Fitness Seller

Sticky Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

Bezoekers in dit topic

Beter crack met als afdronk wat heroïne
dark-labs-crack-pre-workout-120mg-dmaa.jpg

:rocker:

• Like
Waarderingen: Belg 24
Slapen , consequent trainen, goede voeding , een evenwichtig gewicht. Geweldadige films kijken. Beste t boosters

Ashwaganda leek voor mijn gevoel wel even te werken. Maar is op een gegeven moment toch uitgewerkt.

Laatst bewerkt:
Is dat niet te veel voor je lever en nieren? Hoe is het met het haar uitval?
Zelf gebruik ik geen creatine want wil niet te buff worden.
Grappig, ooit eens van die test booster capsules geprobeerd (zal het merk niet noemen) na lang cutten. Na drie weken haaruitval als een malle, meteen gestopt. Enige voordeel was dat mijn aders er ontzettend dik van werden ??? .
Creatine en haaruitval:roflol:

Bulbine doet het erg goed bij mij. Helaas verkoopt bulkpowders het niet meer. Goede vinden is lastig.

Grappig, ooit eens van die test booster capsules geprobeerd (zal het merk niet noemen) na lang cutten. Na drie weken haaruitval als een malle, meteen gestopt. Enige voordeel was dat mijn aders er ontzettend dik van werden ??? .
Creatine en haaruitval:roflol:
Ik ken persoonlijk iemand die meerdere keren erge haaruitval ervaarde op het moment dat er creatine werd gebruikt. Meerdere keren gestopt en begonnen met hetzelfde resultaat 🤷‍♂️. Ik geloofde het zelf eerst ook niet.

• Like
Waarderingen: Solway Firth
iemand deze geprobeerd? 5 euro per pakje 30 pillen. Biosterol en Testosterol 250. Ik heb van beide 6 pakjes gekocht, vraag me wel af wat er in zit en hoe sterk dit wel of niet is

Bijlagen

• Megabol-testosterol250---biosterol---Daa-stim---Paket.jpg
    Megabol-testosterol250---biosterol---Daa-stim---Paket.jpg
    183,1 KB · Weergaven: 193
Is bulbine natalensis niet een goede toevoeging voor elke test booster?

Ik gebruik 600mg bulbine, en het geeft me echt nog een boost :) Lang geleden dat een testosteron supplement werkte

Nee, ik maak geen claims daarover. Wel weet ik dat mijn libido erg omhoog gaat :) En een positieve mindset/boost krijg ik ervan. Lang leve bulbine

A/HD van BPI sports doet mij niets, ondanks positieve reviews.

En iemand die die combi Tongkat Ali, en Fodaggia agrestis heeft gebruikt?
Wat zijn de ervaringen?

Ik ben begonnen met RAD140 en OXADROL.
Voel wel dat het iets doet, maar niet veel.

Zie juist dat dit een oud topic is, maar misschien wel een toevoeging.

Reden: merknaam verwijderd
Laatst bewerkt:
Goeie harde muziek, lekker beuken voor het .euken 🤣🤣😝😝

Terug
Naar boven