XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

Nou als dat fysiek je doel is en je verder niet zo veel om je lichaam geeft kan je dat relatief snel bereiken.

Look @ edit.

Ik snap je wel, en hoe hij het bereikt heeft is eigenlijk ook kaka, maar het resultaat is heel erg nice imo. De bouw van zijn lichaam etc.. no homo

Moet natuurlijk AsCeNdEd AsIaN zijn, bij WiDo was het iedere dag Superdude-dag.

hier z'n levensverhaal :roflol: is altijd al gedoemd te mislukken met die gast volgens mij

Lets start from the beginning... I don’t know my parents... My mum dumped me just after birth so I grew up living in orphanages... But I would keep running away from the orphanages and living on the streets... People ask me how i stay positive... Well i only missed out on my abortion because my mother turned up to the clinic too drunk for the doctors to perform it.. After a close call like that... The rest of my life has been a breeze... Hey Mum,,, if your reading this....Sucked in b*ch !!!! Anyway,,,**** my parents.... I am a Self Made,,, hard ass,,,trample the weak son of a b*ch.... I like fast cars,,, Harley Davidson's and heavy metal music.... I like pissing off society going against the grain.... I like rocking up to fancy ass bullshit silver service restaurants in my Lamborghini or Ferrari wearing a t-shirt, baseball cap & camo shorts.... I like bashing the crap out of people who are cruel to kids or animals.... I like to control a room, not just be in a room..... I like wearing gold, Diamonds, Rolex watches & Louis Vuitton.... I like sending my high school headmaster Christmas cards saying "**** YOU a**hole I MADE IT"...

We gaan teveel Oftopic! Zyzz is the man

2TGiH.jpg

yTihF.jpg

blijft lastig te geloven

In be4 100 pages. Een van de bestlopende topics tot op heden.

Haters of niet-haters... negatieve aandacht is ook aandacht. En dat is precies hoe Zyzz er ook over dacht. Over deze man zal nog lang gesproken worden ongeacht op welke manier. Dat was het hem om te doen, om een indruk achter te laten op de wereld. Zyzz je hebt het geflikt jongen. Respect <3

oh man!!!!!! dat was me ook een figuur. Die kerel maakte zich ook zo belachelijk elke keer. Dat bedreigen van em ook op een gegeven moment

Mooie tijden met zijn vriendje Dr. Pepper er bij.

Heb nog een foto gevonden, kostte wel wat moeite om te vinden :

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Als een komeet omhoog geschoten net zo snel door dampkring weer terug en opgebrand.

Toch wel beter dan zyzz of niet? Deze is teminste buff.

Er was toch ook zo'n nederlands onderwereld figuur geliquideerd in Thailand? Is het daar echt zo wild west dan? Wil er nog wel eens heen

Mooie tijden met zijn vriendje Dr. Pepper er bij.

Heb nog een foto gevonden, kostte wel wat moeite om te vinden :

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Als een komeet omhoog geschoten net zo snel door dampkring weer terug en opgebrand.

2mqp1r4.png

Er zijn hier maar weinig Ziz haters. Ook ik heb gelachen om zijn filmpjes, ook ik vond hem wel grappig en ook ik vond zijn fysiek goed. Maar de mensen die hem als god zien zijn over het algemeen mensen die falen in de gym, falen in studie/werk en mja, falen in leven. Lachem om zijn filmpjes is 1 ding, hem zien als de ulrieme levensgenieter en beste fysiek ever is een ander ding. Als puper op trance energy vind je hem wel cool, als afgetrainde gast met een goede baan en rijk social life is het een karikatuur.

Terug
Naar boven