Fitness Seller

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

Turkesteron? Overpriced hyped troep, in mijn ogen in ieder geval.

Als je full Andrew Huberman wilt gaan dan ben je de fadogia agrestis vergeten :roflol:
Ja ik had een lichte batch turk besteld van sportpoeders, bijna jaar geleden. Merk het vooral bij hardlopen. Ik neem het smorgens als ik twee flinke trainingen op 1 dag heb staan. Zit gewoon super veel brandstof in volgens mij.

Waarom gebruiken zoveel mensen dat je kan naturel toch ook ver komen. Waarom je leven op het spel zetten zo wel geestelijk als lichamelijke
Omdat je met anabolen 100x zo ver kom en sneller, ben zelf zo natty als 't maar zijn kan maar toch.

Ja precies. Niet doen. En zeker geen gram van doen!

Google eens op de kruiden/extracten die ik voorstelde. Dan kun je zelf een goede webwinkel zoeken. Of gewoon ff langs de tuinen gaan. Maar ga gewoon trainen dat werkt ook. Ik gebruik die dingen soms als ik het echt niet meer trek en teveel pijn en moeite heb soor mn blessures. Als je dat niet hebt gewoon trainen en weet dat het een langzaam proces van jaren is. Dus geen haast en train op een leuke manier. Gezond eten met veel proteïne en dan ben je over 2 jaar MEGARIPPED!!! AAAAAA!

Waarom gebruiken zoveel mensen dat je kan naturel toch ook ver komen. Waarom je leven op het spel zetten zo wel geestelijk als lichamelijke
Het begint vaak al met vragen naar Testosteron Boosters... (toch eens kijken of er wat is wat mij helpt...)

Ja precies. Niet doen. En zeker geen gram van doen!

Google eens op de kruiden/extracten die ik voorstelde. Dan kun je zelf een goede webwinkel zoeken. Of gewoon ff langs de tuinen gaan. Maar ga gewoon trainen dat werkt ook. Ik gebruik die dingen soms als ik het echt niet meer trek en teveel pijn en moeite heb soor mn blessures. Als je dat niet hebt gewoon trainen en weet dat het een langzaam proces van jaren is. Dus geen haast en train op een leuke manier. Gezond eten met veel proteïne en dan ben je over 2 jaar MEGARIPPED!!! AAAAAA!
Bedankt voor je reactie ik ga is Google.

Terug
Naar boven