- Waardering
- 95
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wanna tryAls ik later oud ben wil ik ook een internet fenomeen worden op mijn dood.
E-hero van dbb

laat het een troll zijn pleeeeeease!!!
Epic trouwens die lepel

denk nu overigens wel dat het echt is. Is al een krant met een lepel gepost en ook op andere "nieuws" sites verschijnen berichten. Tis wel elke keer hetzelfde stukkie.......Nu zou de trol natuurlijk wel gruwelijk zijn mocht ie ineens weer iets van zich laat horen!!!!!!
![]()
[Link niet meer beschikbaar]
Zyzz heeft dus met minder werk en volgens jou een slechter fysiek meer bereikt met z'n lichaam dan jou wil lukken. Hij heeft zichzelf marketbaar gemaakt en heeft daar aardig wat geld en roem mee verdient.Ben niet vol van mezelf ofzo maar ik heb 5 jaar getrained en behoorde met mijn fysiek voor mijn leeftijd tot een groep binnen nederland waar er niet veel van zijn. Wat heb ik ermee bereikt? wat heb ik ervoor gekregen? Niets, nada, nothing. Zo zal het ook altijd zijn. Prof fysiek krijg ik toch nooit, whats the point.
ach gewoon een jonge kerel die wat te hoog vloog, kan je hem amper verwijten op zijn leeftijd, sommige hebben geluk en geraken door de mazen, anderen leggen het loodje.
Ik vind niet dat je hem als een diehard junk moet bestempelen.
Zelf vroeger ook enkele stommiteiten uitgehaald, maar ik verwijt me niets. Een leven zonder risico's is het imo sowieso niet waard.
They said the 22-year-old had shown some minor symptoms in recent months, including occasional shortness of breath and high blood pressure, and that there was a family history of heart problems.