MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

Masters

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
23 okt 2003
Waardering
342
Lengte
1m79
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Aestatics? Als ik 10 kg afval heb ik ook diepere abs. Aestatics my ass, een sixpack had hij ja, verder vind ik zijn fysiek echt niet zo uitgebalanceerd.

Facial attraction. Whaha, mijn vriendin ziet zijn kop en schiet in de lach. Dat kapsel? Ja super cool als je een fagot bent, maar mijn ervaring met vrouwen is dat ze op een echte man vallen, niet een poedel met eyeliner.
:roflol:

benchMarc

AKA The Jesus
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
25 nov 2002
Waardering
374
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
je bent gewoon jelly
:rolleyes: Jelly op zo'n instant-kuurder? Als G er een kuur tegenaan zou klappen, in die hoeveelheid van Zyss, dan moet hij juist zichzelf op een hongerdieet zetten om niet buffer dan hem te zijn.

Krakatoa

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 mei 2010
Waardering
1.343
Lengte
1m92
Massa
92kg
Aestatics? Als ik 10 kg afval heb ik ook diepere abs. Aestatics my ass, een sixpack had hij ja, verder vind ik zijn fysiek echt niet zo uitgebalanceerd.

Facial attraction. Whaha, mijn vriendin ziet zijn kop en schiet in de lach. Dat kapsel? Ja super cool als je een fagot bent, maar mijn ervaring met vrouwen is dat ze op een echte man vallen, niet een poedel met eyeliner.
Vrouwen die zelf ook niet de knapste zijn idd, omdat ze weten dat ze toch geen hunk aan de haak kunnen slaan maken ze zichzelf en anderen dat wijs.

echt lekkere wijven gaan hier echt wel voor

@ bobbin: Nu mijn achtergrond :D HAIL THE KINGGGG

EricR

Superior Athlete
+15 jaar member
Lid geworden
15 nov 2002
Waardering
2.578
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Goed fysiek Rob G!

images?q=tbn:ANd9GcTdn6Rob2mwp9WpIPJfuonooDQAnv27PM8buH4RQGOCB7R1XW2h.jpg

Aesthetics are strong in this one...

En dan heb je Eric R:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lijkt inderdaad sprekend, hoe heb je mijn foto gevonden dan?

Angelus

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2008
Waardering
3.488
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
:rolleyes: Jelly op zo'n instant-kuurder? Als G er een kuur tegenaan zou klappen, in die hoeveelheid van Zyss, dan moet hij juist zichzelf op een hongerdieet zetten om niet buffer dan hem te zijn.
je kan nog zo buff zijn als cutler, als je de bijbehorende aesthetics niet bezit ben je er veel mee:rolleyes:

Sabito

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
30 jul 2011
Waardering
22
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
13%
Vrouwen die zelf ook niet de knapste zijn idd, omdat ze weten dat ze toch geen hunk aan de haak kunnen slaan maken ze zichzelf en anderen dat wijs.

you srs???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mahatma

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
24 jul 2011
Waardering
265
Lengte
1m83
Massa
68kg
Vetpercentage
23%
Wil je hiermee zeggen dat rob naturel is?

Nomen Nescio

.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
14 mrt 2010
Waardering
12.558

@ bobbin: Nu mijn achtergrond :D HAIL THE KINGGGG

Dit is niet echt je sterkste post krakie.:o

benchMarc

AKA The Jesus
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
25 nov 2002
Waardering
374
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
je kan nog zo buff zijn als cutler, als je de bijbehorende aesthetics niet bezit ben je er veel mee:rolleyes:
Zo bijzonder is het niet hoor. Zyzz heeft gewoon een ecto met meso lichaam. Met wat roids lijkt het dan al heel wat. Als ik cut naar 6%, wat overigens een peuleschilletje is voor mij, met een of andere test + winny kuur erbij, dan hoeft het niet lang te duren of ik sta er ook zo bij.

Iedereen doet net alsof het zo'n ontzettend bijzonder fysiek is, terwijl je duidelijk ziet dat dit gewoon een typische ecto-meso bouw is waar aardige hoeveelheden roids in zijn gepompt. Zó heel moeilijk en speciaal is dat nou ook weer niet.

BlaRock

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
27 jun 2011
Waardering
359

:roflol:

Sabito

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
30 jul 2011
Waardering
22
Lengte
1m85
Massa
105kg
Vetpercentage
13%
Zo bijzonder is het niet hoor. Zyzz heeft gewoon een ecto met meso lichaam. Met wat roids lijkt het dan al heel wat. Als ik cut naar 6%, wat overigens een peuleschilletje is voor mij, met een of andere test + winny kuur erbij, dan hoeft het niet lang te duren of ik sta er ook zo bij.

Iedereen doet net alsof het zo'n ontzettend bijzonder fysiek is, terwijl je duidelijk ziet dat dit gewoon een typische ecto-meso bouw is waar aardige hoeveelheden roids in zijn gepompt. Zó heel moeilijk en speciaal is dat nou ook weer niet.

ok

Bovenaan