MuscleMeat

Chanel No. 22 verhoogt T-spiegel bij mannen, Axe bij vrouwen

Een onderzoek met 8 mannen en vrouwen? Dit is dus een experimenteel verkennend onderzoek dat geen echte bewijskracht heeft.

sommige axe geuren versterken juist me zweet geur en dan ga ik echt smerig ruiken, denk dat het bij mij niet gaat werken :D

Is wel bekend dat ze feromoonachtige stoffen in geurtjes doen :) Uitkomst lijkt me dan ook wel betrouwbaar.

Axe-gebruiker in India klaagt Unilever aan
maandag 2 november 2009, 9:27

De 26-jarige Vaibhav Bedi uit India klaagt Unilever aan omdat hij na jarenlang gebruik van het merk Axe nog steeds geen vrouw heeft.

De man gebruikt nu al zeven jaar lang Axe-deodorant en er is nog steeds geen vrouw op hem afgestapt, terwijl in de reclames van het merk succes bij de vrouwen wordt gegarandeerd. De wanhopige man eist een schadevergoeding van omgerekend 30.000 euro.
Een rechter neemt de zaak behoorlijk serieus en laat een uitgebreid laboratoriumonderzoek doen naar alle Axe-producten die de man ooit heeft gebruikt.
Bron: NOS.

http://www.adformatie.nl/nieuws/bericht/axe-gebruiker-in-india-klaagt-unilever-aan/

chanel nr. 22 bestaat niet meer! jammerrrr jongens

Axe-gebruiker in India klaagt Unilever aan
maandag 2 november 2009, 9:27

De 26-jarige Vaibhav Bedi uit India klaagt Unilever aan omdat hij na jarenlang gebruik van het merk Axe nog steeds geen vrouw heeft.

De man gebruikt nu al zeven jaar lang Axe-deodorant en er is nog steeds geen vrouw op hem afgestapt, terwijl in de reclames van het merk succes bij de vrouwen wordt gegarandeerd. De wanhopige man eist een schadevergoeding van omgerekend 30.000 euro.
Een rechter neemt de zaak behoorlijk serieus en laat een uitgebreid laboratoriumonderzoek doen naar alle Axe-producten die de man ooit heeft gebruikt.
Bron: NOS.

http://www.adformatie.nl/nieuws/bericht/axe-gebruiker-in-india-klaagt-unilever-aan/
Haha, hoe dom kan je dan ook zijn, alhoewel mss een masteractie van de man om een goed centje bij te verdienen.

Jammer dat er zo weinig proefpersonen waren. :')

Ik heb toevallig vandaag Axcite Pheromone Spray besteld bij XXL Nutrition :D
:D
original?v=mpbl-1&px=-1.jpg - 179544

Binnenkort zien we in alle gyms (kleerkasten van) BB voorbij lopen met vrouwenparfum op.

-Waarom ruik jij naar mijn vriendin?
-Verlaagt de cortisol he
-Oooh ja

axe
die brol stinkt, wie gelooft nu dat daar vrouwen gaan op af komen

Terug
Naar boven