XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

jullie vergeten dat je niet onder een bepaald lichaamstype valt...
Iedereen is een combinatie van meso/endo en ecto.
 
idd kans dat je een somatype bent is 1 op de miljoen, bij de meerderheid van de bevolking is de verdeling rond de 40/30/30 (overheersend type verschild) (oftewel bijna gelijke combi)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik snap trouwens al die haat niet tegen supaturk. Hij heeft toch gewoon een goed fysiek. En so what dat zijn lift filmpjes 'fake' zijn. BBing gaat toch om een lichaam en niet om hoeveel iemand lift. En 90% van DBB liegt zelf over zijn gewichten
 
liegen over je gewichten, lol waarom zou je?

okay misschien op een gewone thread, maar in je log zou echt kansloos zijn.
 
@panzer

Had over 'niet' heen gelezen op mn iphone excuses haha.
Maar je kan zelf wel een richting geven wat je bent. Als ik met 4000kcal nog afval in vet% zal ik een stUk korter richting ecto liggen dan endo.
 
haha np. Ik bulk ongeveer 500 calorieen en kom toch redelijk vet aan, hopelijk kom ik evensnel spieren aan maar dat moet nog blijken.
 
ik kom zelfs aan op 2100 calorien :trollface:
 
haha np. Ik bulk ongeveer 500 calorieen en kom toch redelijk vet aan, hopelijk kom ik evensnel spieren aan maar dat moet nog blijken.

Ik bulk en val alleen maar vet af, achja. Des te makkelijker kom ik ooit bij 6%.
 
haha np. Ik bulk ongeveer 500 calorieen en kom toch redelijk vet aan, hopelijk kom ik evensnel spieren aan maar dat moet nog blijken.
Brotip: verminder je kcal!!! Cutten zuigt!!! Heb mijn bulk ook uit de hand laten lopen. Volgende x toch iets verstandiger bulken :D
 
Brotip: verminder je kcal!!! Cutten zuigt!!! Heb mijn bulk ook uit de hand laten lopen. Volgende x toch iets verstandiger bulken :D

Yep, je kan beter gaan carbcyclen
Cutten is inderdaad erg k*t!
 
melanotan schijnt nogal wat bijwerkingen te hebbe... maargoed ik ben er nog lang niet dus eerst eens een paar jaar op massa richten.

Bijwerkingen vallen juist reuze mee?
 
Maar hoe bereken je echt precies je behoefte, websites zeggen 3300 maar als je activiteitsniveau iets omlaag doet scheelt dat zo 200 calorieen en dat maakt nu net het verschil. Ik denk zelf dat ik 3200 calorieen nodig heb mijn instructeur zegt juist 2800?

@demian in dat topic hoor je verschillende verhalen, heb van mezelf redelijk wat moedervlekken dus ben liever voorzichtig met dat soort dingen... weet niet wat ik ervan moet denken.
 
als je zwaarder wordt zit je goed, dat hou ik altijd aan.
Als je dikker wordt doe je het fout



dus doe ik het eigenlijk fout atm
 
Wat is cutten?

:trollface:
 
Maar hoe bereken je echt precies je behoefte, websites zeggen 3300 maar als je activiteitsniveau iets omlaag doet scheelt dat zo 200 calorieen en dat maakt nu net het verschil. Ik denk zelf dat ik 3200 calorieen nodig heb mijn instructeur zegt juist 2800?

@demian in dat topic hoor je verschillende verhalen, heb van mezelf redelijk wat moedervlekken dus ben liever voorzichtig met dat soort dingen... weet niet wat ik ervan moet denken.
Ervaring! ;)
Maak een bepaald schema, als je gewicht hetzelfde blijft is het je onderhoud.
Als je nu teveel vet bijkomt naar iets minder eten. Als je nu afvalt, iets meer eten. Gewoon adhv de spiegel en weegschaal je schema aanpassen :)
 
Maar hoe bereken je echt precies je behoefte, websites zeggen 3300 maar als je activiteitsniveau iets omlaag doet scheelt dat zo 200 calorieen en dat maakt nu net het verschil. Ik denk zelf dat ik 3200 calorieen nodig heb mijn instructeur zegt juist 2800?

@demian in dat topic hoor je verschillende verhalen, heb van mezelf redelijk wat moedervlekken dus ben liever voorzichtig met dat soort dingen... weet niet wat ik ervan moet denken.

Ik denk dat je het gewoon vrij laag moet doseren, dan bouw je ook langzamer een kleur op. Heb geen ervaring though... considering (ben ook nog 17, twijfel twijfel... :( )
 
Bijkomende moedervlekken vallen tot nu toe mee bij mij (ben 1 week bezig)
Ik merk wel dat mijn huidige moedervlekken iets donkerder zijn geworden. Zeker nu ik onder de zonnebank ben geweest.
 
Bijkomende moedervlekken vallen tot nu toe mee bij mij (ben 1 week bezig)
Ik merk wel dat mijn huidige moedervlekken iets donkerder zijn geworden. Zeker nu ik onder de zonnebank ben geweest.

Hoeveel zet je?
 
0.9mg/dag
Wel eerst opgebouwd, 0.25; 0.5; 0.75; 0.9
 
No Fap, ik ben ook ietsje bruiner geworden. Wordt er iig sneller bruin door.
 
Back
Naar boven