MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Nee.

Maar serieus, ik vind het helemaal niet fijn. Moet 4-5x per dag schijten en ben op school constant farts aan het ophouden in de klas, aangezien ze een minder prettige eiwitgeur hebben.

Klopt had ik ook, nu ik cut heb ik steeds honger en neiging is best wel groot om zak chips te gaan eten dan.
En tevens lijkt t of ik niet afval terwijl ik op ong 2100 kcal zit >.<

Heb je geld teveel ofzo/ zonnebank kost rond de 10 euro en melanotan rond de 80

Klopt had ik ook, nu ik cut heb ik steeds honger en neiging is best wel groot om zak chips te gaan eten dan.
En tevens lijkt t of ik niet afval terwijl ik op ong 2100 kcal zit >.<

Ik ben keihard aan het force feeden. Probleem is dat ik snel volzit. Snel misselijk ook. Moet dus snel en veel eten om de 2 uur, anders krijg ik een maaltijd niet naar binnen. Heb wel helemaal niet de neiging naar lekkere dingen eigenlijk en al had ik ze, ik kan ze gewoon hebben ;D Aan de andere kant wel k*t als ik ga cutten dadelijk, moet ik nog rond de 3500 kcal zitten.

Heb je geld teveel ofzo/ zonnebank kost rond de 10 euro en melanotan rond de 80

Ligt er aan hoe je het bekijkt, naar mijn idee is melanotan veel gezonder dan veel zonnebanken. Overigens kan je ook naar tijdsinsteek kijken, hoeveel uren ga je wel niet onder de zonnebank?

Goed inlezen, zal zo nog wel ff topicje opzoeken waarom ymir ook zijn mening post.

Ligt er aan hoe je het bekijkt, naar mijn idee is melanotan veel gezonder dan veel zonnebanken. Overigens kan je ook naar tijdsinsteek kijken, hoeveel uren ga je wel niet onder de zonnebank?

Goed inlezen, zal zo nog wel ff topicje opzoeken waarom ymir ook zijn mening post.
ben je een zakenman ofzo dat je tijd te weinig hebt? kan je niet na een training ffe 20 min onder de zonnebank ipv achter je pc op dbb te surfen

Ik wacht sowieso tot ik 18 ben, dan ga ik het zeker eens proberen, ik ga idd wel heel licht beginnen, rustig opbouwen en heel goed opletten wat er allemaal gebeurt. Zonnebank staat in mijn gym dus dat is mooi meegenomen :D

ben je een zakenman ofzo dat je tijd te weinig hebt? kan je niet na een training ffe 20 min onder de zonnebank ipv achter je pc op dbb te surfen

Ging me eerder om de gezondheid, en jou opmerking dat het duurder is terwijl je tijd ook in geld zou kunnen uitdrukken. Ik heb nooit gezegd dat ik te weinig tijd heb...

1 dag in de zon op vakantie does the trick, u mad?

Ging me eerder om de gezondheid, en jou opmerking dat het duurder is terwijl je tijd ook in geld zou kunnen uitdrukken. Ik heb nooit gezegd dat ik te weinig tijd heb...

Je kan tijd niet in geld uitdrukken als je niet van plan bent geld van je tijd te maken. - Eleturtlephant

De rest betaal ik in natura:ds:
J/K, het is een schoonheidssalon in mijn dorp. Niet veel mensen weten dat daar een zonnebank is. Ik betaal nu 2.5€ min. Moest ik naar een zonnecenter gaan in mijn dorp, of iets verder. Ben ik ook +-10€ kwijt

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 17:07 ----------

1 dag in de zon op vakantie does the trick, u mad?
Ja voor jou misschien.
Als ik dat doe ben ik mooi verbrand :(

Zonnebank zit in mijn gym abbo. Moet er wel een beetje mee uitkijken was 2 keer 20 minuten gegaan en ik kreeg al te horen of ik op vakantie was geweest. Melanotan II was ik ook erg over aan het twijfelen, na veel inlezen er toch vanaf gezien.

De rest betaal ik in natura:ds:
J/K, het is een schoonheidssalon in mijn dorp. Niet veel mensen weten dat daar een zonnebank is. Ik betaal nu 2.5€ min. Moest ik naar een zonnecenter gaan in mijn dorp, of iets verder. Ben ik ook +-10€ kwijt

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 17:07 ----------

Ja voor jou misschien.
Als ik dat doe ben ik mooi verbrand :(

2.5 € minimaal, of per minuut(whut?!)?:eek:

Ik ben 2x naar zo een zaak geweest met zonnebank, en paar keer bij mijzelf thuis (slechte lampen) en iedereen zegt dat ik bruin ben . MAD?

Damn. Was het maar zo dat er bij mijn sportschool zonnebanken waren. ;p

Terug
Naar boven