Belg 24
Cool Novice
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 22%
Beter crack met als afdronk wat heroïneYo doe normaal dalijk breng je nog jongeren op ideeën.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beter crack met als afdronk wat heroïneYo doe normaal dalijk breng je nog jongeren op ideeën.
🥹
Moet daar eigenlijk van maken niet obese of langdurig ultra laag. Hormoonschommelingen zijn aan beide kanten van het spectrum voorkomend. Ik pas mijn post even aan.
Grappig, ooit eens van die test booster capsules geprobeerd (zal het merk niet noemen) na lang cutten. Na drie weken haaruitval als een malle, meteen gestopt. Enige voordeel was dat mijn aders er ontzettend dik van werdenIs dat niet te veel voor je lever en nieren? Hoe is het met het haar uitval?
Zelf gebruik ik geen creatine want wil niet te buff worden.
Deze nog 1 potje van staan. En nog 2 atomic strenght van hammer labz, angel dust en rocky ko.
Ik ken persoonlijk iemand die meerdere keren erge haaruitval ervaarde op het moment dat er creatine werd gebruikt. Meerdere keren gestopt en begonnen met hetzelfde resultaat 🤷♂️. Ik geloofde het zelf eerst ook niet.Grappig, ooit eens van die test booster capsules geprobeerd (zal het merk niet noemen) na lang cutten. Na drie weken haaruitval als een malle, meteen gestopt. Enige voordeel was dat mijn aders er ontzettend dik van werden.
Creatine en haaruitval![]()
Ja heb dit beide gebruikt, doet niet veel alleen hoger libidoiemand deze geprobeerd? 5 euro per pakje 30 pillen. Biosterol en Testosterol 250. Ik heb van beide 6 pakjes gekocht, vraag me wel af wat er in zit en hoe sterk dit wel of niet is
En daarbij je cholesterol wel in de gaten houden 🤗Nee, ik maak geen claims daarover. Wel weet ik dat mijn libido erg omhoog gaatEn een positieve mindset/boost krijg ik ervan. Lang leve bulbine
Het je een link hiervan, welke je gebruikt?Nee, ik maak geen claims daarover. Wel weet ik dat mijn libido erg omhoog gaatEn een positieve mindset/boost krijg ik ervan. Lang leve bulbine