Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

Waarom vergelijk je jezelf met zyzz? =/
Zyzz heeft gewoon een goed fysiek, hij is bekend en blijkbaar dood nu. Daar praten mensen over hier. Problem?

Also, ik heb geen idee hoe jij eruit ziet en het kan me eerlijk gezegd ook niet boeien. Trololol.

waarom? omdat mensen verwachten dat ik respect voor hem moet hebben LOL

hoevaaaaaaaak moeten we het nog uitleggen, het gaat niet om zyzz zijn massa. Maar om zijn bloody aesthetics.

welke aestics ??? gewoon doodnormaal afgetrained lichaam.

Kuki waar kan pics van jouw vinden, just curious ?

pics zijn vaak genoeg gepost. Goed zoeken.
 
waarom? omdat mensen verwachten dat ik respect voor hem moet hebben LOL



welke aestics ??? gewoon doodnormaal afgetrained lichaam.



pics zijn vaak genoeg gepost. Goed zoeken.

waist/schouder ratio, wijde borst, smalle taile, abs, lengte.
 
vh9bnp.jpg





Wow zoveel verschil zie ik nou ook niet weer tussen jouw poten en die van hem.[/URL]
Pics zijn van onder geschoten en te dicht bij, poten op die stoel zijn invalid. Desalniettemin wel goed fysiek daar niet van.
 
lol wat een mongolen vergelijking,
die zyz ZIT DAAR OP DE GROND/STOEL, dan lijken je benen natuurlijk dikker + fotos van dichtbij
 
het ging erom dat zijn fysiek totaal niet bijzonder is en makkelijk haalbaar is. Als je beetje fatsoenlijk trained en dieet zou je met gemak binnen een jaar zo uit zien. Laat staan met die 100 winny kuurtjes die hij heeft gedaan.

Ali nu ook niet te nonchalant doen he. Die Zyzz heeft vanaf een fysiek met 0 spier dit opgebouwd in 2 jaar (wel met veel juicen). Maar alsnog wel knap.

Als je gaat zeggen dat dit naturel in een jaar makkelijk te halen valt beledig je wel wat mensen hier op het forum die wel hard trainen.

Ik weet niet wanneer jij bent begonnen met kuren, maar vaak is het voor roiders moeilijk om te herinneren hoe langzaam het ging naturel.
Voor de rest complimenten met je fysiek en veel succes met evt wedstrijden.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Kukishu is wel ****ing buff dat wel :P
edit: foto is al gepost

Ik weet heus wel wie Kukishu is, ik had het meer over de hypocrisie van zijn post, dat een figuur als Zyzz aandacht krijgt op het Allerlei forum is toch alleen maar normaal?
 
ik vind zyzz gezicht daarentegen ook aantrekkelijker (no homo) lol Kuki's benen zijn wel een paar maatjes groter hoor hierboven
 
Ik weet heus wel wie Kukishu is, ik had het meer over de hypocrisie van zijn post, dat een figuur als Zyzz aandacht krijgt op het Allerlei forum is toch alleen maar normaal?

In de beleving van een retard wel misschien.
 
Wow zoveel verschil zie ik nou ook niet weer tussen jouw poten en die van hem

nee alleen sta ik daar met een bf van 18% met volle flits erop tegen over iemand van 6-8% met ideale verlichting en hoek en heb nog meer aftekning en seperatie tussen mijn benen. Go figure
 
nee alleen sta ik daar met een bf van 18% met volle flits erop tegen over iemand van 6-8% met ideale verlichting en hoek en heb nog meer aftekning en seperatie tussen mijn benen. Go figure

das toch geen 18 percent? kzou zeggen max 15 ofzo.
 
nee alleen sta ik daar met een bf van 18% met volle flits erop tegen over iemand van 6-8% met ideale verlichting en hoek en heb nog meer aftekning en seperatie tussen mijn benen. Go figure

Oke je hebt gelijk. Jij hebt betere poten en met naturel is dat wel dikke respect.

Roids gebruiken blijft toch zijn eigen beslissing en hij ziet er gewoon goed uit. Als het zo makkelijk was om het natty te behalen liep iedereen er toch zo bij na een jaar?
 
Back
Naar boven