- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet iedereen heeft hetzelfde doel hè. Zyzz heeft gewoon zijn doel bereikt met een minimale inspanning daarvoor. Niks mis mee vind ik hoor. Als hij daar tevreden mee was heeft hij het goed gedaan.
Goed fysiek Rob G!
Aesthetics are strong in this one...
En dan heb je Eric R:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit topic heeft geen poll hoor.@ poll ik dacht dat mods altijd objectief moesten blijven btw IN ALLES! yes mad

Minimale inzet? As is: non stop roids, hier en daar wat trainen en je naar het hiernamaals snuiven. Restecpa!

Niet iedereen heeft hetzelfde doel hè. Zyzz heeft gewoon zijn doel bereikt met een minimale inspanning daarvoor. Niks mis mee vind ik hoor. Als hij daar tevreden mee was heeft hij het goed gedaan.
Minimale inzet? As is: non stop roids, hier en daar wat trainen en je naar het hiernamaals snuiven. Restecpa!
maar het fysiek als doel is goed, alleen niet de wijze waarop het bereikt is.
![]()

Weer een iMac heur, doe maar duur hehe. Als je nog geld over hebt toevallig, ik wil nog een supp aanschaffen kost 12 euro als jij potje voor mij wilt betalen ben ik jouw vriend.![]()
@Eric waarom ga je niet een eindje toeren met Tim Sharky lol
![]()
.