MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 877K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

Begin er wel in te geloven dat zyzz inderdaa dood is maar Aziz niet... Hij heeft wel vaker gezegd (heb ik gelezen ergens) dat hij soms gek werd van al die mensen. Dit is wel een mooie oplossing natuurlijk

Dit. Overigens blijft hierdoor een terugkeer mogelijk, met alle respect natuurlijk.
 
denk 100% zeker da hij dood is, je 8 maand moeten verbergen zonder dat het iemand merkt... hij zou geen stap buiten moeten zetten want de één of ander zou hem wel gespot hebben. heeft hij trouwens wat aan zijn tanden gedaan vind het wat vreemd telkens hij lacht
 
denk 100% zeker da hij dood is, je 8 maand moeten verbergen zonder dat het iemand merkt... hij zou geen stap buiten moeten zetten want de één of ander zou hem wel gespot hebben. heeft hij trouwens wat aan zijn tanden gedaan vind het wat vreemd telkens hij lacht

veneers
images?q=tbn:ANd9GcSRSyVvTvPSXI5lDWqRFbJsRpvkbCMcpoqNlk1GdPHg5FoWUXW5X56YHCr7bA.jpg


kosten wel enorm veel
 
Wat is jullie all time favorite foto van Zyzz?
 
Het zou best eens een troll kunnen zijn, aangezien ze nu paar tienduizendjes verdienen, home gym openen en klaar niemand die t merkt.
 
Jullie blijven maar dromen dat hij nog altijd in leven zou zijn maar dat is helaas niet zo, er zijn genoeg feiten die aantonen dat het de waarheid is. Een bekend persoon als hem zal nooit onopgemerkt op straat kunnen komen, en zou maar psycho zijn om als bin laden door het leven te gaan.. En met wat voor een reden dan ook.. Ik heb genoeg contact met naasten van Aziz en heb er dan ook uitgebreid over gepraat met o.a Ozcan,Said en de rest van al zijn naaste vrienden. Doe jullie ogen open en besef dat hij nietmeer terugkomt.
 
Jullie blijven maar dromen dat hij nog altijd in leven zou zijn maar dat is helaas niet zo, er zijn genoeg feiten die aantonen dat het de waarheid is. Een bekend persoon als hem zal nooit onopgemerkt op straat kunnen komen, en zou maar psycho zijn om als bin laden door het leven te gaan.. En met wat voor een reden dan ook.. Ik heb genoeg contact met naasten van Aziz en heb er dan ook uitgebreid over gepraat met o.a Ozcan,Said en de rest van al zijn naaste vrienden. Doe jullie ogen open en besef dat hij nietmeer terugkomt.
ga toch weg man met je schijtfysiek en kuurverleden
 
mijn avi is duidelijk zijn vetste foto yes srs

The_Zyzz.jpg
 
Jullie blijven maar dromen dat hij nog altijd in leven zou zijn maar dat is helaas niet zo, er zijn genoeg feiten die aantonen dat het de waarheid is. Een bekend persoon als hem zal nooit onopgemerkt op straat kunnen komen, en zou maar psycho zijn om als bin laden door het leven te gaan.. En met wat voor een reden dan ook.. Ik heb genoeg contact met naasten van Aziz en heb er dan ook uitgebreid over gepraat met o.a Ozcan,Said en de rest van al zijn naaste vrienden. Doe jullie ogen open en besef dat hij nietmeer terugkomt.

daarom maakt pineapple je ook af op fb :roflol: en brand iedereen op sp na je helemaal af. hoe groot is dat bord voor je hoofd als ik vragen mag?
 
Zyzz is nu pas echt ripped.



































[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
facebook link van fayeso ?
 
Back
Naar boven