AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

zyzz short oké
than oké
dit en dat oké

ma aub Tck (Tecktonik) Gay!!!!
 
dat dansen moet je ook wel een beetje van jezelf kunnen en natuurlijk VEEL oefenen. 2 vrienden van me kunnen redelijk tecktonic dansen, het ziet er gewoon soepel uit maar bij mij robot-ish:o
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mooi nieuw hobby erbij; how to dance like a sick cunt.
 
Nice!!
Ziet er wel crap kwaliteit uit voor die prijs!
 
daarom maakt pineapple je ook af op fb :roflol: en brand iedereen op sp na je helemaal af. hoe groot is dat bord voor je hoofd als ik vragen mag?

link pls

can't find pinapple comment
 
Laatst bewerkt:
dat dansen moet je ook wel een beetje van jezelf kunnen en natuurlijk VEEL oefenen. 2 vrienden van me kunnen redelijk tecktonic dansen, het ziet er gewoon soepel uit maar bij mij robot-ish:o

Ik denk niet dat ik mezelf dat ga aanleren hoor, moet gewoon minstens een youtube voor hebben als dat uberhaupt werkt.
 
Kevin Williams; Zyzz had no heart defect. He was framed by Thai government. 100~ or more Aussies are killed in Thailand every year. There are many cases of people dieing with heart problems caused by food poisoning. The Thai government says food poisoning to cover up their lies. Food poisoning does not cause the heart to swell in such cases. When they found out who Zyzz was they preformed a false autopsy to coverup the story. Zyzz never had a heart defect!

http://www.independent.co.uk/news/w...amed-for-thailand-tourist-deaths-2338826.html

http://www.news.com.au/travel/news/...-aussie-tourists/story-e6frfq80-1225770146959

[Link niet meer beschikbaar]
 
Durf te wedden dat 'ie is verkracht daar.
 
samenvatting wat er nu zo geweldig is aan die kerel aub, als ik heb zo zie vind ik het 1e klas homo/mboy
 
Daar staat hij echt shredded.
 
Cuts in abs zijn zo diep, net alsof hij er wat op heeft gesmeerd om gleuven beter te laten uitkomen.

inb4 pindakaas
 
beste fysiek ooit? we zitten hier op een bb forum, en al die meisjes hier zitten te geilen op een normaal fysiek
 
Back
Naar boven