Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 876K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

Zyzz ging om met een gare Australische pimp uit Pattaya, als je met zulke losers omgaat weet je ook uit welk hout Zyzz zelf gesneden was. Marginalen trekken marginalen aan.
 
je kan nog zo buff zijn als cutler, als je de bijbehorende aesthetics niet bezit ben je er veel mee:rolleyes:

Ik weet niet wat jij verstaat onder 'aestatics', maar blijkbaar gewoon skinny. In mijn opinie gaat het om balans tussen spiergroepen, bijbehorende benen en kuiten en geen achterlopende spiergroepen.
 
Zo bijzonder is het niet hoor. Zyzz heeft gewoon een ecto met meso lichaam. Met wat roids lijkt het dan al heel wat. Als ik cut naar 6%, wat overigens een peuleschilletje is voor mij, met een of andere test + winny kuur erbij, dan hoeft het niet lang te duren of ik sta er ook zo bij.

Iedereen doet net alsof het zo'n ontzettend bijzonder fysiek is, terwijl je duidelijk ziet dat dit gewoon een typische ecto-meso bouw is waar aardige hoeveelheden roids in zijn gepompt. Zó heel moeilijk en speciaal is dat nou ook weer niet.

jij hebt ook wel mooie aesthetics, wil je niet mijn nieuwe idool worden?
 

Daar kun je grappig om proberen te doen, maar zo is het wel. Dat het gros hier niet weet hoe je moet trainen en al meteen zo'n fysiek 'mired' zegt genoeg. Ik zal nooit kuren, plus ik train tegenwoordig op kracht, dus de kans dat ik nog ooit terug naar 6% ga is nihil, maar ik weet dat het met roids echt wel te doen is.
 
Don't hate the player, hate the game

Als hij zo'n lelijke rot-kop had, had hij dus aardige regel-skillzorz, dus nog meer respect voor hem
 
jij hebt ook wel mooie aesthetics, wil je niet mijn nieuwe idool worden?

Sorry bra, tegenwoordig sta ik op 10-11%, dus voor mijn doen ben ik een papzak geworden ;) Ik ben alweer een jaartje met powerlifting/strongman begonnen, dus uiterlijk is niet meer zo heel interessant voor mij. Maar je mag mijn oude schrale ecto foto's van de gallery wel aanbidden als je wilt!

Nu ga ik vreten een film kijken en pitten. Daarna zal dit topic toch wel weer 10 pagina's groter zijn geworden.
 

Tim Sharky
R.I.P Zyzz.. This is a warning for any of you boys coming to Thailand.. Thailand is a country with it all.. Girls.. Steroids.. Growth Hormone.. Its all here & its all cheap.. I spoke to him the other day & he sounded like a kid in a candy shop.. I told him to slow down.. Zyzz tonight i will drink a Thai beer & **** a Thai girl in honour of you.. A good bloke gone way too soon..

http://www.facebook.com/timshark?sk=wall

Met zulke marginalen als Tim Sharky aka Tim Ward moet je niet in contact komen, zeker niet in een land als Thailand. Al dat marginale volk daar zorgt alleen maar voor ellende. Sharky is dan ook nog eens een kinderneuker en oplichter.

A Gold Coast loan shark, fined $270,000 for lending money at interest rates of more than 200 percent, gloated as he left court yesterday that he did not have to pay a cent back to his victims.

En nog meer op :

[Link niet meer beschikbaar]

Fijne vrienden.
 
@ poll ik dacht dat mods altijd objectief moesten blijven btw IN ALLES! yes mad
 
Onze Bench is een 90 kg wegende mofo met sixpack. Ram wat clen en winny in hem en ziz is een ****ing etheopier naast hem.

Maarja, wat bench ook zeg, 95% van dbb weet helemaal niets over trainen en dieeten dus voor hen is ziz een god. Alle ziz fans zijn skinny ass bitches of fatty ass lozers die een zak chips niet kunnen laten staan.

Hit the weights or gtfo.
 
http://www.facebook.com/timshark?sk=wall

Met zulke marginalen als Tim Sharky aka Tim Ward moet je niet in contact komen, zeker niet in een land als Thailand. Al dat marginale volk daar zorgt alleen maar voor ellende. Sharky is dan ook nog eens een kinderneuker en oplichter.

''he left court yesterday that he did not have to pay a cent back to his victims.''

doet die goed..
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]


MMMMmmmmmmmmm


Arnold MY hero!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
http://www.facebook.com/timshark?sk=wall

Met zulke marginalen als Tim Sharky aka Tim Ward moet je niet in contact komen, zeker niet in een land als Thailand. Al dat marginale volk daar zorgt alleen maar voor ellende. Sharky is dan ook nog eens een kinderneuker en oplichter.

lol, net of zijn hoofd overal op gephotoshopped is.
 
Onze Bench is een 90 kg wegende mofo met sixpack. Ram wat clen en winny in hem en ziz is een ****ing etheopier naast hem.

Maarja, wat bench ook zeg, 95% van dbb weet helemaal niets over trainen en dieeten dus voor hen is ziz een god. Alle ziz fans zijn skinny ass bitches of fatty ass lozers die een zak chips niet kunnen laten staan.

Hit the weights or gtfo.

Niet iedereen heeft hetzelfde doel hè. Zyzz heeft gewoon zijn doel bereikt met een minimale inspanning daarvoor. Niks mis mee vind ik hoor. Als hij daar tevreden mee was heeft hij het goed gedaan.
 
Ik word schreeuwend wakker s'avonds: ERICR, ERICR, ERICR, NEEEEEEEEEEEEEE
 
Niet iedereen heeft hetzelfde doel hè. Zyzz heeft gewoon zijn doel bereikt met een minimale inspanning daarvoor. Niks mis mee vind ik hoor.

Lol, als je er zo over denkt. :rolleyes:
 
Niet iedereen heeft hetzelfde doel hè. Zyzz heeft gewoon zijn doel bereikt met een minimale inspanning daarvoor. Niks mis mee vind ik hoor. Als hij daar tevreden mee was heeft hij het goed gedaan.

Minimale inzet? As is: non stop roids, hier en daar wat trainen en je naar het hiernamaals snuiven. Restecpa!
 
Back
Naar boven