jaren in ieder geval..
 
Bij aas gebruik zie je gelijk een verschil maar hij lijkt me niet echt enorm veel VVM zijn aangekomen in een paar maanden tijd, als je kijkt naar supaturk.. die is van dik naar shredded + vvm in een paar maanden tijd
 
What the **** is een ZYZZ?
 
Back
Naar boven