Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

Rot op Killy

Hmmmm lekker wezen trainen, feels good in my back.

Nog steeds gay discussie aan de gang?!? Geef ff korte samenvatting dan bemoei ik me er ook weer mee.

Niet iedereen heeft hetzelfde doel hè. Zyzz heeft gewoon zijn doel bereikt met een minimale inspanning daarvoor. Niks mis mee vind ik hoor. Als hij daar tevreden mee was heeft hij het goed gedaan.

Hij is dood, dan is mijn doel nog beter.

Ik snap al dat haat niet, ook al was het een attention wh*re...
Hij probeerde gewoon het beste uit het leven te halen, misschien niet op een verantwoordelijke maar hij genoot er wel van

Laatst bewerkt:
25am6ia.png

Héééél veel HATERS hiero! Nogmaals RIP Zyzz

Topic ga goe

Niet iedereen heeft hetzelfde doel hè. Zyzz heeft gewoon zijn doel bereikt met een minimale inspanning daarvoor. Niks mis mee vind ik hoor. Als hij daar tevreden mee was heeft hij het goed gedaan.

Hij is zo jong doodgegaan aan het gebruiken van teringzooi waar hij idd zo min mogelijk inspanning heeft moeten verrichten voor de stats (die not impressif waren whatsoever) die hij verkregen heeft...

srs stupid srs kan je nooit tevreden mee zijn!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mijn voorbeeld....

Still alive!!!!

Minimale inzet? As is: non stop roids, hier en daar wat trainen en je naar het hiernamaals snuiven. Restecpa!

Denk niet dat het snuiven een middel was om zijn doel te bereiken.

Hij is dood, dan is mijn doel nog beter.

Denk niet dat dood gaan zijn doel was en ik denk ook niet dat dit het gevolg is van hoe hij trainde of dat hij kuurde. Heeft eerder te maken met andere dingen die hij graag deed in zijn leven.

Heb me eigen topic net geupdate, iedereen ff checken en abbo
xxx

Er wordt overigens niet gehaat maar er zijn hier nog leden die Wido the Ascended (inmiddels descended) Asian hebben meegemaakt. Natuurlijk niet zo groot als Zyzz maar wel in diverse BB-bladen gestaan en een fysiek waar menig lid jaloers op was. Binnen no time was Wido ook verdwenen uit de spotlights, alleen niet zo drastisch als Zyzz. Zo gaat het iedere keer met die hyped up figuren.

@Eric waarom ga je niet een eindje toeren met Tim Sharky lol

wvy45u.jpg

Terug
Naar boven