AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 876K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

Got through to somebody(supposedly) handling the case. She wouldn't confirm if it was the God because of privacy issues but did say a young male had died in Thailand a few days ago. Recorded the call but you can only hear my voice for some reason.

Kunnen nu wel met zekerheid zeggen dat the king of aesthetics overleden is. Voor zover nog iemand twijfelde

Ja had dat ook gelezen. Is ie dan toch dood?
 
Ja had dat ook gelezen. Is ie dan toch dood?

jup

I did record it but you can BARELY hear the lady on the phone. I was the biggest skeptic of Zyzz(mods can prove this with all the zyzz death troll threads I've made) before this. To be honest I think hes dead now, the lady on the phone was even going to help me get in contact with the family(she knew chestbrahh).
 
waarom geen wedstrijden meer dan ?

omdat ik simpelweg tevreden ben met mijn lichaam en de uitdaging ook niet echt meer van in zie. Daarnaast staat me een veelbelovend carriere te wachten als ik afgestudeerd ben, dus ik zou niet weten waarom ik in godsnaam nog tijd, geld en energie moet verspillen om de wedstrijdwereld in te gaan voor een schouderklopje en een plastic beker. Ben niet vol van mezelf ofzo maar ik heb 5 jaar getrained en behoorde met mijn fysiek voor mijn leeftijd tot een groep binnen nederland waar er niet veel van zijn. Wat heb ik ermee bereikt? wat heb ik ervoor gekregen? Niets, nada, nothing. Zo zal het ook altijd zijn. Prof fysiek krijg ik toch nooit, whats the point.

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 01:34 ----------

Haha Kuki is mocro? Dat verklaart meteen de opschepperij lol

ben geen mocro
 
Kukushuju wordt hier flink bekritiseerd. Waar is mijn popcorn. SHITJUSTGOTREAL.GIF.

Btw, er zijn nog twijfels over de dood van zyzz, toch jongus?
 
Wat mensen niet beseffen is dat Zyzz maar een gewoon internet-trolletje was dat in bepaalde communities tot held was verheven maar daarbuiten vooral heel onbekend was. Dit is niet een celeb waar nieuwsreportages of krantenartikels van verschijnen omdat ie sterft omdat zo goed als niemand ene **** om hem geeft.

Neem maar aan dat hij gewoon dood was, als hij dat niet was had allang iemand van zijn nabije omgeving gekraakt en gelekt dat het een grap was.
 
Moet vast voldoening geven zo'n job waar je jezelf echt kan op werpen en jezelf mee kan verrijken.

hey you jelly? voldoening? wtf moet ik voldoening krijgen van een vakantiebaan.
 
omdat ik simpelweg tevreden ben met mijn lichaam en de uitdaging ook niet echt meer van in zie. Daarnaast staat me een veelbelovend carriere te wachten als ik afgestudeerd ben, dus ik zou niet weten waarom ik in godsnaam nog tijd, geld en energie moet verspillen om de wedstrijdwereld in te gaan voor een schouderklopje en een plastic beker. Ben niet vol van mezelf ofzo maar ik heb 5 jaar getrained en behoorde met mijn fysiek voor mijn leeftijd tot een groep binnen nederland waar er niet veel van zijn. Wat heb ik ermee bereikt? wat heb ik ervoor gekregen? Niets, nada, nothing. Zo zal het ook altijd zijn. Prof fysiek krijg ik toch nooit, whats the point.

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 01:34 ----------



ben geen mocro

Ben je wel van plan te blijven trainen en supps (evt aas) te nemen?
 
omdat ik simpelweg tevreden ben met mijn lichaam en de uitdaging ook niet echt meer van in zie. Daarnaast staat me een veelbelovend carriere te wachten als ik afgestudeerd ben, dus ik zou niet weten waarom ik in godsnaam nog tijd, geld en energie moet verspillen om de wedstrijdwereld in te gaan voor een schouderklopje en een plastic beker. Ben niet vol van mezelf ofzo maar ik heb 5 jaar getrained en behoorde met mijn fysiek voor mijn leeftijd tot een groep binnen nederland waar er niet veel van zijn. Wat heb ik ermee bereikt? wat heb ik ervoor gekregen? Niets, nada, nothing. Zo zal het ook altijd zijn. Prof fysiek krijg ik toch nooit, whats the point.
Dat is hem nou juist, volgens mij ben je mad dat jij met een 10× groter fysiek en hard werken uiteindelijk minder bereikt hebt dan die drugsgebruikende ecto in skinnyjeans. Voel je je miskend ofzo lol jij bent tenminste nog alive

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 01:41 ----------

Wat studeer je btw
 
Ben je wel van plan te blijven trainen en supps (evt aas) te nemen?

train wanneer het me uitkomt. Supps en aas heb ik na mijn wedstrijd afgelopen november niet meer aangeraakt. Zal in toekomst vast wel eens een cut kuurtje in de zomer pakken om de beachboy uit te hangen zoals zyzz. Verder blijft het daarbij.
 
Got through to somebody(supposedly) handling the case. She wouldn't confirm if it was the God because of privacy issues but did say a young male had died in Thailand a few days ago. Recorded the call but you can only hear my voice for some reason.

Kunnen nu wel met zekerheid zeggen dat the king of aesthetics overleden is. Voor zover nog iemand twijfelde
Bedoel je Frank Zane en Arnie?

Haha Zyzz HA HA :o :roflol:
 
train wanneer het me uitkomt. Supps en aas heb ik na mijn wedstrijd afgelopen november niet meer aangeraakt. Zal in toekomst vast wel eens een cut kuurtje in de zomer pakken om de beachboy uit te hangen zoals zyzz. Verder blijft het daarbij.

Zyzz bashen om wat hij heeft gedaan, om vervolgens gewoon hetzelfde te gaan doen.
Waar gaat dit over.
 
train wanneer het me uitkomt. Supps en aas heb ik na mijn wedstrijd afgelopen november niet meer aangeraakt. Zal in toekomst vast wel eens een cut kuurtje in de zomer pakken om de beachboy uit te hangen zoals zyzz. Verder blijft het daarbij.

oke interessant, maar waarschijnlijk een verstandige keuze. Als je helemaal zou stoppen met trainen zou je je fysiek wel missen waarschijnlijk.
 
Dat is hem nou juist, volgens mij ben je mad dat jij met een 10× groter fysiek en hard werken uiteindelijk minder bereikt hebt dan die drugsgebruikende ecto in skinnyjeans. Voel je je miskend ofzo lol jij bent tenminste nog alive

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 01:41 ----------

Wat studeer je btw

organisch chemie en bio-chemie
 
Zyzz bashen om wat hij heeft gedaan, om vervolgens gewoon hetzelfde te gaan doen.
Waar gaat dit over.

hahaa ja maar het is gewoon wat Vito zegt. Kukishu heeft er vast harder voor gewerkt, heeft meer resultaat bereikt en er meer voor opgegeven, maar dan krijgt zo'n (in zijn ogen) ecto alle aandacht. Een doorn in het oog voor de doorgewinterde bodybuilder
 
"
2TGiH.jpg

yTihF.jpg
"
 
hahaa ja maar het is gewoon wat Vito zegt. Kukishu heeft er vast harder voor gewerkt, heeft meer resultaat bereikt en er meer voor opgegeven, maar dan krijgt zo'n (in zijn ogen) ecto alle aandacht. Een doorn in het oog voor de doorgewinterde bodybuilder

De mens ziet nu eenmaal graag degenerates aan het werk. Normale mensen zijn zo saai.
 
hahaa ja maar het is gewoon wat Vito zegt. Kukishu heeft er vast harder voor gewerkt, heeft meer resultaat bereikt en er meer voor opgegeven, maar dan krijgt zo'n (in zijn ogen) ecto alle aandacht. Een doorn in het oog voor de doorgewinterde bodybuilder

zoal ik al zei. Het doet me niets. . Deze ecto junk zou nooit in mijn voetstappen kunnen treden in geen enkel sport of vak al leefde hij nog 100 jaar langer. Verder ben ik niet aandachtgeil op een internet forum. Durf niet eens naar buiten te gaan met een tshirt omdat ik al zo veel aandacht krijg irl. Zou nooit jelly op hem kunnen worden al is het om zijn verschrikkelijke nichtenkop met dat kippenkont mond en die verschrikkelijk uitpopertionele spitse kaak van hem.

Typisch ventje die vroeger keihard gepest en vernederd is en zijn uitweg uiteindelijk vond in zijn fysiek en de openhartige bodybuilding community. Alleen deed al die steun en complimenten hem niet goed en werd hij een egoistische tard en een self claimed god die wraak zocht op zijn slechte kinder/pubertijd in vorm van egoisme, brutaliteit, drugs en bashen van andere mensen.

Maak maar nog 10 topics over hem aan. No wise guy will ever care. Het is en blijft alleen stront vervelend omdat wij dat ook zien.
 
Back
Naar boven