AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

for the love of god. Hebben jullie niets beters te doen ofzo? Deze hoeren topic staat al 2 dagen lang steeds bovenaan bij nieuwe posts. Fkng irritant. Snap niet dat zo'n brutale respectloze egoistische verwaande skinny ecto **** met zo'n lelijke k*t harses zo veel aandacht krijgt op een forum waar die nooit eens wat heeft gepost.
 
Jay Cutler post hier ook nooit en hij krijgt ook zijn eigen topics.
 
for the love of god. Hebben jullie niets beters te doen ofzo? Deze hoeren topic staat al 2 dagen lang steeds bovenaan bij nieuwe posts. Fkng irritant. Snap niet dat zo'n brutale respectloze egoistische verwaande skinny ecto **** met zo'n lelijke k*t harses zo veel aandacht krijgt op een forum waar die nooit eens wat heeft gepost.

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol: epic
 
oooooh jeeeez :roflol:

heavy_sarcasm.gif
 
Al meerdere malen gepost maar het als het waar is wat betreft het gedrag van Zyzz dan was het ook een stomme kloot natuurlijk. Darwin Award is wel op zijn plaats, iemand die uit zijn goede familie komt moet ook weten dat Thailand geen kermiskraam is waar kinderen altijd prijs hebben. Nou goed, misschien heeft hij ook wel de hoofdprijs nu.

Low life scum, losers en junkies gaan meestal snel voor de bijl in steden als Bangkok. Maak zelf maar uit waar Zyzz bij hoorde.

ach gewoon een jonge kerel die wat te hoog vloog, kan je hem amper verwijten op zijn leeftijd, sommige hebben geluk en geraken door de mazen, anderen leggen het loodje.
Ik vind niet dat je hem als een diehard junk moet bestempelen.

Zelf vroeger ook enkele stommiteiten uitgehaald, maar ik verwijt me niets. Een leven zonder risico's is het imo sowieso niet waard.
 
De nieuwere pics waar die 9 kilo kwijt is bedoel ik

Dat kan niet want hij had maanden geleden een roos op zijn rechterborst gezet. F*cking zyzz newfags.

Bij die tattoo pic zag ie er gewoon erg depleted uit

hij zag er juist dik uit. dikke nek alles.

Eens de troll op een ander niveau overgeschakeld wordt, wordt het moeilijk volgen precies, :roflol: newbies
 
cutler is een held en relevant met de doelgroep van deze forum.
Mr deadguy niet.

Ok, wist niet dat jij hier uitmaakte wat relevant is met welke doelgroep. Je kan dit topic ook gewoon niet aanklikken als je zo ongesteld wil doen..
 
cutler is een held en relevant met de doelgroep van deze forum.
Mr deadguy niet.

sorry maar ik kan me niet identificeren met iemand wiens leven continu rond BB draait, om de 2 uur eten, juicen dat het niet mooi meer is, en als je niet in de gym zit of op het podium staat, enkel naar de supermarkt gaan, voor de televisie hangen en signeersessies houden.

Ik denk dat dit trouwens voo de meesten hier geldt. Waarom denk je anders dat Zyzz zoveel succes had in het BB forum wereldje?
 
sorry maar ik kan me niet identificeren met iemand wiens leven continu rond BB draait, om de 2 uur eten, juicen dat het niet mooi meer is, en als je niet in de gym zit of op het podium staat, enkel naar de supermarkt gaan, voor de televisie hangen en signeersessies houden.

Ik denk dat dit trouwens voo de meesten hier geldt. Waarom denk je anders dat Zyzz zoveel succes had in het BB forum wereldje?

Goed verwoord!
 
Ok, wist niet dat jij hier uitmaakte wat relevant is met welke doelgroep. Je kan dit topic ook gewoon niet aanklikken als je zo ongesteld wil doen..

als jij het relevant vindt ga je maar mooi op 4chan etc zitten met die achterlijke eerste klas streken en getroll van hem. En nee ik verdoe mijn tijd in deze topic ook niet. Zei alleen dat het stront vervelend is dat deze topic steeds bovenaan het lijstje staat bij nieuwe posts. Ja want dat zie ik dan steeds op mijn scherm. Bewijst weer eens de gemiddelde niveau en intresse op dbb.
 
cutler is een held en relevant met de doelgroep van deze forum.
Mr deadguy niet.

Zyzz toonde dat het mogelijk was tegelijk brutale fysiek te hebben en tegelijk nog een sick cunt te spelen en plezier te maken, wat veel meer identificeert met het gemm bb-forum-lid dan pakweg een Jay Cutler. Terwijl er respect voor is is er denk niet veel % op dit forum dat een leven als hem zou willen.
Zyzz daarentegen :rolleyes:
 
De gemiddelde niveau.
 
sorry maar ik kan me niet identificeren met iemand wiens leven continu rond BB draait, om de 2 uur eten, juicen dat het niet mooi meer is, en als je niet in de gym zit of op het podium staat, enkel naar de supermarkt gaan, voor de televisie hangen en signeersessies houden.

Ik denk dat dit trouwens voo de meesten hier geldt. Waarom denk je anders dat Zyzz zoveel succes had in het BB forum wereldje?

en het lichaam van die ecto aapje die ik binnen 3 maanden uitdwarfde is zeker wel intressant, relevant en succesvol. Mischien doen jullie iets verkeerd?
 
als jij het relevant vindt ga je maar mooi op 4chan etc zitten met die achterlijke eerste klas streken en getroll van hem. En nee ik verdoe mijn tijd in deze topic ook niet. Zei alleen dat het stront vervelend is dat deze topic steeds bovenaan het lijstje staat bij nieuwe posts. Ja want dat zie ik dan steeds op mijn scherm. Bewijst weer eens de gemiddelde niveau en intresse op dbb.
hahaha, wow strong smelly jelly detected.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven