Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

Ik heb met MadGay91 dus bij deze een weddenschap, gewoon om de eer, ik zeg dat ie dood is en hij zegt dat ie leeft.

Is het nu een zeker feit dat hij dood is of niet?

twijfel, ik denk eerlijk gezegd nog altijd dat het een troll is. Net iets te weinig bewijslast en te veel vreemde dingen:

* dat er onder zijn facebook troll account nog werd gepost
* dat alle wall posts gisterenacht van zijn facebook account verdwijnden.

Nouja, zolang er geen zekerheid is, blijf ik dus geboeid

twijfel, ik denk eerlijk gezegd nog altijd dat het een troll is. Net iets te weinig bewijslast en te veel vreemde dingen:

* dat er onder zijn facebook troll account nog werd gepost
* dat alle wall posts gisterenacht van zijn facebook account verdwijnden.

precies, en niet vergeten dat het een uber trollert is. Die gast doet alles voor aandacht

Ik weet zeker dat zeker 1 iemand die spullen van hem gekocht heeft, omdat 'ie 'dood is'.

Haha, nog altijd geen zekerheid.

zijn aesthetics zijn inferieur aan die van zyzz

Momenteel bekijken: 35 gebruiker(s) (22 leden en 13 gasten) dit topic

Ah veel bezoekers, instant klassieker.

chestbrah komt niet eens in de buurt van Aziz zijn aesthetics.

heb extra hard getrained als eerbetoon aan Aziz!

Sinds 16.30 uur niet meer gekeken nog updates, al meer bronnen als Facebook pagina en dat artikel in Australische web krant ???

Zit er nou nog geen slot op Eric!?!? Zo kan ik me postcount weer ff omhoog knallen met dit slechte topic. Door zyzz kan ik nu borst pinball, net door gym heen gelopen met pump en pinball spelen met me titsss.

Zit er nou nog geen slot op Eric!?!? Zo kan ik me postcount weer ff omhoog knallen met dit slechte topic. Door zyzz kan ik nu borst pinball, net door gym heen gelopen met pump en pinball spelen met me titsss.

Hoezo slotje ??? wil eerst dat zijn dood 100 % legit is :(

Terug
Naar boven