AndroidHealthClinic

check m'n nieuwe MJ tat !

Status
Niet open voor verdere reacties.
28062008127.jpg

Mooie tat mike

Haha wat een keiharde fail dit :roflol: een pedo op je arm:o

De tattoo is in ieder geval clean gezet. Als jij er blij mee bent ben ik dat ook...

heel mooie tattoo, top. maar moest ik zoiets laten zetten en het daarna aan m'n maten zou laten zien dan zou ik gegarandeerd worden uitgelachen.

Oke, als je er zelf maar blij mee bent is het goed toch! :)

Erg mooi gedaan!!

we kunnen wel blijven discussieren over MJ en wat iedereen van hem vind.
maar dit is een persoonlijke kwestie, de TS is duidelijk groot fan van MJ en is blij met zijn tattoo. Nou dan zijn wij toch ook blij voor hem;)

tattootechnisch gezien vind ik het een zeer strakke tattoo.. laten we daarop letten en niet over persoonlijke gevoelens bij MJ.

heel mooie tattoo, top. maar moest ik zoiets laten zetten en het daarna aan m'n maten zou laten zien dan zou ik gegarandeerd worden uitgelachen.

Als je maten je uitlachen zegt dat niets over jou of je tattoo, maar alleen maar iets over je maten:
namelijk dat ze een laag zelfbeeld hebben en iets/iemand nodig hebben om op te kunnen krikken.
Als je jezelf er iets van aantrekt dat ze er om lachen, heb je ook een laag zelfbeeld :)
Respect voor Ironmike all the way, dus.

Hele vette tatoo kerel, je moet je ook niet verdedigen. Als dit voor jou belangrijk is dan is het altijd de goede beslissingen.

Ik heb gasten gezien met een donald duck op hun borst of dobbelstenen in hun gezicht...
tja... het is maar net wat je mooi vind.

Als je maten je uitlachen zegt dat niets over jou of je tattoo, maar alleen maar iets over je maten:
namelijk dat ze een laag zelfbeeld hebben en iets/iemand nodig hebben om op te kunnen krikken.
Als je jezelf er iets van aantrekt dat ze er om lachen, heb je ook een laag zelfbeeld :)
Respect voor Ironmike all the way, dus.

wat een bullshit altijd, dat zegt helemaal niets over die maten
je hebt gewoon een k*ttattoo, klaar
niks met laag zelfbeeld of shit te maken

ik zou het zelf nooit doen, zeker niet met een persoon als mj met al die verhalen de laatste jaren.

maar het gaat er om dat ts er blij mee is.

Dat ziet er heel cool uit ! en het is goed gelukt. Je kan wel verwachten dat je van die domme antwoorden krijgt op dit forum. Je hebt hier en daar van die cliché sterreo type domme muscleheads die vaak eigenlijk 55 kg wegen.

aldus de man die sinds gisteren 56 weegt.

• Topic Starter Topic Starter
we kunnen wel blijven discussieren over MJ en wat iedereen van hem vind.
maar dit is een persoonlijke kwestie, de TS is duidelijk groot fan van MJ en is blij met zijn tattoo. Nou dan zijn wij toch ook blij voor hem;)

tattootechnisch gezien vind ik het een zeer strakke tattoo.. laten we daarop letten en niet over persoonlijke gevoelens bij MJ.

tnx man,zeer sympathiek, goed om te zien,dat er nog sommige mensen voor reden vatbaarzijn,de tattoo is ook geen vraag naar de mensen toe wat ze van hem vinden,het gaat erom wat IK van hem vind...

wat een bullshit altijd, dat zegt helemaal niets over die maten
je hebt gewoon een k*ttattoo, klaar
niks met laag zelfbeeld of shit te maken

jij bent ook een grote toevoeging,hartelijk dank daarvoor..

tnx man,zeer sympathiek, goed om te zien,dat er nog sommige mensen voor reden vatbaarzijn,de tattoo is ook geen vraag naar de mensen toe wat ze van hem vinden,het gaat erom wat IK van hem vind...

jij bent ook een grote toevoeging,hartelijk dank daarvoor..

dit neemt niet weg dat ik zelf ook een grote fan van Michael ben.. alleen die data had ik weggelaten.
maar zeer mooie tattoo verder!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven