sTiiWaZz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 422
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Goedzo, ren maar weg als je niks meer kan zeggen. Heel makkelijk.
snap jij het wel ??

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goedzo, ren maar weg als je niks meer kan zeggen. Heel makkelijk.

Bedankt voor je berekening maar het is nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
De vraag is nogmaals. Als je een mobieltje vindt dus we zeggen dat je het al hebt gevonden, zou je geloven dat het mobieltje is ontstaan als resultaat van kans en resultaat of niet? Het is gewoon een gesloten vraag. Zou jij zeggen; ''Hé, kijk een iphone in de woestijn, het is ontstaan als resultaat van kans en toeval!''? (Een tong kan liegen maar het verstand/hart niet)
Het is gewoon ja of nee.
Zoals ik al zei het is crystal clear. Wat begrijp jij bijvoorbeeld niet aan deze zin, wat kan je hier van maken behalve de oerknal:“Weten degene die ongelovig zijn niet dat de hemelen en de aarde als een gemengde massa waren en dat Wij hen beide daarop splitsten en dat Wij alle levende dingen uit het water maakten? Geloven zij niet?” [Soerat Al-Anbiyaa-e (21), aayah 30]
Dit is ZÓ duidelijk, kom op man.
De Koran is nooit veranderd, de Bijbel wel.Ik wou eerst nog reageren maar het is zinloos, ik vraag me weleens af of het ooit nog goed komt met deze wereld omdat mensen zoals jij zo zwaar geïndoctrineerd zijn door dit vergif en enkel naar dingen kunnen kijken door de lens van de religie die ze aanhangen,
het grappigste is dat je met zoveel passie je Koran verdedigd en ondertussen dit soort post plaatst terwijl voor het christendom exact zoveel bewijs is als jou Koran maar dat zul je ongetwijfeld niet met mij eens zijn,
Dit is de reden waarom bijna niemand bekeerd tot het Christendom:Een ding geef ik je mee en dat is dat je wel discussie voert en jezelf inleest over je eigen religie en de tegen argumenten, het is echter jammer dat je enkel door de lens van de Koran kunt kijken.
Als je kan verklaren waarom het Westen hun landen aanvalt, rijkdommen steelt en vrouwen verkracht, heb je misschien gelijk de antwoord op je vraag?
Er was geen "gemengde massa" maar een singulariteit, er was geen "splitsing" maar een inflatie, en alle levende dingen zijn niet uit water gemaakt, het is maar 1 van de bouwstenen.
Weet je waarom de reden is waarom je niet wilt antwoorden op mijn vraag? Omdat je weet dat je dat NOOIT zou zeggen en je verstand zou dat NOOIT accepteren daarom wil je mijn vraag niet beantwoorden. Dus ik antwoord wel voor jou. Maar de vraag is dan waarom accepteer jij zo'n onrealistische argument voor het bestaan van het universum en pas je het niet toe in je eigen leven? Dat is echt hypocriet, met alle respect natuurlijk.
Dat is niet tegenstrijdig want singulariteit wilt gewoon zeggen superklein, heet en dicht, want alle objecten in het heelal waren één deel daarom was het een gemengde massa.
Wat gebeurd er als er iets zich uitbreidt? Splitst het zich dan uit of niet?
Je weet wel beter. Lees het artikel je hebt niks te verliezen, het eeuwige paradijs wacht of het eeuwige hellevuur. Het kan niet anders zijn dat wij een doel hebben net zoals alles een doel heeft. We doen iets namelijk niet voor niks. Wees oprecht met jezelf en sta open voor de waarheid.
Jehovah's Getuigen zitten denk ik het dichtste bij de waarheid.
Is een wedervraag, geen antwoord.
Wellicht helpt een inburgeringscursus.
---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 17:58 ----------
OT: Kerel wat doe je überhaupt op deze website?
Je hebt totaal niets met Bodybuilding en komt hier alleen maar de moslim-extremist uithangen.
Een beetje iedereen overtuigen van je religie werkt helaas flink averechts op dit forum.
Daarbij door kereltjes als jij ontwikkel ik persoonlijk alleen maar meer islam haat omdat je gewoon weer eens bewijst hoe kortzichtig islamieten zijn.
(inb4 overhaaste generalisatie)
Al die pagina's en nog kan niemand mij bewijzen dat de Islam een valse religie is
maar ik heb jullie wel bewezen dat de evolutietheorie incorrect(mensapen niet de ECHTE evolutie van sperma tot mens, dino's etc.) is. Lees het artikel kom dan terug zodat we echt kunnen discussiëren.
Dit is de reden waarom bijna niemand bekeerd tot het Christendom
Waarom denk je dat er zoveel Christenen zich bekeren tot de Islam?
Weet je waarom de reden is waarom je niet wilt antwoorden op mijn vraag? Omdat je weet dat je dat NOOIT zou zeggen en je verstand zou dat NOOIT accepteren daarom wil je mijn vraag niet beantwoorden. Dus ik antwoord wel voor jou. Maar de vraag is dan waarom accepteer jij zo'n onrealistische argument voor het bestaan van het universum en pas je het niet toe in je eigen leven? Dat is echt hypocriet, met alle respect natuurlijk.
Dat is niet tegenstrijdig want singulariteit wilt gewoon zeggen superklein, heet en dicht, want alle objecten in het heelal waren één deel daarom was het een gemengde massa.
Wat gebeurd er als er iets zich uitbreidt? Splitst het zich dan uit of niet?
Je weet wel beter. Lees het artikel je hebt niks te verliezen, het eeuwige paradijs wacht of het eeuwige hellevuur. How on earth kon een profeet dit allemaal weten.. dit is maar één voorbeeld van de velen. Nebula, ontstaan van melk, embryologische proces, uitbreiding van het universum en talloze andere zaken. Het moet dan toch van Allah jouw schepper komen?! Als het van een mens kwam zouden er zeker tegenstrijdigheden in zitten. Daarom zegt Allah ook in de Koran:
''En wanneer (die) anders dan van bij Allah geweest was, dan zouden zij daarin veel tegenstrijdigs vinden.”
Het kan niet anders zijn dat wij een doel hebben net zoals alles een doel heeft. We doen iets namelijk niet voor niks. Dus waarom moeten we dan weer een uitzondering maken voor onszelf? Wees oprecht met jezelf en sta open voor de waarheid. Nogmaals het gaat NIET om discussie winnen/verliezen het gaat om waarheid en valsheid. Ik sta ook open voor jou kritiek als het onderbouwende sterke argumenten zijn en geen verdraaiingen zoals net met de verzen.
Hoeveel procent kans acht je dat jij en de rest van je mede gelovigen het mis hebben, fitness+nummer?
Het gaat mij niet echt om de procenten beste gewoonlekkel, hoe meer kennis je opdoet over de Islam hoe overtuigder je wordt omdat het allemaal zo perfect is. Ik kan zweren dat na jaren te hebben verdiept in de Islam nog nóóit één tegenstrijdigheid of wat dan ook ben tegengekomen en ja ik onderzoek ook andere geloven en tegenargumenten enz. Als je eerlijk bent zul je zelf een conclusie kunnen trekken, echt waar. Ik zou zeggen begin met het lezen van het artikel en ga op eerlijke onderzoek uit bij de bronnen. Als je ziek bent ga je naar de dokter. Als je de Islam wilt onderzoeken ga je naar een Imaam/Moslim met veel kennis over de religie en leest de bronnen, als je wilt onderzoeken over Christendom ga je naar een pastoor en leest de bronnen. En uiteindelijk vergelijken. Dan kan je je eigen percentage inschatten!

Je hebt nog geen antwoord gegeven op m'n andere vraag, ben je besneden? Overigens hoef ik niet naar een imam over kennis van de islam mijn vriendin is ook een (gematigde) moslim fyi, en die heeft geen antwoord op mijn vraag wat betreft besnijdenis gerelateerd tot perfectie van God.Het gaat mij niet echt om de procenten beste gewoonlekkel, hoe meer kennis je opdoet over de Islam hoe overtuigder je wordt omdat het allemaal zo perfect is. Ik kan zweren dat na jaren te hebben verdiept in de Islam nog nóóit één tegenstrijdigheid of wat dan ook ben tegengekomen en ja ik onderzoek ook andere geloven en tegenargumenten enz. Als je eerlijk bent zul je zelf een conclusie kunnen trekken, echt waar. Ik zou zeggen begin met het lezen van het artikel en ga op eerlijke onderzoek uit bij de bronnen. Als je ziek bent ga je naar de dokter. Als je de Islam wilt onderzoeken ga je naar een Imaam/Moslim met veel kennis over de religie en leest de bronnen, als je wilt onderzoeken over Christendom ga je naar een pastoor en leest de bronnen. En uiteindelijk vergelijken. Dan kan je je eigen percentage inschatten!
Niet alleen gaten maar ook hypocrisie. Je zou het nooit zeggen in geen enkel geval behalve het bestaan van het universum.Russel's Teapot.
Het enige correcte dat je aanhaalt is dat er gaten in de theorie zijn die we nog niet kennen. De beruchte "Missing Link". Voor de rest heb je niks bewezen, je denkt het maar en bazelt maar voort.
6000k weet ik niet, ik heb wel zo'n reportage gezien dat in zeer arme Afrikaanse landen als in Malawi en andere arme landen waar Christelijke missionarissen de arme Afrikaanse Moslims omkopen om te bekeren.6000k in Afrika alleen al, als de Al-Jazeerah een betrouwbare bron is.
http://www.orthodoxytoday.org/articles6/AlJazeerahAfrica.php
Denk je echt dat iemand zijn hele leven gaat veranderen voor zulke redenen? Spreek met een bekeerling zou ik zeggen.bedreigingen, klasseverschil, polygamisme, geldige reden om te hertrouwen/scheiden,...
In feite is er het verloop tussen de 2 vrij gelijkaardig. De groei van Islam is vooral te wijten aan dat het in landen met hogere bevolkingsgroei vooral actief is.
Je moet wel goed lezen ik zie niet dat het hetzelfde was, ik zei dat het niet tegenstrijdig is.Quod at demonstrandum ivm shoarmaboer.
In ieder geval hoop ik dat je nooit in een kerncentrale werkt, want volgens jou is kernsplitsing hetzelfde als kernfusie. Maar ik ben er niet bang voor eigenlijk.
Je hebt nog geen antwoord gegeven op m'n andere vraag, ben je besneden? Overigens hoef ik niet naar een imam over kennis van de islam mijn vriendin is ook een (gematigde) moslim fyi, en die heeft geen antwoord op mijn vraag wat betreft besnijdenis gerelateerd tot perfectie van God.
Leg dit dan uit:
We lezen in de Bijbel, Deuteronomium 18:18: “…een profeet zal Ik hun verwekken uit het midden van hun broederen, zoals gij zijt; Ik zal mijn woorden in zijn mond leggen, en hij zal alles tot hen zeggen, wat Ik hem gebied…” Dit zijn de woorden van God gericht naar Mozes.
Laten we dit beter bestuderen.. ''Een profeet zal ik hun verwekken uit het midden van hun broederen'' = God zegt tegen Mozes dat de profeet komt vanuit het midden van hun broederen. Niet van onder henzelf maar van onder hun broederen. Het volk van Mozes waren joden net als Jezus. De aangekondigde profeet komt niet van de joden. Het is echter wel een welbekende feit dat de Arabieren (kinderen van Ismael), de broeders zijn Joden via Ismael en Abaraham.
Volgende stuk: ''Zoals gij zijt''. Dus de aangekondigde profeet is zoals Mozes. Laten we kijken naar de overeenkomsten tussen Mozes en Mohammed.
1. Beiden hadden zij een vader en moeder. Jezus is op een wonderbaarlijke wijze geboren, zonder vader.
2. Mozes en Mohammed hadden beiden kinderen. Jezus was niet getrouwd en had geen kinderen.
3. Mozes en Mohammed werden beiden geaccepteerd door hun volk, Jezus niet.
4. Mozes en Mohammed waren beiden koningen/leiders die het recht hadden om straffen te geven. Jezus was nooit een koning/leider. ''Jezus zegt namelijk mijn koningrijk is niet van deze wereld'' JOHN 18:64
5. Mozes en Mohammed kwamen beiden met een nieuwe wet, Koran en Torah. Jezus volgde de wetten van Mozes. Zie Mattheus 5:18
6. Mozes en Mohammed hebben een belangrijke emigratie doorbracht. Jezus niet.
7. Mozes en Mohammed waren beiden overwinnaars tegen hun vijanden. Jezus nooit, sterker nog de Christenen zeggen dat hij is gedood.
8. Mozes en Mohammed zijn op natuurlijke wijze dood gegaan. Christenen geloven dat Jezus was gedood.
9. Mozes en Mohammed zijn profeten. Christenen geloven dat Jezus God is. Alleen dit al zou genoeg zijn om te bewijzen dat Mozes en Jezus niet gelijk zijn of is een mens gelijk aan God?
10. Mozes en Mohammed waren 40 jaar toen ze profeten werden, Jezus was toen 30.
De enige gelijkenis tussen Mozes en Jezus is dat zij beiden van Joodse ras waren maar zo zijn ook nog 70 andere profeten van Joodse ras.
Over het laatste gedeelte; ‘’Ik zal mijn woorden in zijn mond leggen, en hij zal alles tot hen zeggen, wat Ik hem gebied…’’ In de Koran staat over Mohammed; “En hij(Mohammed) spreekt niet uit eigen begeerte. Het is slechts de Openbaring die aan hem wordt geopenbaard.” (Koran, 53: 3-4)
Een volgend voorbeeld: In Jesaja 29:12 staat: “…Of het boek wordt gegeven aan iemand die niet lezen kan, terwijl men zegt: Lees dit eens; maar hij antwoord: Ik kan niet lezen…”Met het boek wordt de Openbaring van God bedoeld. En dat is precies wat er met de profeet Mohammed is gebeurd! De Engel Gabriel zei tegen Mohammed: “Lees.” Mohammed zei: “Ik kan niet lezen.” Voor de derde keer zei de engel Gabriël tegen Mohammed: “Lees voor! In de naam van jouw Heer, Die heeft geschapen.”(Koran, 96:1)
---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 18:14 ----------
Ik ben hier geboren, ik ben dus gewoon een Nederlander.
Ik doe ook aan fitness en vechtsporten dus ik heb wel iets met deze site.
Ga inhoudelijk in op mijn teksten of kijk toe. Als ik het verkeerd heb sta ik open om met echte argumenten te worden gecorrigeerd.
Nee. Jehovahs getuigen zijn christenen en geloven Niet dat jezus god is en geloven niet in de 3-eenheid.
Leuk knip en plak verhaaltje alsnog.
Klopt dat geldt niet voor Jehova's. Maar hoe verklaar je dat dan?
Gekopieerd uit het artikel. Staat gewoon letterlijk in de Bijbel, check het maar.
Het is gewoon zo duidelijk dat de meeste hier helaas gewoon zo koppig en hoogmoedig zijn. Ook al wordt er wetenschappelijke bewijs en directe citaten uit de Bijbel gebracht.
Koran is ong 700 jaar later geschreven en grotendeels hetzelfde. Lees eens karel epiek over karel de grote, daar wordt hij bijna als god afgeschilderd en zie oude griekse teksten over goden. Genoeg bewijs dat mensen t schrijven met iets waar ze toen in geloofden ipv een echte wijsheid
Ze geloofden toen dat de aarde plat was maar de Koran zei dat het rond was. Kun je dat uitleggen?
700 jaar later? Ik snap echt niet hoe jullie aan al die onzin komen steeds.
Hans-Caspar Graf von Bothmer van de Universiteit van Saarland, Duitsland heeft de Sanaa manuscript in grote detail bestudeerd met behulp van paleografie. Het is één van de oudste of misschien zelfs de oudste Koran's die zijn gevonden (710-715). Maar de radiokoolstof datering vertelt dat het uit 657-690 kwam. Dit verteld dezelfde onderzoeker von Bethmer. Paleografie en radiokoolstof datering komen dus beide tot dezelfde conclusie dat het manuscript uit de laatste periode van de eerste eeuw na hijra [/FONT]komt.[/FONT]
H-C. G. von Bothmer, K-H. Ohlig & G-R. Puin, "Neue Wege Der Koranforschung", Magazin Forschung (Universität des Saarlandes), 1999, op. cit., p. 45.
Daarnaast schreven de metgezellen van de profeet de Koran direct op en leerde ze het uit het hoofd.