MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 875K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

nee alleen sta ik daar met een bf van 18% met volle flits erop tegen over iemand van 6-8% met ideale verlichting en hoek en heb nog meer aftekning en seperatie tussen mijn benen. Go figure

Ik dacht dat je je tijd niet in dit topic ging verdoen? Je hoeft je echt niet te verdedigen. Omdat jij een groter fysiek hebt bereikt betekent niet dat andere mensen dit geen droomfysiek mogen vinden.
 
Oke je hebt gelijk. Jij hebt betere poten en met naturel is dat wel dikke respect.

Roids gebruiken blijft toch zijn eigen beslissing en hij ziet er gewoon goed uit. Als het zo makkelijk was om het natty te behalen liep iedereen er toch zo bij na een jaar?

Kuki is geen naturel :p
 
Ali nu ook niet te nonchalant doen he. Die Zyzz heeft vanaf een fysiek met 0 spier dit opgebouwd in 2 jaar (wel met veel juicen). Maar alsnog wel knap.

Als je gaat zeggen dat dit naturel in een jaar makkelijk te halen valt beledig je wel wat mensen hier op het forum die wel hard trainen.

Ik weet niet wanneer jij bent begonnen met kuren, maar vaak is het voor roiders moeilijk om te herinneren hoe langzaam het ging naturel.
Voor de rest complimenten met je fysiek en veel succes met evt wedstrijden.

ik was naturel binnen 1 jaar buffer dan hem. En ik woog ook ook niet meer dan 60kg. Ben ik nu een held? Gaan jullie ook een topic voor mij aanmaken en 2 dagen lang crap erin posten?

voor de rest bedankt en ik ga nooit meer wedstrijden doen. Ik bedoel waarom zou ik train al bijna een jaar amper niet en ben 3x zyzzzzzz
 
ik was naturel binnen 1 jaar buffer dan hem. En ik woog ook ook niet meer dan 60kg. Ben ik nu een held? Gaan jullie ook een topic voor mij aanmaken en 2 dagen lang crap erin posten?

voor de rest bedankt en ik ga nooit meer wedstrijden doen. Ik bedoel waarom zou ik train al bijna een jaar amper niet en ben 3x zyzzzzzz

waarom geen wedstrijden meer dan ?
 
ik was naturel binnen 1 jaar buffer dan hem. En ik woog ook ook niet meer dan 60kg. Ben ik nu een held? Gaan jullie ook een topic voor mij aanmaken en 2 dagen lang crap erin posten?

voor de rest bedankt en ik ga nooit meer wedstrijden doen. Ik bedoel waarom zou ik train al bijna een jaar amper niet en ben 3x zyzzzzzz

zyzz is iets van 1.90 en 108 kilo ofzo (schatting) op 8% ofzo (er is vast wel iemand die me kan verbeteren.)
Edit: verkeerd gelezen wat je zei, ik dacht dat je op 60 kilo groter was dan zyzz.

Reactie op je bericht: Dan heb je of hele goede genen of ik en 90% van DBB kan niet trainen/traint slecht. Om groter dan zyzz te moeten worden na een jaar zou ik meer dan 20 kg vvm moeten hebben gegained.
 
Laatst bewerkt:
ik was naturel binnen 1 jaar buffer dan hem. En ik woog ook ook niet meer dan 60kg. Ben ik nu een held? Gaan jullie ook een topic voor mij aanmaken en 2 dagen lang crap erin posten?

voor de rest bedankt en ik ga nooit meer wedstrijden doen. Ik bedoel waarom zou ik train al bijna een jaar amper niet en ben 3x zyzzzzzz

Nee niemand caret om jou omdat je helemaal niet interessant bent.
 
Ik dacht dat je je tijd niet in dit topic ging verdoen? Je hoeft je echt niet te verdedigen. Omdat jij een groter fysiek hebt bereikt betekent niet dat andere mensen dit geen droomfysiek mogen vinden.

i am the partypooper don't you get it? Besides ik heb nachtdienst. Dus veel beters heb ik niet te doen en krijg toch mijn geld.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
nee alleen sta ik daar met een bf van 18% met volle flits erop tegen over iemand van 6-8% met ideale verlichting en hoek en heb nog meer aftekning en seperatie tussen mijn benen. Go figure
Dit topic gaat niet over jou, maar over de dood van Zyzz. Daarbij zou ik liever zijn (levende) lichaam hebben dan dat van jou. Desalniettemin heb je een super fysiek, maar meningen verschillen, zo is het nu eenmaal.

En dat je binnen 1 jaar naturel buffer was dan hem is natuurlijk bullshit, dat weet je zelf ook.
 
Laatst bewerkt:
i am the partypooper don't you get it? Besides ik heb nachtdienst. Dus veel beters heb ik niet te doen en krijg toch mijn geld.

zyzz verdiende 20k in 3 weken en hoefte daarvoor alleen maar zichzelf te zijn umad
 
Ik heb van care een nederlands werkwoord gemaakt met als stam care.

It's gonna be a thing.

Dit is volgens mij nog correct ook. Zoiets heb ik op school ook geleerd (rare vervoeging van engelse woorden door ze nl's te vervoegen)
 
i am the partypooper don't you get it? Besides ik heb nachtdienst. Dus veel beters heb ik niet te doen en krijg toch mijn geld.

Moet vast voldoening geven zo'n job waar je jezelf echt kan op werpen en jezelf mee kan verrijken.
 
had dit nog ge-edit, denk dat t verder niet meer gelezen is.

Reactie op je bericht: Dan heb je of hele goede genen of ik en 90% van DBB kan niet trainen/traint slecht. Om groter dan zyzz te moeten worden na een jaar zou ik meer dan 20 kg vvm moeten hebben gegained.
 
Got through to somebody(supposedly) handling the case. She wouldn't confirm if it was the God because of privacy issues but did say a young male had died in Thailand a few days ago. Recorded the call but you can only hear my voice for some reason.

Kunnen nu wel met zekerheid zeggen dat the king of aesthetics overleden is. Voor zover nog iemand twijfelde
 
Haha Kuki is mocro? Dat verklaart meteen de opschepperij lol
 
Back
Naar boven