MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

[Link niet meer beschikbaar]

Wie maakt een tutorial hoe je zo danst? :) Eindeloos karma

probeer dit eens

http://www.youtube.com/watch?v=te8wecIceQ4

a281u9.jpg

Ik wou bijna zeggen waar is zijn tattoo, maar zal wel spiegelbeeld zijn.

[Link niet meer beschikbaar]

Wie maakt een tutorial hoe je zo danst? :) Eindeloos karma

En dan Enough Is Enough van Avicii op de achtergrond fuuuuaaaaarrrkk

Trager uitgevoerd dan Zyzz en met veel minder charisma offcourse, maar toch idd vet als je dit kan :cool:

Vraag me af waar die aesthetic crew dat dansen heeft geleerd man. Het stelt niet bijster veel voor maar als je een paar van die basic moven helemaal beheerst kan je eindeloos doorgaan d'rmee. Karma voor een echt goede video zonder gay dance maar aesthetic dance.

Vraag me af waar die aesthetic crew dat dansen heeft geleerd man. Het stelt niet bijster veel voor maar als je een paar van die basic moven helemaal beheerst kan je eindeloos doorgaan d'rmee. Karma voor een echt goede video zonder gay dance maar aesthetic dance.

Idd, lijkt makkelijk maar dat is het niet

Wat ik mij srs afvraag is dat Feyoso echt gesponsord wordt door b&f?

hahah nee body en fit sponsored niemand bro, zeiden ze zelf dat ze ook niemand momenteel willen, hun producten verkopen zichzelf en hoeven geen atleten voor te hebben die het promoten

hahah nee body en fit sponsored niemand bro, zeiden ze zelf dat ze ook niemand momenteel willen, hun producten verkopen zichzelf en hoeven geen atleten voor te hebben die het promoten
Ze sponsoren toch het zoontje van tremendes? En ik denk nu niet dat een mod hierover zou trollen :p

Ik wou bijna zeggen waar is zijn tattoo, maar zal wel spiegelbeeld zijn.

Kijk zn borst, zie je toch tatt? y u so blind :o

eindeloos karma

ziek

Terug
Naar boven