AndroidHealthClinic

Check mijn PROTEIN PINEAPPLE SMOOTHIE

COLOSSUS

Novice
Waardering
0
deze shit is zoo goed!
-gooi ongeveer 300 gram kwark in een beker
-doe er 3 ananasschijven bij
-ook ongeveer 200 ml ananassap...
-allemaal met de staafmixen onder handen nemen
-drink en raak verslaafd...goed voor ongeveer 30 gram proteine per beker en smaakt incredible!!!

lijkt me idd erg lekker, alleen die ananassap is suiker. mwah voor in de bulk kan het wel.

Klinkt zeker goed bro. Maar tijdens het cutten is het niet slim denk ik

idd maar fruit met zuivelproducten gaat meestal niet goed in mn maag

Gisteren nog gemaakt, kende dat allang.. ipv 300g kwark gewoon hele bak (uitgelekt dan) en een heel blikje ananas op eigen sap. Wel voor 2 personen in 1 keer of voor 1 persoon in 2 maaltijden (ontbijt-lunch) . Doe er ook nog kaneel en soms kokos en in ieder geval 30 gram weipoeder (vanillesmaak bij).
Meestal neem ik geen ananas (te zoet, zelfs op eigen sap) maar bijv. 100 g bevroren frambozen, wat appel.. of ander fruit (kiwi is ook lekker, maar dan meteen opdrinken wegens te veel eiwitsplitsend enzym).

Espi

Boeit het je niet dat fruit+zuivel gaat rotten in de maag Espi?

Esperantisto zei:
Gisteren nog gemaakt, kende dat allang.. ipv 300g kwark gewoon hele bak (uitgelekt dan) en een heel blikje ananas op eigen sap. Wel voor 2 personen in 1 keer of voor 1 persoon in 2 maaltijden (ontbijt-lunch) . Doe er ook nog kaneel en soms kokos en in ieder geval 30 gram weipoeder (vanillesmaak bij).
Meestal neem ik geen ananas (te zoet, zelfs op eigen sap) maar bijv. 100 g bevroren frambozen, wat appel.. of ander fruit (kiwi is ook lekker, maar dan meteen opdrinken wegens te veel eiwitsplitsend enzym).

Espi

waar haal je die bevroren frambozen? laatst nog in de AH gezocht, maar niet gevonden.

welke smaak kwark ? of neutrale kwark ?

ach, in de maag wordt die kwark toch al gesplitst.. vind dat zo'n onzin dat verhaal.

Als je het vlug genoeg opeet/drinkt, is er niks aan de hand. Het ziet er alleen niet zo smakelijk uit.
Gewoon naturel kwark (of yoghurt) maar dan uitgelekt natuurlijk om die lactose en zure smaak kwijt te raken.

Espi

Echt wel lekker!!!
Heb het geprobeerd met wat perzikken, is ook schitterend lekker! maar wel zoet...
In de bulk zit ie wel goed!

lactose uit een product halen wordt lastig. Echter bij kwark zit het grotendeels in het vocht dat er bij inzit. Je kunt zo'n bak dus uit laten lekken...

boogie zei:
lactose uit een product halen wordt lastig. Echter bij kwark zit het grotendeels in het vocht dat er bij inzit. Je kunt zo'n bak dus uit laten lekken...

ah zo zit dat dus, bedankt maat dat wordt een karma :thumbs:

Gisteren weer eentje gemaakt, maar dan zonder ananassap: 250 gr kwark, 4 ananas schijfjes, water erbij en mixen maar :nanner:

zo drink ik het niet anders. idd heel lekker

ik pak alleen 500 gram kwark en de helft van zo'n blik op eigen sap. drinkt heerlijk weg.. zelfs zo lekker dat ik de rest uit mijn huis ervan af moet meppen.

/-\naboliC zei:
waar haal je die bevroren frambozen? laatst nog in de AH gezocht, maar niet gevonden.

He,

Die bevroren frambozen kun je in de diepvries bij AH vinden. Ze zitten in een plastic doosje en AH heeft ook bevroren bosbessen in een plastic doosje.

Pak wel ooit een litertje magere melk, daar 500 gr. magere kwark bij en nog 2 bananen. Kan je dan in 2 keer opeten of zo, is ook wel gewoon goed te eten.

goed voor de bulk:P
minder voor de cut helaas:( miss maar s in de winter proberen:)

ik kende dit ook al langer, zo neem ik de kwark mee naar het werk.

beetje varieren met fruit af en toen houd de kwark ook nog enigzins eetbaar.
ik doe alleen geen sap erbij maar gewoon water.

Terug
Naar boven