XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

elle palmer heet ze

strong stalker :o:o

Wa un geil wijf

Die rechter met die zonnebril?

wel lekkere wijven

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 12:44 ----------

i raise you a joker card

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ga men best doen :(

zo enorm gespierd was hij toch niet (srs) moet ik als niet ecto zijnde denk ik wel natural kunnen halen :(

Haha is zon lichaam het wel waard? Een normale kuur kost rond de 200 of meer voordat kan je wel wat beters komen, brb alle gains kwijt als je je hand breekt of je ziek word in je nakuur

vraag me eerder af hoe ik aan zon tan ga komen :trolface:

melanotan schijnt nogal wat bijwerkingen te hebbe... maargoed ik ben er nog lang niet dus eerst eens een paar jaar op massa richten.

Panzer, je zit op 16% zonder ooit gebulkt te hebben. Je bent echt niet ecto. Ik ben ecto, ik bulk op 4000 en verlies vet. Dat je weinig spiermassa hebt betekent niet meteen dat je ecto bent ;p

Panzer, je zit op 16% zonder ooit gebulkt te hebben. Je bent echt niet ecto. Ik ben ecto, ik bulk op 4000 en verlies vet. Dat je weinig spiermassa hebt betekent niet meteen dat je ecto bent ;p

Klopt.. ik heb ook niet gezegd dat ik ecto was ;) En meso/endo zet toch makkelijker spiermassa aan over het algemeen of heb ik dat mis?

Elke beginner zet makkelijk massa aan ;)
Als ie goed traint en eet ofc

Ik weet nog een dik jaar geleden, toen ik echt goed begon te trainen en op mijn eten begon te letten.
Kracht ging dik omhoog, vp zakte snel! (van 16% naar 11.5% in 5weken) en gewicht bleef ong stabiel. En dit op +-3100kcal.
Nu probeer ik te cutten op 2400kcal en het gaat maar moeizaam :(

Terug
Naar boven