- Waardering
- 363
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Link niet meer beschikbaar]
Wie maakt een tutorial hoe je zo danst?Eindeloos karma

Vraag me af waar die aesthetic crew dat dansen heeft geleerd man. Het stelt niet bijster veel voor maar als je een paar van die basic moven helemaal beheerst kan je eindeloos doorgaan d'rmee. Karma voor een echt goede video zonder gay dance maar aesthetic dance.
waar zie je vanwel?Wat ik mij srs afvraag is dat Feyoso echt gesponsord wordt door b&f?
In zijn sig

Ze sponsoren toch het zoontje van tremendes? En ik denk nu niet dat een mod hierover zou trollenhahah nee body en fit sponsored niemand bro, zeiden ze zelf dat ze ook niemand momenteel willen, hun producten verkopen zichzelf en hoeven geen atleten voor te hebben die het promoten

Ik wou bijna zeggen waar is zijn tattoo, maar zal wel spiegelbeeld zijn.

Vraag me af waar die aesthetic crew dat dansen heeft geleerd man. Het stelt niet bijster veel voor maar als je een paar van die basic moven helemaal beheerst kan je eindeloos doorgaan d'rmee. Karma voor een echt goede video zonder gay dance maar aesthetic dance.
raar tgn mij zeiden ze van nietZe sponsoren toch het zoontje van tremendes? En ik denk nu niet dat een mod hierover zou trollen![]()
hahah wrm zou je feyoso nou willen sponseren? kuren en dan eruit zien alsof je 2 jaar traint