AndroidHealthClinic

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu weten jullie tenminste ook hoe er over ons wordt gegniffeld op andere fora.

Dit is volgens mij zo'n kerel die zogenaamd veel vrienden heeft, 1500 euro in het rood staan op de bank en zich groter voor doet dan ie eigenlijk is (letterlijk en figuurlijk) :roflol:

Ps bij de tjiks zal ie wel populair zijn.

iets zegt me dat hij nog gewoon thuis woont, zijn moeder miranda heet en hij zijn vader niet kent.

zijn moeder gaat gekleed in strakke goudkleurige legging, heeft een gebroken wit servies met een vleugje zalmkleur en een goud randje.

de tafel in huis is een glazen tafel, met aan beiden einden een olifatenkop, de slagtanden houden de glazenplaat op zijn plek.

ze hebben een wit of zalmkleurig lederen bankstel, lamellen voor de ramen, uiteraard samengebonden om een aparte sT te creeeren.

hij is automonteur en zijn zusje is kapster, moeders klust een beetje bij als wietknipster of kapster aan huis.

Jij kent 'm?:D

Maar wees blij dat er dit soort type mensen zijn. Wie komt er anders de vuilnis ophalen?

:roflol:

iets zegt me dat hij nog gewoon thuis woont, zijn moeder miranda heet en hij zijn vader niet kent.

zijn moeder gaat gekleed in strakke goudkleurige legging, heeft een gebroken wit servies met een vleugje zalmkleur en een goud randje.

de tafel in huis is een glazen tafel, met aan beiden einden een olifatenkop, de slagtanden houden de glazenplaat op zijn plek.

ze hebben een wit of zalmkleurig lederen bankstel, lamellen voor de ramen, uiteraard samengebonden om een aparte sT te creeeren.

hij is automonteur en zijn zusje is kapster, moeders klust een beetje bij als wietknipster of kapster aan huis.

Lijkt onze kamer wel :D maar ben nie zo gay als hem en mijn moeder loopt er nie zo bij :cool:

Hij gaat natuurlijk met allemaal mocros om en praat zeker gebrekking nederlands met een mocro accent.

zal ik nog een message plaatsen dan?:P

Hmmm .. sure. ..

Laatst bewerkt:
done :P

HAHA, wat een nerd zeg..

Jezus. En het word alleen maar erger met de jeugd :p
En alle wijven geilen er op...

Nice tats ... voor de rest een wigger :( maar ziet er wel schoon uit :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven