MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Sinds 16.30 uur niet meer gekeken nog updates, al meer bronnen als Facebook pagina en dat artikel in Australische web krant ???

nee verder niets. Ja 1 of andere tim sharky heeft het er over op zijn faceboek pagina. Maar lijkt geshopped........Ik zeg nog steeds dat het een trol actie is

Zit er nou nog geen slot op Eric!?!? Zo kan ik me postcount weer ff omhoog knallen met dit slechte topic. Door zyzz kan ik nu borst pinball, net door gym heen gelopen met pump en pinball spelen met me titsss.

eh? waarom willen mensen een hoge postcount ? Om te laten zien dat je geen leven hebt buiten internet of wat ?

wtf

Boeiend, had nog nooit van hem gehoord. Hij ziet eruit als een ge-evolueerde emo.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 21:56 ----------

eh? waarom willen mensen een hoge postcount ? Om te laten zien dat je geen leven hebt buiten internet of wat ?

wtf

Nee gaat om het idee dat hier op iedere pagina hetzelfde wordt herhaald.

Boeiend, had nog nooit van hem gehoord. Hij ziet eruit als een ge-evolueerde emo.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 21:56 ----------

Nee gaat om het idee dat hier op iedere pagina hetzelfde wordt herhaald.

Topic word ook door minimaal 30 gebruikers bekeken he, iedereen post wel wat, even AFK en je hebt 10 t/m 20 pagina's gemist, logisch dat het een en ander herhaald word ;)

Ik liep vana met tranen in mn ogen door de sportschool denkend aan Zyzz..

Gay meter slaat om tilt door reacties hierboven

Ik ben één met al mijn diepe gevoelens rijstwafel

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
148kcon.jpg

Voor wie mijn huisvlijt gemist heeft, heb geen inspiratie meer dus meer even wat recyclen.

Ik ga die azijngeur van me pik ff wegwassen, have fun jerking off on zyzz.

kom zo nog wel terug voor nachtcafe

X4SjY.jpg

vond ik droog :p

Voor wie niet aware is: Zyzz postte een week geleden ofzo op FB "coca-cola is amazing in thailand" of id, coca cola ofc slang voor cocaine. Na enkele uren werd de update verwijdert omdat het obv was wat erachter stak.

Ga maar lekker jaloers zitten wezen:

Terug
Naar boven